PSV - Feyenoord | Zondag 14 maart | Eindstand 1-1

Status
Je kunt niet meer reageren.
Bij vlagen ziet het er best goed uit moet ik zeggen. Het zijn alleen die slordigheidjes die er iets teveel zijn.. Maar met periodes is het echt genieten van dit PSV..
Als we naar deze wedstrijd kijken:
0-15 top
15-30 huilen
30-45 prima
45-60 prima
60-75 huilen
75-90 mwah

En zo gaat het het hele seizoen. En als je in de topminuten dan ook nog eens niet scoort....tja....
 
De wedstrijden hebben zeker delen waarvan je kan genieten, 1e kwartier 2e helft vandaag bijvoorbeeld. Alleen de uitslagen blijven sterk achter bij het positieve gevoel die die periodes geven.

We ogen vooralsnog als een tandeloze tijger die heel veel dreigt maar niet kan doorbijten.
Agreed..Maar dan nog is het leuker wat Bommel liet zien. Dat alleen al is al winst wat mij betreft
 
Als we naar deze wedstrijd kijken:
0-15 top
15-30 huilen
30-45 prima
45-60 prima
60-75 huilen
75-90 mwah

En zo gaat het het hele seizoen. En als je in de topminuten dan ook nog eens niet scoort....tja....
Dat is heel het seizoen al het probleem. Rendement. Het is niet zo dat dat pas aan de gang is..
 
Agreed..Maar dan nog is het leuker wat Bommel liet zien. Dat alleen al is al winst wat mij betreft
Ja dat wel, maar uiteindelijk wil je ook resultaat anders verval je in neuzenmodus waarbij in de samenvatting de mooie maar nutteloze acties ook getoond worden.
 
Ja dat wel, maar uiteindelijk wil je ook resultaat anders verval je in neuzenmodus waarbij in de samenvatting de mooie maar nutteloze acties ook getoond worden.
Ja, en daar hoop ik elke week maar op.. Dat de kansen eens worden benut. Ik ben wel benieuwd of er statistieken zijn over het rendement van PSV ivm bijvoorbeeld een Ajax of AZ..
 
Status
Je kunt niet meer reageren.
Terug
Bovenaan Onderaan