PSV zou weer net als vroeger goedkoop spelers moeten scouten en met winst doorverkopen.
Een AZ heeft zich gemeld voor Sam Beukema CB van Go Ahead Eagles maakt ook regelmatig doelpunten en is een leider in hun verdediging AZ scout voornamelijk goed en beter als een PSV vind ik de laatste jaren en voor niet veel geld halen en voor veel doorverkopen.
Een Fey , Fc Twente en Fc Utrecht willen hem ook al.

PSV zou voor die Sam Beukema kunnen gaan en een Micky van de Ven van Fc Volendam voor leuke prijzen ophalen en opnieuw kunnen bouwen aan een elftal.
 
PSV zou weer net als vroeger goedkoop spelers moeten scouten en met winst doorverkopen.
Een AZ heeft zich gemeld voor Sam Beukema CB van Go Ahead Eagles maakt ook regelmatig doelpunten en is een leider in hun verdediging AZ scout voornamelijk goed en beter als een PSV vind ik de laatste jaren en voor niet veel geld halen en voor veel doorverkopen.
Een Fey , Fc Twente en Fc Utrecht willen hem ook al.

PSV zou voor die Sam Beukema kunnen gaan en een Micky van de Ven van Fc Volendam voor leuke prijzen ophalen en opnieuw kunnen bouwen aan een elftal.

Die v/d Ven zou ik snel vastleggen en Teze naar RB zou ik persoonlijk zonde vinden.
 
PSV zou weer net als vroeger goedkoop spelers moeten scouten en met winst doorverkopen.
Een AZ heeft zich gemeld voor Sam Beukema CB van Go Ahead Eagles maakt ook regelmatig doelpunten en is een leider in hun verdediging AZ scout voornamelijk goed en beter als een PSV vind ik de laatste jaren en voor niet veel geld halen en voor veel doorverkopen.
Een Fey , Fc Twente en Fc Utrecht willen hem ook al.

PSV zou voor die Sam Beukema kunnen gaan en een Micky van de Ven van Fc Volendam voor leuke prijzen ophalen en opnieuw kunnen bouwen aan een elftal.
En dan over een jaar gaan zeuren waarom PSV en verdediger haalt van Volendam en/of GAE, ik pas
 
PSV zou weer net als vroeger goedkoop spelers moeten scouten en met winst doorverkopen.
Een AZ heeft zich gemeld voor Sam Beukema CB van Go Ahead Eagles maakt ook regelmatig doelpunten en is een leider in hun verdediging AZ scout voornamelijk goed en beter als een PSV vind ik de laatste jaren en voor niet veel geld halen en voor veel doorverkopen.
Een Fey , Fc Twente en Fc Utrecht willen hem ook al.

PSV zou voor die Sam Beukema kunnen gaan en een Micky van de Ven van Fc Volendam voor leuke prijzen ophalen en opnieuw kunnen bouwen aan een elftal.

AZ heeft dan wel weer de luxe dat zij zonder schaamte kunnen spelen voor plek 2 - 5 waar PSV gewoon structureel top 2 wil spelen.
 
Mitchell bakker is transfervrij in de zomer. Goede linksback met zeer veel mogelijkheden. Kan een interessante optie zijn voor psv
 
En dan over een jaar gaan zeuren waarom PSV en verdediger haalt van Volendam en/of GAE, ik pas
PSV deed dat vroeger ook altijd waarom eerst door een AZ of dergelijke club laten ophalen en dan de hoofdprijs moeten te betalen of dat wij hem niet meer kunnen betalen.
Een Ajakkes haalt ook gewoon talenten op bij dergelijke clubs schaamt die zich !!
 
PSV deed dat vroeger ook altijd waarom eerst door een AZ of dergelijke club laten ophalen en dan de hoofdprijs moeten te betalen of dat wij hem niet meer kunnen betalen.
Een Ajakkes haalt ook gewoon talenten op bij dergelijke clubs schaamt die zich !!
Jupp Ajax haalde Schuurs en Scherpen van dat soort clubs kan nou niet perse zeggen dat dat een van beide een succes is. Schuurs begon prima is nu ook gepasseerd door Timber en Scherpen heeft dit weekend na 2 jaar eindelijk z’n ED debuut gemaakt. Daarvoor bekerwedstrijd tegen Utrecht gekeept waar die 4 goals om de oren kreeg. Prima om Beukema of van der Ven te halen, maar dan weet je in ieder geval zeker dat je geen CL gaat spelen. Je kan het als gokje wagen en dan uitlenen aan een Utrecht of Groningen. Maar volgend seizoen centraal starten met het duo van de Ven/Beukema - Teze? Koop dan aan zuid-Amerikaanse slager die alles en iedereen door tweeën hakt.
 
Nu Boscagli wellicht vaker op het middenveld zal spelen is een extra CV wel gewenst. Van Teze + Baumi of Viergever word je op den duur ook niet gelukkig.
 
Als nep scout zijnde, ben ik even kort transfermarkt gaan doorzoeken naar de "perfecte' kandidaat voor de CV positie naast Teze. Ik heb dus gezocht naar linksbenige spelers en gekeken naar ervaring (leeftijd), duur huidige contract, transferwaarde, aantal interlands en realistische mogelijkheid. Wie in het oog sprong was Romain Saiss, Frans/Marokkaanse verdediger van Wolverhampton met 43 interlands voor Marokko. Contract eindigt 30juni dit jaar, op 10M waarde geschat, 31 jaar oud. Verdient 1,4M Euro, speelt volgend seizoen geen Europees als hij verlengt bij wolverhampton.

Ik ken hem eigenlijk alleen van een paar interlands die ik hem heb zien spelen, en hoewel hij misschien niet de 'top CV' is die we hopen te krijgen, denk ik dat hij ons genoeg kan brengen.
 
Nu Boscagli wellicht vaker op het middenveld zal spelen is een extra CV wel gewenst. Van Teze + Baumi of Viergever word je op den duur ook niet gelukkig.
Hadden we al nodig want ik vind Boscagli geen goede centrale verdediger maar wel een goede middenvelder tot nu toe.
Viergever is ook maar een noodverbandje en Baumi is gewoon een dure miskoop. Dan heb je Obispo nog maar ik weet niet wat hij bij het eerste kan omdat ik hem daar nooit aan het werk heb gezien. Dus eigenlijk volstaat alleen Teze.
 
Hadden we al nodig want ik vind Boscagli geen goede centrale verdediger maar wel een goede middenvelder tot nu toe.
Viergever is ook maar een noodverbandje en Baumi is gewoon een dure miskoop. Dan heb je Obispo nog maar ik weet niet wat hij bij het eerste kan omdat ik hem daar nooit aan het werk heb gezien. Dus eigenlijk volstaat alleen Teze.
Is Boscagli op het middenveld niet te langzaam?
 
Is Boscagli op het middenveld niet te langzaam?
Tot nu toe zag ik het nog niet dat het tegen hem werkte en vind ik het een succes maar het betreft natuurlijk nog geen handvol wedstrijden. Ik ben benieuwd of hij dit een tijd kan doorzetten en ook tegen zwaardere teams goed speelt.
 
Jerome Boateng is na dit seizoen ook transfervrij, zou Schmidt niet net als bij Götze hem proberen te halen? Is wel een type die we zoeken, hopelijk staat hij dan niet te veel in de weg van de ontwikkeling van Teze. Anders kan Teze ook op de rechtsback positie spelen, maar daar vind ik hem toch zwakker.
 
Jerome Boateng is na dit seizoen ook transfervrij, zou Schmidt niet net als bij Götze hem proberen te halen? Is wel een type die we zoeken, hopelijk staat hij dan niet te veel in de weg van de ontwikkeling van Teze. Anders kan Teze ook op de rechtsback positie spelen, maar daar vind ik hem toch zwakker.

Ik denk dat Schmidt kan proberen wat hij wil, maar Boateng is gewoon nog basisklant bij Bayern. Dan zullen we toch met een aardig salaris aan moeten komen zetten om hem binnen te halen terwijl er nog genoeg andere kapers op de kust zullen liggen.
 
Terug
Bovenaan Onderaan