Mohamed Ihattaren (M)

Afschrijven en doorpakken. Komt gewoon pure snelheid tekort. Zelfs malen heeft na zijn blessure ingeboet op snelheid. is ook niet aan te leren. Mijn geld zet ik meer in op Gakpo en Madueke wat een mooie loopho hebben zij en bloed snel.
 
Laat die jongen nou toch. Alweer een begrijpelijke beslissing als hij nu voor Marokko zou kiezen. Wat maakt het uit wat hij op Intragram doet, mij in iedre geval niks
Nee, dat niet. Maar neigt naar pubergedrag, wat an sich niet vreemd hoeft te zijn omdat het jong in een voetbalopleiding de puberteit kan onderdrukken. We gaan wel zien hoe t verder gaat.
 
Laat die jongen nou toch. Alweer een begrijpelijke beslissing als hij nu voor Marokko zou kiezen.
Hoezo begrijpelijk? Omdat hij 1x niet word geselecteerd na gewoon een seizoen waarbij het tekort kwam. Dat vind ik niet begrijpelijk maar een beetje 'laf'. Je kiest voor het ene land want dat is beter. Dan heb je even geen speelminuten en ren je terug naar het andere land.

Het grote oranje roept hem terecht niet op. Speelt weinig en als hij speelt laat hij geen internationaal niveau zien. Jong oranje zal hem denk ik oproepen omdat Van de Looi hem niet in de basis positioneert. Wat ook terecht is gezien de prestaties het afgelopen jaar. Alleen Mo op de bank kan voor frictie zorgen (zie PSV). Ik denk dat het daarom, voor het teamgevoel, wellicht beter is/was om hem niet mee te nemen.
Wat maakt het uit wat hij op Intragram doet, mij in iedre geval niks.
Als hij gewoon goed speelt dan maakt het mij nauwelijks uit. Alleen Mo is meerdere malen gewaarschuwd voor zijn Instagram gedrag. Dit lijken gewoon doelbewust (die jongen weet echt wel wat hij doet als hij een comment stuurt of een foto verwijderd). Mocht dit eerst niet doelbewust zijn dan had hij het wel veranderd na erop aangesproken te zijn. Hierdoor laat het zien dat hij waarschijnlijk niet professioneel bezig is en een hoop frustratie voelt.

Mo is een influencer. Daar horen bepaalde verantwoordelijkheden en gedrag bij. Hierdoor vind ik de nieuwsberichten wel zorgelijk.
 
Hoezo begrijpelijk? Omdat hij 1x niet word geselecteerd na gewoon een seizoen waarbij het tekort kwam. Dat vind ik niet begrijpelijk maar een beetje 'laf'. Je kiest voor het ene land want dat is beter. Dan heb je even geen speelminuten en ren je terug naar het andere land.

Het grote oranje roept hem terecht niet op. Speelt weinig en als hij speelt laat hij geen internationaal niveau zien. Jong oranje zal hem denk ik oproepen omdat Van de Looi hem niet in de basis positioneert. Wat ook terecht is gezien de prestaties het afgelopen jaar. Alleen Mo op de bank kan voor frictie zorgen (zie PSV). Ik denk dat het daarom, voor het teamgevoel, wellicht beter is/was om hem niet mee te nemen.

Als hij gewoon goed speelt dan maakt het mij nauwelijks uit. Alleen Mo is meerdere malen gewaarschuwd voor zijn Instagram gedrag. Dit lijken gewoon doelbewust (die jongen weet echt wel wat hij doet als hij een comment stuurt of een foto verwijderd). Mocht dit eerst niet doelbewust zijn dan had hij het wel veranderd na erop aangesproken te zijn. Hierdoor laat het zien dat hij waarschijnlijk niet professioneel bezig is en een hoop frustratie voelt.

Mo is een influencer. Daar horen bepaalde verantwoordelijkheden en gedrag bij. Hierdoor vind ik de nieuwsberichten wel zorgelijk.
Ik heb 90 minuten naar Jong Oranje zitten kijken en Mo had daar prima ingepast. Ik vind het inderdaad heel raar, dat je eerst alles uit de kast haalt om Mo voor oranje te laten kiezen, en dat dan een jaar later hij niet goed genoeg is voor Jong Oranje. Als de bondscoaches enig fatsoen hadden gehad, haden ze Mo gewoon meegenomen, in ieder geval naar Jong Oranje. Als er plaats is voor Babel bij Oranje, is er zeker plaats voor Mo bij Jong Oranje.

Door wie is Mo gewaarschuwd? Door ons als forummers? Door de idioten die zich supportersvereniging noemen? De televaag en clickbait sites? Terecht dat hij zich daar niet zo heel veel aan gelegen laat liggen.

Wel ben ik het met je eens het verstandig zou zijn als Mo zou besluiten z'n social media uit te besteden aan een buro, maar daar heeft hij geen enkele verplichting toe.

Het zou wellicht verstandig zijn als alle voetballers gedwongen werden door hun club om hun social media accounts te laten beheren door iemand van de club, maar dat gaat natuurlijk never nooit gebeuren
 
Ik heb 90 minuten naar Jong Oranje zitten kijken en Mo had daar prima ingepast. Ik vind het inderdaad heel raar, dat je eerst alles uit de kast haalt om Mo voor oranje te laten kiezen, en dat dan een jaar later hij niet goed genoeg is voor Jong Oranje. Als de bondscoaches enig fatsoen hadden gehad, haden ze Mo gewoon meegenomen, in ieder geval naar Jong Oranje. Als er plaats is voor Babel bij Oranje, is er zeker plaats voor Mo bij Jong Oranje.

Door wie is Mo gewaarschuwd? Door ons als forummers? Door de idioten die zich supportersvereniging noemen? De televaag en clickbait sites? Terecht dat hij zich daar niet zo heel veel aan gelegen laat liggen.

Wel ben ik het met je eens het verstandig zou zijn als Mo zou besluiten z'n social media uit te besteden aan een buro, maar daar heeft hij geen enkele verplichting toe.

Het zou wellicht verstandig zijn als alle voetballers gedwongen werden door hun club om hun social media accounts te laten beheren door iemand van de club, maar dat gaat natuurlijk never nooit gebeuren
Goed punt mbt Jong Oranje. Dat Dani de fucking Wit daar speelt en Mo niet gaat werkelijk waar helemaal nergens over en heeft niets meer te maken met het opleiden van jonkies voor het "grote" Oranje (daar is Jong toch voor bedoeld?)

vdLooij meent te moeten "presteren" met Jong en kiest daarom voor de veilige opties mbt groepsdynamieken etc, maar dat is al de verkeerde insteek. Alle Jong-teams moeten in het teken staan van ontwikkeling. Alsof het iemand verder iets boeit wie dat jeugd-EK wint. Mo kun je prima een pas op de plaats laten maken door hem richting Jong te sturen ipv hem dan maar helemaal niet meer op te roepen en hem nog verder van je af te duwen. Dan begrijpt hij het ook wel.
 
Ik heb 90 minuten naar Jong Oranje zitten kijken en Mo had daar prima ingepast. Ik vind het inderdaad heel raar, dat je eerst alles uit de kast haalt om Mo voor oranje te laten kiezen, en dat dan een jaar later hij niet goed genoeg is voor Jong Oranje. Als de bondscoaches enig fatsoen hadden gehad, haden ze Mo gewoon meegenomen, in ieder geval naar Jong Oranje. Als er plaats is voor Babel bij Oranje, is er zeker plaats voor Mo bij Jong Oranje.
Dus ze moeten hem meenemen omdat het leuk is voor die jongen?

Babel vind ik een verschrikkelijke keuze om op te roepen. Niettemin kun je nog spreken van ervaring bij deze speler en hij is een paar keer belangrijk geweest voor Nederland. Maar goed voor Babel zijn er zeker 3 vervangers die beter opgeroepen kunnen worden. Alleen Mo vind ik eigenlijk niet één van die vervangers. Daarvoor heeft hij te matig gepresteerd wanneer hij speelde in mijn optiek.

Nouja op de flanken heb (veel) betere opties bij Jong PSV (Gakpo, Lang, Boadua en Kluivert). Dus dan houd je nummer tien plek over. Hiervoor kost de Jong terecht voor Koopmeiners. Dit zou betekenen dat hij of zijn speelwijze moet aanpassen voor Mo, wat Mo niet heeft bewezen dat de moeite waard is, of Mo moet op de bank plaatsnemen. Mocht Mo dan beginnen te zeuren dan creëert dat veel frictie. Dus in die zien snap ik het wel. Laat Mo eerst maar focussen bij zijn club.

Door wie is Mo gewaarschuwd? Door ons als forummers? Door de idioten die zich supportersvereniging noemen? De televaag en clickbait sites? Terecht dat hij zich daar niet zo heel veel aan gelegen laat liggen.
https://www.psvfans.nl/nieuws/eerst...aarom-psv-klaar-is-met-ihattaren-ongeoorloofd . Ik naam aan, gezien het statement, dat dit soort gedrag dan ook benoemd is door de clubleiding. Mocht dat niet zo zijn dan heeft de media dit wel gedaan. Je kan dit wel wegzetten als televaag en clickbait sites. Maar volgensmij word dit ook gewoon benoemd bij de NOS. Daarnaast volgt hij gewoon social media. Dus hij heeft echt wel gezien wat voor reacties dit oproept.

Wel ben ik het met je eens het verstandig zou zijn als Mo zou besluiten z'n social media uit te besteden aan een buro, maar daar heeft hij geen enkele verplichting toe.

Het zou wellicht verstandig zijn als alle voetballers gedwongen werden door hun club om hun social media accounts te laten beheren door iemand van de club, maar dat gaat natuurlijk never nooit gebeuren
Ja en nee. Denk eerlijk gezegd dat de meeste dit al uitbesteden. Maar dat terzijde. Er zijn er maar weinig die zo vaak negatief in het nieuws komen door het gebruik van social media. Dus opzich hoef je niet direct als speler je social media uit handen te geven maar voor sommige zou dit wel stukken beter zijn.


Ik vind het argument. Maar hij is zo jong. Eigenlijk niet zo sterk. Ja hij is jong. Hierdoor krijgt hij ook gewoon telkens een derde kans en kan hij nog gewoon een mooie carrière. Tegelijk is een Gakpo, De Ligt, Gravenberch, Afellay (vroeger) en tal van andere spelers ook jong geweest en hebben zich niet zo laten gaan als Mo. Natuurlijk moet je wat empathie hebben voor Mo. Ik wil ook niet dat we zonder pardon op de tribune laten weg rotten. Tegelijk heeft hij wel gewoon een leeftijd waarbij een verantwoordelijk als professioneel sporter van je gevraagd mag worden. Anders ben je wellicht niet geschikt voor de (top)voetbalwereld.
 
Klopt, maar ik had geen team van begeleiders and adviseurs om me heen die me tegen m'n eigen waanzin gingen beschermen.
Echt, besprak jij alle domme dingen die je ongetwijfeld gedaan hebt op je 19e met je ouders. Nou ik niet hoor, ik besprak die met m'n vrienden en deed er alles aan om te voorkomen dat m'n ouders daar achter kwamen. En vind je seriues dat Mino moet controleren wat MO op social media liked of welke posts hij verwijdert.

En wat heeft Mo nou helemaal gedaan? Wat gerommel op social media.
 
  • Leuk
Reactions: IPF
Goed punt mbt Jong Oranje. Dat Dani de fucking Wit daar speelt en Mo niet gaat werkelijk waar helemaal nergens over en heeft niets meer te maken met het opleiden van jonkies voor het "grote" Oranje (daar is Jong toch voor bedoeld?)

vdLooij meent te moeten "presteren" met Jong en kiest daarom voor de veilige opties mbt groepsdynamieken etc, maar dat is al de verkeerde insteek. Alle Jong-teams moeten in het teken staan van ontwikkeling. Alsof het iemand verder iets boeit wie dat jeugd-EK wint. Mo kun je prima een pas op de plaats laten maken door hem richting Jong te sturen ipv hem dan maar helemaal niet meer op te roepen en hem nog verder van je af te duwen. Dan begrijpt hij het ook wel.
Van het team dat inderdaad een jeugd EK won, is Drenthe de successvolste geworden. Tel uit je winst... De grote ster was Maceo Rigters , wie????
 
Echt, besprak jij alle domme dingen die je ongetwijfeld gedaan hebt op je 19e met je ouders. Nou ik niet hoor, ik besprak die met m'n vrienden en deed er alles aan om te voorkomen dat m'n ouders daar achter kwamen. En vind je seriues dat Mino moet controleren wat MO op social media liked of welke posts hij verwijdert.

En wat heeft Mo nou helemaal gedaan? Wat gerommel op social media.

Het is gewoon bijzonder naïef wat hij doet en ik verwacht wel dat een adviseur daar wat mee doet. Tenzij.....de adviseur adviseert om te handelen als het achtereind van een varken. Ik verwacht geen engel, hij mag fouten maken, maar hij stapelt fout op fout, inclusief fouten die hij meermaals maakt. Mo is daar verantwoordelijk voor. Ik hoop dat hij tot inzicht komt en anders, succes met z'n leven in de goot.
 
Het is gewoon bijzonder naïef wat hij doet en ik verwacht wel dat een adviseur daar wat mee doet. Tenzij.....de adviseur adviseert om te handelen als het achtereind van een varken. Ik verwacht geen engel, hij mag fouten maken, maar hij stapelt fout op fout, inclusief fouten die hij meermaals maakt. Mo is daar verantwoordelijk voor. Ik hoop dat hij tot inzicht komt en anders, succes met z'n leven in de goot.
Nog 7 wedstrijden, dan is Mo vertrokken en krijgen we niks meer mee van z'n social media gedrag. En er ligt nogal wat tussen een periode wat ongezond leven en wat controversiele posts op social media en een leven in de goot.
 
  • Leuk
Reactions: IPF
Spreek voor jezelf :maniac:. Volgens mij zijn we t redelijk eens rico, het gedrag van Mo hoeft, gezien zijn leeftijd en carrière, niet vreemd te zijn. We gaan t over een jaar of tien wel zien bij Mo-the musical ;)
Mosical?
Jong oranje zal hem denk ik oproepen omdat Van de Looi hem niet in de basis positioneert. Wat ook terecht is gezien de prestaties het afgelopen jaar.
Hij werd niet voor Jong Oranje opgeroepen, omdat hij niet eerder bij Jong Oranje zat. Blijkt een kulreden te zijn. Onder andere Brobbey speelde ook niet eerder in dit team.

Zolang een speler als Ekkelenkamp, die nooit bij Ajax speelt, wel opgeroepen wordt, weet je dat Van de Looi zit te liegen.
 
Terug
Bovenaan Onderaan