Wedstrijdchat overige clubs seizoen 2020/2021

Status
Je kunt niet meer reageren.
Je snapt toch wel dat de frustratie dat Ajax zo makkelijk kampioen wordt, er voor zorgt dat objectiviteit nog verder te zoeken is?

Zou hier niet te veel energie in steken. Mag wel, maar verwacht niet dat het je wat oplevert.

Het is gewoon frustrerend als PSV-Supporter om te moeten zien dat Ajax zelfs matige wedstrijden gewoon wint. Staat geen maat op dit seizoen.
Dus dan is het aantrekkelijk om Zeist ook de schuld te geven.

Net zoals corona, als je dat niet kan accepteren is het ook wel fijn om Bill Gates de schuld te geven.
Nieuw woord voor in de van Dale: Zeist-wappies
Ik verwacht ook zeker geen enkele vorm van objectiviteit te vinden, dat is heel logisch. Ik vind het gewoon vrij bijzonder als er ook gezeurd wordt bij overduidelijk terechte beslissingen.

Ik ben overigens ook bereid toe te geven dat het Ajax dit seizoen zeker niet tegen heeft gezeten qua arbitraire beslissingen, maar daar was gisteren geen sprake van.
 
Kan er mee leven als alle terechte beslissingen worden uitgevoerd echter zit er willekeur in en vaak valt het uit in het voordeel van.....? Juist daarom.
voetbal moet oppassen de hockey regels te krijgen bewust mikken op een arm Ipv de goal.
Ik haal graag nog de toevallig (uiteraard toevallig) niet gegeven rode kaarten tegen PSV in de beker alsook de laatste pot naar boven.. maar het middelt allemaal uit natuurlijk.. Geen idee waar, maar dat zal ongetwijfeld wel, ergens..
 
Ik haal graag nog de toevallig (uiteraard toevallig) niet gegeven rode kaarten tegen PSV in de beker alsook de laatste pot naar boven.. maar het middelt allemaal uit natuurlijk.. Geen idee waar, maar dat zal ongetwijfeld wel, ergens..
Het is ook heel toevallig dat de regels volgens de IFAB wel heel vaak in het voordeel van 020 uitvallen.
Het hoofd scheidsrechter zaken van de KNVB weet dat keurig te verwoorden.
Bewust op voeten en enkels gaan staan, slechts heel lichtjes natrappen en dat alles wordt onder het mom van internationale regels precies bij 020 afgedaan als maximaal een gele kaart.
Wat zou de strafmaat worden bij andere clubs.
Of pakken we dit ook samen onder toeval?
Het uitmiddelen wordt alleen door 020 supporters graag gebruikt. De overige clubs hebben alleen last van dit uitmiddelen.
 
Het is ook heel toevallig dat de regels volgens de IFAB wel heel vaak in het voordeel van 020 uitvallen.
Het hoofd scheidsrechter zaken van de KNVB weet dat keurig te verwoorden.
Bewust op voeten en enkels gaan staan, slechts heel lichtjes natrappen en dat alles wordt onder het mom van internationale regels precies bij 020 afgedaan als maximaal een gele kaart.
Wat zou de strafmaat worden bij andere clubs.
Of pakken we dit ook samen onder toeval?
Het uitmiddelen wordt alleen door 020 supporters graag gebruikt. De overige clubs hebben alleen last van dit uitmiddelen.
Wat ze verder daar doen vind ik niet zo interessant.. mij gaat het nu om plek 2.. Als zo'n pot laatst op dat moment drie punten is.. Ajax wordt op dit moment verder op eigen kracht kampioen, laat daar geen misverstand over bestaan.. (tenzij het zooitje daar nu totaal instort)
 
Tel daar nog een VAR-beslissing, een niet gegeven rode kaart en een gratis penalty bij op en je weet; volledig kansloos dit Vitesse.
Tja, wat wil je met het machtige instituut uit 020. Sjaan is onlangs gepromoveerd tot Head of VAR Europe, Onana zit in het OMT om vaccinaties soepeler te laten verlopen tijdens een plasbeurt, Overmars heeft de laatste stem in de koersbepalingen van het rentebeleid van de ECB, Haller is het vergeten back-up geheugen van Mark en Klaassen schrijft de podcasts van Lange Frans.

Om Ajax en haar macht kan tegenwoordig helemaal niemand meer heen. Ik ga vol vertrouwen die bekerpot in.
 
Tja, wat wil je met het machtige instituut uit 020. Sjaan is onlangs gepromoveerd tot Head of VAR Europe, Onana zit in het OMT om vaccinaties soepeler te laten verlopen tijdens een plasbeurt, Overmars heeft de laatste stem in de koersbepalingen van het rentebeleid van de ECB, Haller is het vergeten back-up geheugen van Mark en Klaassen schrijft de podcasts van Lange Frans.

Om Ajax en haar macht kan tegenwoordig helemaal niemand meer heen. Ik ga vol vertrouwen die bekerpot in.
Zo is het. Ik lach om die Wappies met hun Bill Gates, Soros, Bilderberg, Big Pharma en de multinationals. Het is Edje en de buikschuiver die alles bepalen. (En met alles bedoel ik ook alles)
 
Tja, wat wil je met het machtige instituut uit 020. Sjaan is onlangs gepromoveerd tot Head of VAR Europe, Onana zit in het OMT om vaccinaties soepeler te laten verlopen tijdens een plasbeurt, Overmars heeft de laatste stem in de koersbepalingen van het rentebeleid van de ECB, Haller is het vergeten back-up geheugen van Mark en Klaassen schrijft de podcasts van Lange Frans.

Om Ajax en haar macht kan tegenwoordig helemaal niemand meer heen. Ik ga vol vertrouwen die bekerpot in.
Finale gepland vlak na de wedstrijd van Ajax in Rome. Zo slim van de KNVB: dan lijkt het net of Ajax een nadeel heeft ten opzichte van het uitgeruste Vitesse. Terwijl de door jou genoemde krachten ervoor zullen zorgen dat Ajax die wedstrijd probleemloos in de schoot geworpen gaat krijgen.
 
Finale gepland vlak na de wedstrijd van Ajax in Rome. Zo slim van de KNVB: dan lijkt het net of Ajax een nadeel heeft ten opzichte van het uitgeruste Vitesse. Terwijl de door jou genoemde krachten ervoor zullen zorgen dat Ajax die wedstrijd probleemloos in de schoot geworpen gaat krijgen.
Je gaat het pas zien als je het doorhebt.
 
Scheidsrechter Kooij, mijn hemel wat een pannenkoek is dat. Fluit deze ronde bij Fortuna - Emmen. 1e helft meerder keren dezelfde speler een laatste waarschuwing geven voor geel.
Nu een makkelijke strafschop maar met een onbegrijpelijke rode kaart.


Ondertussen Emmen op 0-1 voorsprong en zou t zomaar nog kunnen gebeuren dat Emmen niet 17e of 18e wordt. Komen nu binnen 3 punten afstand van VVV. De club tegen wie ze de competitie zullen afsluiten.
 
Laatst bewerkt:
Status
Je kunt niet meer reageren.
Terug
Bovenaan Onderaan