Volgens mij zei hij: "Goede voetballers zijn hier altijd welkom, maar hij is van PSV”. Overigens denk ik dat PSV-fans ook niet blij waren geweest als mr. Hoogma had verklaard dat hij Gakpo een overstap naar RB Leipzig zou aanraden.
Wanneer Gakpo eerder aan had gegeven niet te willen verlengen en een aflopend contract heeft? Boeie.

Als Mo aangeeft niet te gaan verlengen zal 't mij niet zo veel interesseren wat er wordt geroepen waar hij heen zou moeten.

Mo heeft nog niet eens aangegeven niet te willen verlengen en de oproepen dat hij naar Ajax zou moeten vliegen al om je oren
 
Wanneer Gakpo eerder aan had gegeven niet te willen verlengen en een aflopend contract heeft? Boeie.

Als Mo aangeeft niet te gaan verlengen zal 't mij niet zo veel interesseren wat er wordt geroepen waar hij heen zou moeten.

Mo heeft nog niet eens aangegeven niet te willen verlengen en de oproepen dat hij naar Ajax zou moeten vliegen al om je oren
Welke oproepen? Van wie? Is het niet Mo zelf die het vuurtje opstookt met zijn berichtjes ed?
 
Wat ten hag zei over Ihattaren boeide me niet echt veel, maar was het niet dezelfde Overmars die Bergwijn een interessante optie vond seizoenen geleden?
 
Er wordt in de media toch continu gesproken dat Mo zo geweldig bij Ajax zou passen. Heb nu effe geen tijd om bronnen op te gaan zoeken
Ten eerste: dat doet de media naar aanleiding van de flirts van Mo. Ten tweede: de media zijn altijd op zoek naar een verhaal en blazen alles op.
 
Wat ten hag zei over Ihattaren boeide me niet echt veel, maar was het niet dezelfde Overmars die Bergwijn een interessante optie vond seizoenen geleden?
Overmars is dan ook niet van de KNVB. Bovendien, waarom zou Bergwijn niet naar Ajax kunnen gaan als PSV daarvoor de juiste prijs krijgt?
 
Volgens mij zei hij: "Goede voetballers zijn hier altijd welkom, maar hij is van PSV”. Overigens denk ik dat PSV-fans ook niet blij waren geweest als mr. Hoogma had verklaard dat hij Gakpo een overstap naar RB Leipzig zou aanraden.
Als Gakpo een aflopend contract zou hebben en weinig speeltijd krijgt? Geen probleem.
 
Als je het over de uitspraak van Overmars hebt... ja, die is niet onafhankelijk, die staat voor het belang van Ajax. Alle TD's van elke eredivsieclub komen voor hun eigen belangen op. De KNVB wordt geacht het belang van alle NL clubs te vertegenwoordigen.
 
Dus iemand van de KNVB mag absoluut! geen 'adviesje' geven aan een speler van ajax, maar als ajax directeur mag je wel spelers van andere clubs het hoofd op hol brengen?
Dat is 🍏 met 🍐 vergelijken. Ajax directeur is louter bezig met het belang van Ajax. KNVB directeur in het belang van de Eredivisie. Dan helpt het niet om met zulke uitspraken te komen.
 
Als je het over de uitspraak van Overmars hebt... ja, die is niet onafhankelijk, die staat voor het belang van Ajax. Alle TD's van elke eredivsieclub komen voor hun eigen belangen op. De KNVB wordt geacht het belang van alle NL clubs te vertegenwoordigen.
Voor de Eredivisie is het juist mooi als een ED product naar een goede club in het buitenland gaat, naamsbekendheid enzo. De reden waarom Ajaksers nu staan te stuiteren heeft daar niets mee te maken, meer omdat ze het niet kunnen hebben als iemand zegt dat meer dingen interessant zijn ipv het o zo grote Ajax waar alle spelers over de hele wereld zouden willen spelen
 
Dat is 🍏 met 🍐 vergelijken. Ajax directeur is louter bezig met het belang van Ajax. KNVB directeur in het belang van de Eredivisie. Dan helpt het niet om met zulke uitspraken te komen.
Belang van het NLse voetbal. Dan kan Brobbey beter ergens naar toe gaan waar ie speelt en ontwikkelt ipv bij jullie op de bank te zitten. Zo komt ie nl nooit in Oranje.
 
Dat is 🍏 met 🍐 vergelijken. Ajax directeur is louter bezig met het belang van Ajax. KNVB directeur in het belang van de Eredivisie. Dan helpt het niet om met zulke uitspraken te komen.
Je kan het ook zien als iemand die op het punt staat om te vertrekken, te leiden naar de juiste club, zoals Der Jaufe en Jur 1913 hierboven al hebben genoemd. Dat is in het belang van nederlands voetbal in het algemeen.
 
Ik begrijp overigens dat Ajax en de supporters dit niet een gepaste manier van praten vinden over hun spelers. Elk andere ajax td had ik waarschijnlijk het gelijk gegeven (met tegenzin, na uren discussiëren ;P). Maar met overmars sluipt er bij mij een gevoel van hypocrisie binnen na de bergwijn soap.
 
Terug
Bovenaan Onderaan