Coronavirus

Tja, de voorraad is (nog) niet oneindig. Ik heb er niet zoveel bezwaar tegen. Ik ga er toch vanuit: goedgekeurd is goedgekeurd. Mevr. Mikasa heeft het Astra Zeneca vaccin gekregen. Vooralsnog (sinds zondag) gaat het gelukkig goed :)
IK heb ook Astra Zeneca gekregen, geen enkele last. Dat Astra bashen door de EU is allemaal politiek, om hun eigen falen te maskeren.
 
Heb dit hele draadje niet bij gehouden dus misschien is het al voorbij gekomen, maar in Amsterdam lijkt het vandaag finaal uit de hand te zijn gelopen. Ik fietste net nog langs het Beatrixpark en Sarphatipark, voordat ik thuis aankwam en tegenover ons zag wat zich op Museumplein afspeelde. Alle drie de locaties identiek: bizarre massa's jongeren buiten aan het zuipen, harde muziek, veel jongeren aan de ballonnen, verse joint-luchtjes. Enorme massa's op elkaar, grote groepen. Holy shit.

Het meest bizarre vond ik nog dat er een groepje agenten op de fiets toe aan het kijken was hoe al die gasten aan de ballonnen zaten. Wtf?

En dan denken ze het te hebben opgelost door het Vondelpark te sluiten, lol. Absurd.
 
Heb ik niet nodig. Ik heb nog de Bioregulator die Nico Haak zo gezond maakte. (Totdat hij een jaar later overleed op 51-jarige leeftijd.)
Die werkte dankzij een unieke legering, en was te verkrijgen in goud, zilver of double. :ROFL:
Misschien moet ik ff een biostabil opsnorren :ROFL:
 
IK heb ook Astra Zeneca gekregen, geen enkele last. Dat Astra bashen door de EU is allemaal politiek, om hun eigen falen te maskeren.

Veel mensen, waaronder mijn schoonouders, hebben AstraZeneca gekregen en geen last van. Volgens mij is dat ook de algemene conclusie. Alleen lijken er iets meer complicaties mee te zijn dan andere vaccins (tot dusver). Nederland (ook EU last I checked) heeft ook gezegd er gewoon mee door te prikken. Enkele landen hebben het daarom vooralsnog beperkt tot enkele groepen, maar niet volledig afgeschaft. "De EU" basht dus niet?
 
Heb dit hele draadje niet bij gehouden dus misschien is het al voorbij gekomen, maar in Amsterdam lijkt het vandaag finaal uit de hand te zijn gelopen. Ik fietste net nog langs het Beatrixpark en Sarphatipark, voordat ik thuis aankwam en tegenover ons zag wat zich op Museumplein afspeelde. Alle drie de locaties identiek: bizarre massa's jongeren buiten aan het zuipen, harde muziek, veel jongeren aan de ballonnen, verse joint-luchtjes. Enorme massa's op elkaar, grote groepen. Holy shit.

Het meest bizarre vond ik nog dat er een groepje agenten op de fiets toe aan het kijken was hoe al die gasten aan de ballonnen zaten. Wtf?

En dan denken ze het te hebben opgelost door het Vondelpark te sluiten, lol. Absurd.
In Spanje oid durf je dat dan niet eens. Dan neemt de politie je meteen te grazen. Hier in Nederland is de politie je beste vriend. En als ze dan een keer ingrijpen, is er meteen gezeik.
 
Mooi zo!


Het bewijs is er nu: na vaccinatie kun je het coronavirus niet meer overdragen

Nuance; de kans is een enorm stuk kleiner. Maar hoopgevende data inderdaad. 👍
 
Nuance; de kans is een enorm stuk kleiner. Maar hoopgevende data inderdaad. 👍
Al zou het voor slechts 1 op de 4 gelden dan nog draagt het bij aan vermindering van verspreiding. Maar zoals t gebracht wordt is het meer 3 op de 4 of nog hoger. Kortom, een mooie opsteker.
 
Terug
Bovenaan Onderaan