PSV - Heracles Almelo | Zondag 4 april | Eindstand 3-0

Status
Je kunt niet meer reageren.
1e paasdag, oftewel andere besognes.
‘Dit was het weekend’ kijken en dan ff op het forum de wedstrijd doornemen. Weinig pagina’s, dat valt op.

Meer opvallende dingen:
-Perez doet, nee probeert, de straattaal van de jongere inclusief tongval te imiteren. Mislukt!

-Der Muzikant’s oneindige, onbegrensde en, in mijn ogen bijzonder pijnlijke, naiëve liefde voor Rosario dat nog steeds bestaat. Dat is heel lief en misschien goed, maar het is (bijna nog) vermoeiender dan de negatievelingen/realisten die Rosario vóór de wedstrijd al afschrijven. Ik kan niet wachten totdat Schmidt en Der Muzikant definitief tot andere inzicht komen.

-Rosario was andermaal als eerste om een ploeggenoot te omhelzen na een goal. Dan is hij altijd wél heel erg aanwezig. Ik blijf vinden dat hij beter teambegeleider en vertrouwenspersoon kan worden dan voetballer.

-Boscagli is een complete middenvelder.

-Redelijk prettig om naar Marciano Vink te luisteren.

-Rare wedstrijd van Max.

-Mooie goals, vooral die van Ihattaren.
 
Mooi doelpunt. Waardeloze reactie. Fijn Mo.
Rosario greep daar heel verstandig in. Haakt ook aan bij de post hierboven van Humtoezje.

Alleen samenvatting gezien. Hoe was het? Volgens AD degelijke pot. Veel zevens. Max, Gakpo en Zahavi vielen tegen?
 
Rosario greep daar heel verstandig in. Haakt ook aan bij de post hierboven van Humtoezje.

Alleen samenvatting gezien. Hoe was het? Volgens AD degelijke pot. Veel zevens. Max, Gakpo en Zahavi vielen tegen?
Boscagli was top, 2 hele belangrijke assists. Dat was het wel voor de rest was er niks aan. Max onvoldoende de rest allemaal 5.5/6. Zat geen pit in.
 
Boscagli was top, 2 hele belangrijke assists. Dat was het wel voor de rest was er niks aan. Max onvoldoende de rest allemaal 5.5/6. Zat geen pit in.
Dat is een groot deel van het probleem. Te veel lieverdjes en gezapige houdingen. Dumf heeft als een van de weinige de wil om te winnen, daarom doet ie het zo slecht de laatste tijd. Loopt daarin zichzelf voorbij.
 
Status
Je kunt niet meer reageren.
Terug
Bovenaan Onderaan