Wanne onzin.. Eerste reactie is dat ik niet geloof dat die vrij simpele en nietszeggende uitspraak een dergelijke reactie bij Overmars zou uitlokken, maar het staat er toch echt.
Ja, en het gaat Overmars echt om het sportieve belang hoor. Echt! Als een ploeg 50 miljoen zou bieden, dan zouden ze hem niet verkopen, want ja, sportief belang gaat voor...
Marc ziet centen weglopen. Zeg dat gewoon.
 
Nou nou, poeh poeh. Ik zou aangifte doen.
Of je er zo’n drama van moet maken, weet ik niet. De context is ook niet helemaal duidelijk. Maar ik vind dat Hoogma net zo min iets over Brobbey hoeft te zeggen als Ten Hag over Ihattaren.
 

Nou nou, poeh poeh. Ik zou aangifte doen.
Het is ook te gek voor woorden. Knvb directeur die even doodleuk de betere talenten naar t buitenland praat en daardoor het niveau van de Eredivisie omlaag brengt. En dan ook nog eens een Nederlands talent die de gehele opleiding hier genoten heeft. Je kan leuk lullen met je aangifte maar hoe kut was het niet dat Sam Lammers wegging zonder fatsoenlijk een jaar of twee bij Psv te ballen. Denk dat we dit met zijn allen niet moeten willen.
 
Het is ook te gek voor woorden. Knvb directeur die even doodleuk de betere talenten naar t buitenland praat en daardoor het niveau van de Eredivisie omlaag brengt. En dan ook nog eens een Nederlands talent die de gehele opleiding hier genoten heeft. Je kan leuk lullen met je aangifte maar hoe kut was het niet dat Sam Lammers wegging zonder fatsoenlijk een jaar of twee bij Psv te ballen. Denk dat we dit met zijn allen niet moeten willen.
Maar wat doet Nico-Jan precies verkeerd? Hij krijgt een vraag over RB Leipzig in relatie tot Brobbey en hij zegt iets over een trainer. Geen waarde oordeel over Brobbey of Ajax, alleen dat hij Nagelsmann een interessante trainer vindt. Vervolgens wordt de beste man aangevallen dat ie bewust talenten naar het buitenland brengt. Hou op met me hoor..

Hoogma heeft precies niks te maken met Brobbey, en Overmars is gewoon aan het huilen dat ie 'em niet kan verkopen. Als zo'n talent weg wilt, dan hou je die toch niet tegen. Dat was met Lammers ook zo, hebben we alles aan gedaan. Hij wilde niet, dan toch lekker niet?
 
Of je er zo’n drama van moet maken, weet ik niet. De context is ook niet helemaal duidelijk. Maar ik vind dat Hoogma net zo min iets over Brobbey hoeft te zeggen als Ten Hag over Ihattaren.

"Mijn zoon heeft onder hem gewerkt. Dat had hij niet willen missen".

Mis ik nou nog een uitspraak ergens of is dit het?
 
"Mijn zoon heeft onder hem gewerkt. Dat had hij niet willen missen".

Mis ik nou nog een uitspraak ergens of is dit het?
Dat is het. Het is niet veel maar hij suggereert dat het een goede stap is voor Brobbey. Dat is niet zo handig als grote man voor het Nederlandse (club)voetbal.

Is het heel erg? Nee. Gaat Brobbey nu dankzij deze uitspraak weg? Nee. Moet hij zoiets zeggen? Nee.
 
Oeioeioei, de liefde tussen de twee krijgt een forse tik. :sad:
Het is nu dus wachten om een uitgebreid excusesverhaal van de knvb waarin ze overmars op de knietjes smeken om vergiffenis.

Is die reactie van overmars niet ietsjepietsjebeetje overdreven?
Zeg maar de bestuuurlijke variant van de tadic-rol. :maniac:
 
Oeioeioei, de liefde tussen de twee krijgt een forse tik. :sad:
Het is nu dus wachten om een uitgebreid excusesverhaal van de knvb waarin ze overmars op de knietjes smeken om vergiffenis.

Is die reactie van overmars niet ietsjepietsjebeetje overdreven?
Zeg maar de bestuuurlijke variant van de tadic-rol. :maniac:

Zucht. Nu moet de KNVB als wiedergutmachungsschnitzel weer de arbiters instrueren om ajax de nodige voordeeltjes te geven.
 
Maar wat doet Nico-Jan precies verkeerd? Hij krijgt een vraag over RB Leipzig in relatie tot Brobbey en hij zegt iets over een trainer. Geen waarde oordeel over Brobbey of Ajax, alleen dat hij Nagelsmann een interessante trainer vindt. Vervolgens wordt de beste man aangevallen dat ie bewust talenten naar het buitenland brengt. Hou op met me hoor..

Hoogma heeft precies niks te maken met Brobbey, en Overmars is gewoon aan het huilen dat ie 'em niet kan verkopen. Als zo'n talent weg wilt, dan hou je die toch niet tegen. Dat was met Lammers ook zo, hebben we alles aan gedaan. Hij wilde niet, dan toch lekker niet?
Wat hij verkeerd doet? Z’n eigen mening verkondigen terwijl hij het belang van de eredivisie moet verkondigen.
Zijn mening is dat hij Brobbey groot gelijk geeft om naar Leipzig te gaan omdat zijn zoontje onder hem gevoetbald heeft en daardoor vind dat de trainer zo goed is.

tuurlijk hou je het niet tegen als een talent echt weg wil. Ajax doet er alsnog alles aan hem te overtuigen te blijven met een zeer lucratief voorstel en speelminuten.
Dan helpen deze woorden niet. Kan het laatste zetje zijn en daarmee schaadt hij Ajax haar belang.
En ja ik vind ook niet dat Ten Hag moet ingaan op vragen over Mo. Ten Hag geeft weliswaar aan dat het een speler is van PSV en dat de vraag daarom niet relevant is maar niet voor hij wel ‘flirt’ door te zeggen dat hij een hele goede speler is.
 
Wat hij verkeerd doet? Z’n eigen mening verkondigen terwijl hij het belang van de eredivisie moet verkondigen.
Zijn mening is dat hij Brobbey groot gelijk geeft om naar Leipzig te gaan omdat zijn zoontje onder hem gevoetbald heeft en daardoor vind dat de trainer zo goed is.

tuurlijk hou je het niet tegen als een talent echt weg wil. Ajax doet er alsnog alles aan hem te overtuigen te blijven met een zeer lucratief voorstel en speelminuten.
Dan helpen deze woorden niet. Kan het laatste zetje zijn en daarmee schaadt hij Ajax haar belang.
En ja ik vind ook niet dat Ten Hag moet ingaan op vragen over Mo. Ten Hag geeft weliswaar aan dat het een speler is van PSV en dat de vraag daarom niet relevant is maar niet voor hij wel ‘flirt’ door te zeggen dat hij een hele goede speler is.

Ik denk eerlijk gezegd niet dat de uitspraken van Nico-Jan Hoogma iets teweeg brengt bij dit soort gasten. Hij wil al niet luisteren naar de mensen binnen zijn eigen club.
 
Wat hij verkeerd doet? Z’n eigen mening verkondigen terwijl hij het belang van de eredivisie moet verkondigen.
Zijn mening is dat hij Brobbey groot gelijk geeft om naar Leipzig te gaan omdat zijn zoontje onder hem gevoetbald heeft en daardoor vind dat de trainer zo goed is.

tuurlijk hou je het niet tegen als een talent echt weg wil. Ajax doet er alsnog alles aan hem te overtuigen te blijven met een zeer lucratief voorstel en speelminuten.
Dan helpen deze woorden niet. Kan het laatste zetje zijn en daarmee schaadt hij Ajax haar belang.
En ja ik vind ook niet dat Ten Hag moet ingaan op vragen over Mo. Ten Hag geeft weliswaar aan dat het een speler is van PSV en dat de vraag daarom niet relevant is maar niet voor hij wel ‘flirt’ door te zeggen dat hij een hele goede speler is.
Mwa, dat is nou ook weer overdreven. Zo klinkt het alsof het niet een onhandige uitspraak was maar een doelbewuste poging om Ajax te naaien.

Hij geeft aan dat Brobbey moet spelen. Waarbij hij al suggereert dat dit wellicht niet snel gaat gebeuren. Verder zegt ie dat zijn zoontje het een fijne trainer vond. Niet handig. Daar moet men hem op aanspreken. Verder niks.
 
Ik denk eerlijk gezegd niet dat de uitspraken van Nico-Jan Hoogma iets teweeg brengt bij dit soort gasten. Hij wil al niet luisteren naar de mensen binnen zijn eigen club.
Of er naar hem geluisterd wordt of niet. Hij moet zijn persoonlijke mening voor zich houden.
 
Mwa, dat is nou ook weer overdreven. Zo klinkt het alsof het niet een onhandige uitspraak was maar een doelbewuste poging om Ajax te naaien.

Hij geeft aan dat Brobbey moet spelen. Waarbij hij al suggereert dat dit wellicht niet snel gaat gebeuren. Verder zegt ie dat zijn zoontje het een fijne trainer vond. Niet handig. Daar moet men hem op aanspreken. Verder niks.
Ik zeg niet dat hij dit doet om Ajax te naaien. Onhandig is het zeker.
We hopen allemaal onze beste talenten eerst een paar jaar in het 1e te zien. Ja ook PSV. Zou toch kut zijn als Teze afgelopen zomer was vertrokken of aankomende zomer. Laat dit soort jongens zich eerst maar eens bewijzen. Zijn Ajax en PSV prima clubs voor waardoor je met wat ervaring prima op je 23e na de eu (sub)top kan en nog 10 jaar op hoog niveau en met meer salaris je zelf financieel onafhankelijk te voetballen en naam op te bouwen.
 
Precies en dat moet hij niet doen. Zou het ook niet waarderen als PSV met Brobbey zou flirten nu je weet dat ie weg wil.
Als Brobbey heeft aangegeven dat hij weg wil, heb ik er geen moeite mee als PSV met hem gaat flirten hoor. Daar staan ze volledig vrij in.
 
Volgens mij zei hij: "Goede voetballers zijn hier altijd welkom, maar hij is van PSV”. Overigens denk ik dat PSV-fans ook niet blij waren geweest als mr. Hoogma had verklaard dat hij Gakpo een overstap naar RB Leipzig zou aanraden.

Ik kan niet voor iedereen op het forum spreken, maar in deze context zou het mij geen ene fluit interesseren. Een korte anekdote over z'n zoon, niets meer en niets minder. Men mag nog wel iets zeggen, toch?

In een andere context waarschijnlijk trouwens ook niet, maar dat ligt meer aan mezelf.
 
Terug
Bovenaan Onderaan