Fortuna Sittard - PSV | Zondag 7 maart | Eindstand: 1-3

Status
Je kunt niet meer reageren.
Aantoonbaar onjuist. Malen komt continu in gevaarlijke positie, maar mist of speelt niet af. Dat is net vorm. En als PSV dan een vergelijkbare speler op de bank heeft zitten, kan ik me een wissel nog wel voorstellen. Nu komt Fein erin. Ik ben er van overtuigd dat Fortuna óók vandaag liever tegen Fein dan tegen Malen speelt.
Ik zie wat ik zie. Een overtuiging van iemand anders doet er voor mij verder niet toe.
Jij jouw mening / voorkeur. Ik de mijne.
Jij vindt het jammer dat Malen er uit gehaald werd, want jij vindt hem gevaarlijk.
Ik vind het weken te laat, want hij doet werkelijk niets goed op het moment. Ik erger me dood aan de speler.
 
Ik zie wat ik zie. Een overtuiging van iemand anders doet er voor mij verder niet toe.
Jij jouw mening / voorkeur. Ik de mijne.
Jij vindt het jammer dat Malen er uit gehaald werd, want jij vind hem gevaarlijk.
Ik vind het weken te laat, want hij doet werkelijk niets goed op het moment. Ik erger me dood aan de speler.
Alleen is het wel zo dat bij een spits één doelpunt voor een ommekeer kan zorgen. Een spits raakt gefrustreerd wanneer hij lang droog staat, en een doelpunt kan daarin als ontlading werken.
 
Alleen is het wel zo dat bij een spits één doelpunt voor een ommekeer kan zorgen. Een spits raakt gefrustreerd wanneer hij lang droog staat, en een doelpunt kan daarin als ontlading werken.
Bij Malen niet hoor.
 
Alleen is het wel zo dat bij een spits één doelpunt voor een ommekeer kan zorgen. Een spits raakt gefrustreerd wanneer hij lang droog staat, en een doelpunt kan daarin als ontlading werken.
Ja, natuurlijk kan dat. Maar als dat na 45 minuutjes gekloot niet is gelukt dan is het een mooi moment om te gaan douchen. Volgende week nog maar een keertje proberen.
 
Bullshit. Zie regelmatig MMA-wedstrijden van dames, en die zijn prima te bekijken.

0% techniek, zelden KO's, meeste matches lopen uit op decisions wat ook zegt hoe slap en gelijkmatig het allemaal is, heb er tig moeten kijken in afwachting op leukere (mannelijke) er na maar geen 1 keer heb ik een wow moment gehad.
 
Ik zie wat ik zie. Een overtuiging van iemand anders doet er voor mij verder niet toe.
Jij jouw mening / voorkeur. Ik de mijne.
Jij vindt het jammer dat Malen er uit gehaald werd, want jij vindt hem gevaarlijk.
Ik vind het weken te laat, want hij doet werkelijk niets goed op het moment. Ik erger me dood aan de speler.
Ik kan mij best vinden in wat jij zegt. Maar dan komt Fein. Daar geldt alles voor wat jij zegt, maar dan niet weken, maar maanden. Wat schieten wij als fans daar dan mee op?
 
Ik kan mij best vinden in wat jij zegt. Maar dan komt Fein. Daar geldt alles voor wat jij zegt, maar dan niet weken, maar maanden. Wat schieten wij als fans daar dan mee op?
Fein....Daarbij plaatste ik dan ook een vraagteken.
(Al vond ik die breedtepass naar Mo wel mooi)
 
Ik kan mij best vinden in wat jij zegt. Maar dan komt Fein. Daar geldt alles voor wat jij zegt, maar dan niet weken, maar maanden. Wat schieten wij als fans daar dan mee op?
Je bedoelt dat hij al maanden niet speelt neem ik aan. Je gaat hem toch niet beoordelen op die 30’ die hij heeft gespeeld hè de laatste 2 maanden? Dat is appels met peren vergelijken als je het over Malen hebt.
 
Laatst bewerkt:
Als we komend seizoen nog een mooie uitgaande transfer willen dan moet Malen wel spelen, komt vanzelf weer goed. In februari was Malen gewoon speler vd maand dus zo slecht was dat niet.
 
  • Leuk
Reactions: IPF
Ik zou hem de rest van het seizoen gewoon in de basis zetten. Denk dat het een topper wordt. Zoniet dan de optie niet lichten. Zou zonde zijn als hij hier niet speelt en straks doorbreekt elders. Gewoon opstellen.
Fein? Die is van niveau Guti. Een zouteloze speler, waar je niks aan hebt.
 
Leuke wedstrijd gezien.

Sterk PSV in de eerste helft met een legio aan kansen. Kritiek punt is dat je hier gewoon veel meer moet scoren.

Tweede helft zakten we weer terug, maar eerlijk is eerlijk Fortuna speelde daarin ook best goed. Wissels waren prima, op die van Malen voor Fein na. Heel leuk om Madueke weer te zien spelen, en wat een goal zeg. Mo viel ook prima in, werkte hard en ik denk dat Schmidt tevreden zal zijn over Mo.

Wordt nog een hels karwei volgend seizoen, als we hopelijk een fitte groep hebben. Dan moet je gaan kiezen tussen Gakpo, Mo, Madueke en Götze op die 10 positites.
Maak je geen zorgen Mo en Malen spelen volgen seizoen niet bij PSV. Daarnaast is Met Gakpo-Zahavi-Madueke met Gotze erachter is een stuk beter.
 
Als we komend seizoen nog een mooie uitgaande transfer willen dan moet Malen wel spelen, komt vanzelf weer goed. In februari was Malen gewoon speler vd maand dus zo slecht was dat niet.
Zit gewoon in een vormdip. En moet misschien nog wel uitkijken met Madueke die terug is plus Zahavi in vorm.. enige nadeel is dat de pers weer gaat zeiken waarom Malen niet speelt. Kan Schmidt het weer 100x uitleggen aan een dove Bert Maalderink..
 
Status
Je kunt niet meer reageren.
Terug
Bovenaan Onderaan