Fortuna Sittard - PSV | Zondag 7 maart | Eindstand: 1-3

Status
Je kunt niet meer reageren.
Het is geen grote tegenstander maar misschien wel een leuk vervolg expiriment om Boscagli als middenvelder neer te zetten.
 
Ik denk dat hij bedoelt: als PSV tegen Fortuna met dezelfde intensiteit gaat spelen, komt het wel goed. Ik denk dat het sowieso wel goed komt tegen Fortuna, de vraag is alleen: gat het weer pijn aan de ogen doen of niet?
Toch niet onderschatten, Fortuna pakt al sinds december erg veel punten.
 
Even tussendoor het is weer KNVB Ajax help dag weer een penalty cadeau en die schijt Tamiet mist maar natuurlijk mag hij (het) hem overnemen. Zo de toon is gezet en nu over die Limburgse vlaaien heen denderen.
 
Even tussendoor het is weer KNVB Ajax help dag weer een penalty cadeau en die schijt Tamiet mist maar natuurlijk mag hij (het) hem overnemen. Zo de toon is gezet en nu over die Limburgse vlaaien heen denderen.
Hoho over één seizoen middelt het allemaal uit😎 of toch niet 😇
 
Zit ik net ff Pec-PSV vrouwenvoetbal te kijken, mijn god je moet echt levensmoe zijn wil je dat 90 minuten kijken :FP: Zo snel mogelijk dat afschaffen of van TV halen, dit kan echt niet gewoon
 
Zo kudt eigenlijk dat we nagenoeg geen kans meer maken op het kampioenschap want Ajax wint zijn wedstrijdjes toch wel.
 
Status
Je kunt niet meer reageren.
Terug
Bovenaan Onderaan