PSV - Heracles Almelo | Zondag 4 april | Eindstand 3-0

Status
Je kunt niet meer reageren.
Pff jaa. Wat moet je überhaupt zeggen. Prachtig doelpunt, zo zie je ze graag. Maar die reactie, tjah. Het ligt vast allemaal weer aan de rest. En hij is pas 19 he, dan mag dat.
 
Mooie goal van Mo. Maar zijn reactie stipt ook meteen weer het probleem aan. Het ligt aan iedereen, behalve Mo. Snap dat zo'n jongen emotioneel is maar ook dat emotionele is nou net een van zijn pijn punten. Als hij nou naar zo'n goal ingetogen had gereageerd dan krijg ik het idee dat er toch een kwartje is gevallen, maar helaasch..
Spijker op z’n kop. 👍
 
Daarbij, er is helemaal niemand die hem kapot wil maken. Iedere PSV supporter wil dat hij schittert in ons shirt en een van de meest talentvolle voetballers aller tijden wordt. Iedereen wil weer genieten van die Mo uit zijn begin tijd. Maar dit soort spelers moet eens gaan beseffen dat het niet allemaal hossana is in de voetballerij. Hij werd op handen gedragen door alles en iedereen, maar als je bepaalde acties uithaalt dan moet je ook weten dat er kritiek gaat komen. Iedereen is bereid om je te helpen, en dat helpen gaat ook gepaard met harde kritiek. En in plaats van dan roepen dat we allemaal haters zijn en iemand kapot willen maken, moet je misschien eens goed naar jezelf kijken. Je ziet tegenwoordig veel te veel spelers die dat niet kunnen, het is altijd die grote boze wereld die tegen ze is. En dat gaat dan gepaard met puberaal juichen en je afzetten tegen alles en iedereen. Het probleem daarbij is ook dat ze allemaal in een omgeving zitten met spelers met diezelfde mentaliteit: "Bro, maak je niet druk man, zij zijn allemaal haters, weet je. Wij zijn succesvol, zij niet." Die bak geld die deze jonge gasten krijgen speelt daar ook in mij. Ze denken allemaal dat ze het al hebben gemaakt als ze 1 seizoen hebben gepresteerd, als het daarna niet lukt ligt het allemaal aan een ander.
 
Laatst bewerkt:
Vond Gakpo beetje tegenvallen, had na zijn fantastische optreden in jong oranje wel iets verwacht maar hij had het net niet vandaag, beetje ongelukkig in z'n acties. Misschien wil hij te graag nu het grote oranje in beeld komt.
 
Vond Gakpo beetje tegenvallen, had na zijn fantastische optreden in jong oranje wel iets verwacht maar hij had het net niet vandaag, beetje ongelukkig in z'n acties. Misschien wil hij te graag nu het grote oranje in beeld komt.

Of er zit wel eens een mindere wedstrijd tussen. Dat kan gebeuren.
 
Kon de wedstrijd niet kijken. "Helaas" hoef ik daar volgens mij niet bij te zeggen, geloof dat het enorm saai was als ik de reacties goed begrijp.

Drie punten is mooi en belangrijk voor de 2e plek. Mooi om te lezen dat Boscagli het weer eens goed heeft gedaan op het middenveld.

Ook een van de stilste wedstrijdtopics, die ik heb mee gemaakt denk ik.
 
Ach, positief bekeken je loopt in doelsaldo uit op AZ. Maar t had wel meer mogen zijn.
 
Niemand krijgt mij kapot, niemand... :FP: Ja het was de buitenwereld die het deed en niet jij zelf.. Hij gaat het nooit leren vrees ik :sleep:
 
Status
Je kunt niet meer reageren.
Terug
Bovenaan Onderaan