Jordan Teze (V)

4 pagina's nog maar?

Teze heeft vandaag in 90 minuten laten zien waarom je hem nooit op de bank moet zetten, tenzij hij een been breekt oid. Wat een verschil tussen voor en na rust. Niet alleen verdedigt hij als een man, hij is snel en zijn pass wordt beter en beter. Echt een relevatie.
 
3 pagina's nog maar?

Teze heeft vandaag in 90 minuten laten zien waarom je hem nooit op de bank moet zetten, tenzij hij een been breekt oid. Wat een verschil tussen voor en na rust. Niet alleen verdedigt hij als een man, hij is snel en zijn pass wordt beter en beter.
45 minuten.
 
3 pagina's nog maar?

Teze heeft vandaag in 90 minuten laten zien waarom je hem nooit op de bank moet zetten, tenzij hij een been breekt oid. Wat een verschil tussen voor en na rust. Niet alleen verdedigt hij als een man, hij is snel en zijn pass wordt beter en beter.
Lekker in de luwte laten bloeien deze speler
 
4 pagina's nog maar?

Teze heeft vandaag in 90 minuten laten zien waarom je hem nooit op de bank moet zetten, tenzij hij een been breekt oid. Wat een verschil tussen voor en na rust. Niet alleen verdedigt hij als een man, hij is snel en zijn pass wordt beter en beter. Echt een relevatie.
Inderdaad. Vind eigenlijk dat hij al inmiddels al een hele tijd van die goede passes geeft. Ook heeft hij van die boog achtige Boscagli ballen maar zag ik die niet vandaag geloof ik. En een tijdje terug zag ik een statistiek van ESPN geloof ik dat hij ergens bovenaan in 1 van die passings lijstjes stond.

Onder Van Bommel nauwelijks miniten gemaakt maar dit seizoen gewoon de eindbaas
 
Lachwekkend eigenlijk dat Schuurs eerder dit jaar al werd opgeroepen voor het NL elftal, en dat er nu veel geluiden zijn voor Timber, terwijl Teze het hele jaar al heerlijk speelt.

Niet erg hoor, want laat Teze maar in de luwte zitten, maar het is toch typisch.
 
Lachwekkend eigenlijk dat Schuurs eerder dit jaar al werd opgeroepen voor het NL elftal, en dat er nu veel geluiden zijn voor Timber, terwijl Teze het hele jaar al heerlijk speelt.

Niet erg hoor, want laat Teze maar in de luwte zitten, maar het is toch typisch.

Teze was met zo'n menstruatiestreep op z'n shirt allang uitgeroepen tot grootste verdedigende talent na De Ligt. Lekker laten, wij weten wel beter.
 
Teze was met zo'n menstruatiestreep op z'n shirt allang uitgeroepen tot grootste verdedigende talent na De Ligt. Lekker laten, wij weten wel beter.
En verkopen hem gewoon voor 12 miljoen.
 
Teze krijgt bij PSV kans als rechtsback, maar maakte veel indruk als centrale man

Jammer dat Teze liever op RB speelt, want ik vind hem stukken beter centraal. Op de flanken komt hij wat souplesse tekort en oogt het vaak nogal stroef. Daar liever een speler die de bal wat korter aan de voet kan houden, iets wat Denzel ook mist
Als hij zichtbaar gewoon onze man op cv is dan moet ie daar toch gewoon spelen? Het is wel handig dat ie op meerdere posities uit de voeten kan..
 
Ik hoop niet dat Teze eerste keus wordt voor RB als Dumfries vertrekt. Om de genoemde redenen: is beter in het centrum. Als opkomende back vind ik hem ook niet zo bijzonder. Rushes als Dumfries in z'n toptijd, daar kan Jordan alleen van dromen.
 
Terug
Bovenaan Onderaan