PSV - Feyenoord | Zondag 14 maart | Eindstand 1-1

Status
Je kunt niet meer reageren.
Mijn nieuwe club tegen mijn oude club.
2-1 voor mijn Feyenoord.
200.gif
 
Ik hoop vooral dat we eindelijk een keertje meer spelers fit terug hebben dan geblesseerd afhaken.

Zelfs tegen Fortuna zag het er hoopvol uit. Maar onder de streep misten we toch weer een Mauro, Thomas en Rosario. Toch drie spelers die je kunt wisselen of de opstelling mee kunt beginnen (bijv. om een andere speler te ontlasten).

Nu missen we Mauro voor het rest van het seizoen. Ik hoop alleen wel dat we tegen Feyenoord weer Thomas en Rosario erbij hebben. En natuurlijk Gakpo (al dan niet op de bank). Dan kunnen we zien, of een glimp opvangen, van hoe sterk het PSV momenteel is. Zeker gezien de nederlagen tegen Feyenoord en AZ zijn dat wel goede graadmeters. Beide duels miste we belangrijke spelers (+ was het wedstrijdschema wel erg vol).
 
Wel weer zin in deze pot, thuis Feyenoord gaat vaak goed dan fout. Nijhuis, tja ik vind dat wij groter moeten zijn dan dat. Neemt niet weg dat ook ik mijn gal spuw over deze aanstelling juist tegen een schopploeg! Maar waarom schoppen wijnhandel niet een keer?
Afgelopen zaterdag kreeg ik de klacht in de rust bij mijn jo11 team dat de tegenstander “ruw” speelde, ik vertelde dat wij juist te lief zijn en liever een stapje opzij gaan dan het duel echt op te zoeken, dus wij mogen schoppen coach? Was de vraag. Nee, maar ga wat harder voor de bal en zoek het randje was mijn antwoord.
 
Wel weer zin in deze pot, thuis Feyenoord gaat vaak goed dan fout. Nijhuis, tja ik vind dat wij groter moeten zijn dan dat. Neemt niet weg dat ook ik mijn gal spuw over deze aanstelling juist tegen een schopploeg! Maar waarom schoppen wijnhandel niet een keer?
Afgelopen zaterdag kreeg ik de klacht in de rust bij mijn jo11 team dat de tegenstander “ruw” speelde, ik vertelde dat wij juist te lief zijn en liever een stapje opzij gaan dan het duel echt op te zoeken, dus wij mogen schoppen coach? Was de vraag. Nee, maar ga wat harder voor de bal en zoek het randje was mijn antwoord.
Train jij een team bij Vv Haarsteeg?
 
Mijn nieuwe club tegen mijn oude club.
2-1 voor mijn Feyenoord.
Ben je overgestapt omdat het contract was afgelopen, of waren er overstapweken? Was het 2017? Ben je Kate Ruinemans?
Van club veranderen, dat snap ik niet. Van partner, dat kan. Maar van voetbalclub?
 
Toen Brabantiaan hier nog rondliep, we hier op 't forum een welgemanierde welbespraakte Marokkaan hadden die nu gemist wordt, toen Cocu nog PSV'er was. Supporters die van favoriete club switchte alleen bij Ajax voorkwam,
en toen ik geen gekke ideeën kreeg bij de combinatie Leicester en kinderfeestjes
Good old Henk . Onze forum senior destijds 😂
 
Status
Je kunt niet meer reageren.
Terug
Bovenaan Onderaan