Mohamed Ihattaren (M)

Natúúrlijk wil Schmidt Mo graag bij zijn selectie hebben en houden, wel op voorwaarde dat Mo er net als ieder ander gewoon hard voor werkt. En wat dat betreft zegt Schmidt niets geks, een transfer is nou eenmaal niet het besluit van de trainer.
Eens. En ik zie eigenlijk niets heel geks in het artikel.
 
Een trainer kan best aangeven dat hij er iemand graag bij wil houden of welke (soort) speler hij wil hebben, maar ik denk niet dat hij uiteindelijk het laatste woord er in heeft
Hmm ok, wellicht dat het er anders aan toe gaat bij PSV. Ik weet van Ajax bv dat een redelijk deel van de aankopen uit de koker van TH komt. Ik had eerlijk gezegd het idee dat Schmidt - zeker afgelopen zomer - ook een flinke vinger in de pap had mbt selectiebeleid.
 
Ik denk dat Schmidt oprecht weinig interesse heeft in het behoud van Ihattaren. Hij heeft een half jaar met hem gewerkt en ziet het niet zitten in Mo, hij vindt anderen beter of in ieder geval harder werken.
Of hij vindt dat hij Mo genoeg kansen heeft gegeven en het een luie zak hooi is die de discipline ondermijnt. Als ik Madueke hoor praten in zijn interviews dan komt daar in ieder geval veel meer verstandige praat uit dan bij Mo. Meer motivatie ook. Mo is te overtuigd geraakt van zichzelf en kan zich niet motiveren blijkbaar voor PSV.
 
Laatst bewerkt:
Hmm ok, wellicht dat het er anders aan toe gaat bij PSV. Ik weet van Ajax bv dat een redelijk deel van de aankopen uit de koker van TH komt. Ik had eerlijk gezegd het idee dat Schmidt - zeker afgelopen zomer - ook een flinke vinger in de pap had mbt selectiebeleid.
Hij zegt volgens mij niet veel anders; namelijk dat hij kan aangeven wie hij wil hebben, maar dat de TD uiteindelijk akkoord moet gaan. Dat lijkt me bij Ajax niet anders, ook al komen Labyad en Klaiber duidelijk uit de koker van TH.
 
Of hij vindt dat hij Mo genoeg kansen heeft gegeven en het een luie zak hooi is die de discipline ondermijnt. Als ik Madueke hoor praten in zijn interviews dan komt daar inboedel geval veel meer verstandige praat uit dan bij Mo. Meer motivatie ook. Mo is te overtuigd geraakt van zichzelf en kan zich niet motiveren blijkbaar voor PSV.
Volgens mij waren de teksten van Mo ook altijd goed. Netjes, rustig, bewust dat hij er nog niet was en gedreven. Het voordeel van Madueke en Gakpo is natuurlijk ook dat zij niet de megasterren of mega-talenten waren. Ze konden meer in de schaduw van Mo groeien.
 
Mandueke IS een groter talent. Rendement is hoog, intrinsiek talent is dik voor mekaar, goede instelling en heeft de absolute gunfactor.
Ik weet niet of Madueke in de schaduw staat hoor. Die heeft alle schijnwerpers vanuit de UK ook nog op zich gericht.

Madueke is een hele nederige rustige jongen die ontzettend goed kan voetballen. Op dit moment vind ik Madueke een groter talent dan Mo.
 
Wat is talent? De balbeheersing van Ihattaren is ongeëvenaard.
Tja, voetbal is meer dan balbeheersing, enerzijds blijf ik hoopvol dat het bij Mo er echt wel uit gaat komen, de klik die hij bv met Götze heeft verraad ergens wel zijn talent, maar aan de andere kant, ik kan mij nog geen handvol mooie acties herinneren dit seizoen, en dat is niet veel (maar kan ook aan mij liggen).
 
Wat is talent? De balbeheersing van Ihattaren is ongeëvenaard.
Wat betekent dit nog als je verder niet de instelling hebt om er wat van te maken? Laten we Madueke en Mo even simpel vergelijken met Ronaldo en Messi. Wat zijn beide van deze giganten zonder goede instelling in het top sport klimaat. Middelmaat op betaalniveau. Ik zou mij geld zetten op Noni. Dat wordt er echt eentje hoor, en vergeet niet dat hij echt nog super jong is. Keek meer naar Madueke dan naar Mo eerlijk gezegd, tuurlijk, twee verschillende posities, maar als die Noni aan de bal was dan zat ik toch iets leuker op het puntje van de bank. Hahaa
 
Wat betekent dit nog als je verder niet de instelling hebt om er wat van te maken? Laten we Madueke en Mo even simpel vergelijken met Ronaldo en Messi. Wat zijn beide van deze giganten zonder goede instelling in het top sport klimaat. Middelmaat op betaalniveau. Ik zou mij geld zetten op Noni. Dat wordt er echt eentje hoor, en vergeet niet dat hij echt nog super jong is. Keek meer naar Madueke dan naar Mo eerlijk gezegd, tuurlijk, twee verschillende posities, maar als die Noni aan de bal was dan zat ik toch iets leuker op het puntje van de bank. Hahaa
Noni en Mo zijn nagenoeg even oud. Schelen een maand of 2.
 
Wat betekent dit nog als je verder niet de instelling hebt om er wat van te maken? Laten we Madueke en Mo even simpel vergelijken met Ronaldo en Messi. Wat zijn beide van deze giganten zonder goede instelling in het top sport klimaat. Middelmaat op betaalniveau. Ik zou mij geld zetten op Noni. Dat wordt er echt eentje hoor, en vergeet niet dat hij echt nog super jong is. Keek meer naar Madueke dan naar Mo eerlijk gezegd, tuurlijk, twee verschillende posities, maar als die Noni aan de bal was dan zat ik toch iets leuker op het puntje van de bank. Hahaa
Dat weet ik en ontken ik ook helemaal niet. Alleen met techniek kom je er zeker niet. Maar puur op techniek, voetbaltalent is m.i. Ihattaren momenteel het grootste talent. Misschien niet het meest bruikbare talent.
 
De vraag is, wie van de PSV top heeft Schmidt bedreigd dat Mo moet spelen? Anders had S hem niet eens op de bank gehad
 
Terug
Bovenaan Onderaan