PSV - Feyenoord | Zondag 14 maart | Eindstand 1-1

Status
Je kunt niet meer reageren.
Als we de wedstrijd van vandaag even constructief bekijken kunnen we concluderen dat er volgend seizoen wat dingen moeten veranderen om iedereen in zijn kracht te gebruiken.

Een daarvan is Rosario vervangen. Die jongen heeft totaal geen uitstraling en is ontzettend traag met de bal, terwijl hij (denk ik) degene moet zijn die voor het voetbal moet zorgen op het middenveld. Zet een type (!) Fein/Guti naast Sangaré en speel met het voetballer/balafpakker duo op die plek.

Tweede punt is een ander systeem achterin. Max kan totaal niet verdedigen en komt imo meer tot zijn recht in een 5-mans verdediging. Willen we hierdoor het systeem omgooien of een andere linksback? Hoe dan ook raak je hierdoor geld kwijt.

Ik denk dat wanneer dit de aandachtspunten worden komend seizoen dat we best een mooi elftal neer kunnen zetten. Individuele klasse is d'r in overvloed.
 
Heb het vaker gezegd, maar ik denk dat de 12e man deze pot weer over de streep had getrokken. Dat is al zovaak gebeurd. Wat mis ik dat toch enorm!
Dat zeker. Maar aan de andere kant heb je dan ook wel weer voordeel in een uitpot waar het publiek van een tegenstander er dan ook weer niet bij is.. Tenminste, dat denk ik toch..
 
Ik blijf natuurlijk wel aan de verwachtingen voldoen.
Je kunt een hoop hiervan zeggen, maar niet dat ik ongelijk heb.
Ach, we verliezen vandaag met name door het missen van grote kansen en het vrijlaten van Berghuis. Maar Nijhuis was wel een pedante lul. Wat dat betreft net zo constant als jij ;) (niet dat jij een pedante lul bent!)
 
Hoe traag die bal rond ging in de laatste minuut. Dat kan ik me niet voorstellen met een vol huis
Nou, inderdaad die laatste minuut was echt een ergernis. Gooi die inworp de 16 in, zeg!
Als we de wedstrijd van vandaag even constructief bekijken kunnen we concluderen dat er volgend seizoen wat dingen moeten veranderen om iedereen in zijn kracht te gebruiken.

Een daarvan is Rosario vervangen. Die jongen heeft totaal geen uitstraling en is ontzettend traag met de bal, terwijl hij (denk ik) degene moet zijn die voor het voetbal moet zorgen op het middenveld. Zet een type (!) Fein/Guti naast Sangaré en speel met het voetballer/balafpakker duo op die plek.

Tweede punt is een ander systeem achterin. Max kan totaal niet verdedigen en komt imo meer tot zijn recht in een 5-mans verdediging. Willen we hierdoor het systeem omgooien of een andere linksback? Hoe dan ook raak je hierdoor geld kwijt.

Ik denk dat wanneer dit de aandachtspunten worden komend seizoen dat we best een mooi elftal neer kunnen zetten. Individuele klasse is d'r in overvloed.
Ik ben het redelijk eens. Al denk ik dat ik liever Rosario behoud dan Sangaré. Die is sinds Ajax uit zo slecht. Het ziet er houterig uit en om nou te zeggen dat hij zo sterk mee terug verdedigt, mwah....

Overigens zijn er in NL maar weinig teams die echt met 2 van die speler spelen. Ook Feyenoord speelt normaliter maar met 1 verdedigende middenvelder. AZ ook.
 
Ach, we verliezen vandaag met name door het missen van grote kansen en het vrijlaten van Berghuis. Maar Nijhuis was wel een pedante lul. Wat dat betreft net zo constant als jij ;) (niet dat jij een pedante lul bent!)
We verliezen vandaag niet omdat Feyenoord voor rust 4 opgelegde kansen onbenut laat. Wie verzint het Boscagli samen met Viergever. Juist onze top trainer RS.
 
Als we de wedstrijd van vandaag even constructief bekijken kunnen we concluderen dat er volgend seizoen wat dingen moeten veranderen om iedereen in zijn kracht te gebruiken.

Een daarvan is Rosario vervangen. Die jongen heeft totaal geen uitstraling en is ontzettend traag met de bal, terwijl hij (denk ik) degene moet zijn die voor het voetbal moet zorgen op het middenveld. Zet een type (!) Fein/Guti naast Sangaré en speel met het voetballer/balafpakker duo op die plek.

Tweede punt is een ander systeem achterin. Max kan totaal niet verdedigen en komt imo meer tot zijn recht in een 5-mans verdediging. Willen we hierdoor het systeem omgooien of een andere linksback? Hoe dan ook raak je hierdoor geld kwijt.

Ik denk dat wanneer dit de aandachtspunten worden komend seizoen dat we best een mooi elftal neer kunnen zetten. Individuele klasse is d'r in overvloed.

Maak van Boscagli een middenvelder. Zorg voor een Frans verdedigingsblok, met inzicht en voetbal en power aan de andere kant.

Koop twee échte verdedigers, wat makkelijk moet kunnen met het geld van Malen en Dumfries. Of eentje en zorg goed voor Obispo. Zet die twee naast Teze. Dat geeft Max en aan de andere kant de rechtermiddenvelder (Madueke?) een meer vrije rol.
 
We winnen vandaag niet omdat Malen een aantal opgelegde kansen onbenut laat.

Deze kan ook in de categorie tante met een lul hoor.
Ben het vandaag vaak met Sneeuwvlok2 eens. Feyenoord had gewoon op 1-3 moeten staan met de rust. De missers van Malen reken ik niet mee want dat is standaard bij hem.
 
Maak van Boscagli een middenvelder. Zorg voor een Frans verdedigingsblok, met inzicht en voetbal en power aan de andere kant.

Koop twee échte verdedigers, wat makkelijk moet kunnen met het geld van Malen en Dumfries. Of eentje en zorg goed voor Obispo. Zet die twee naast Teze. Dat geeft Max en aan de andere kant de rechtermiddenvelder (Madueke?) een meer vrije rol.
Laten we de portemonnee maar weer trekken voor miskoop 10, 11, en 12.
 
Maak van Boscagli een middenvelder. Zorg voor een Frans verdedigingsblok, met inzicht en voetbal en power aan de andere kant.

Koop twee échte verdedigers, wat makkelijk moet kunnen met het geld van Malen en Dumfries. Of eentje en zorg goed voor Obispo. Zet die twee naast Teze. Dat geeft Max en aan de andere kant de rechtermiddenvelder (Madueke?) een meer vrije rol.
Sangare is geen Fransman😡😡
 
Status
Je kunt niet meer reageren.
Terug
Bovenaan Onderaan