Atiba Hutchinson

Juich maar niet te vroeg, met Manco stonden we ook helemaal te springen en te dansen omdat hij 1 briljante assist gaf in 1 minuut tijd en die jongen is nu ook helemaal van het podium af verdwenen en mag nu bij de beloftes meetrainen omdat geen een andere club hem wil of kan betalen/kopen. Wil niet zeggen dat ik niet vertrouw op Manco hoor, ik vind zoiezo dat Manco zijn kans moet krijgen.

Ik vind nog steeds dat Manco geweldig kan worden.
 
'PSV is zeker niet mijn eindstation, Engeland is en blijft mijn droom'
Meld Voetbalzone.


"Het is altijd mijn ambitie geweest om bij een club van deze omvang te belanden', vertelt de Canadees vrijdag aan het Algemeen Dagblad. "Ik houd van combinatievoetbal en dat speelt PSV. Al is PSV niet mijn eindstation. Zeker weten dat ik ooit opnieuw een stap hogerop maak. Engeland is en blijft mijn droom."

Hutchinson vroeg opmerkelijk genoeg direct na zijn aankomst in Eindhoven al of zijn nummer, dertien, nog vrij was. "Mijn geluksgetal, heb ik altijd al gehad. Ik ben blij dat ik het hier ook mag dragen." Hutchinson speelde eerder voor Toronto Lynx, Öster en Helsingborgs IF.

Waarom moeten voetballers meteen beginnen over een club in de toekomst, terwijl ze nog geen bal goed gespeeld hebben Belachelijk! Droom naar na een top seizoen met psv zou ik zeggen. Dan kan je meschien een stap hoger.
 
Ik vind het juist goed, toont ambitie en zo willen ze ook echt goed spelen voor een transfer naar het buitenland. Verder kunnen ze beter vroeg dan laat over een transfer beginnen anders lopen ze nog gratis de deur uit ook.
 
'PSV is zeker niet mijn eindstation, Engeland is en blijft mijn droom'
Meld Voetbalzone.




Waarom moeten voetballers meteen beginnen over een club in de toekomst, terwijl ze nog geen bal goed gespeeld hebben Belachelijk! Droom naar na een top seizoen met psv zou ik zeggen. Dan kan je meschien een stap hoger.

Als de vraag was "U bent nu 27, ziet U PSV als eindstation?"
 
Als hij meld hier zijn carrierre af te sluiten wordt hem later weer verweten zjin afspraak niet na te komen, zoals huez zegt kan het ook aan de vraag liggen.
Natuurlijk is het wel raar om te lezen :eek:
 
Laat hij het maar waarmaken want dat betekend dat we een topper in huis hebben gehaald die ons over 2 of 3 jaar geen windeieren op gaat leveren.
Dus Atiba, eerst 2 keer kampioen worden met PSV en dan voor 5 miljoen+ verkocht worden aan een Engelse topper. We hebben een deal.
 
Deense kennis van mij vertelde me van de week dat Hutchinson idd bij Kopenhagen en in de Deense competitie een van de beste spelers was en dat we er een goede aankoop mee hebben.
ben toch wel een beetje benieuwd.
 
Die sprint van Hutchinson in de achtervolging op een engelse speler vond ik wel erg snel, merkwaardig..

Vind ik niet,
hij wordt vaak met Engelaar vergeleken alleen hij heeft veel meer snelheid en loopvermogen. en ook nog eens diepgang.
 
Vind ik niet,
hij wordt vaak met Engelaar vergeleken alleen hij heeft veel meer snelheid en loopvermogen. en ook nog eens diepgang.

Vergeleken met Huthcinson is Engelaar een houten klaas. Let maar op gedurende de competitie.
 
Terug
Bovenaan Onderaan