Joël Drommel (GK)

Voor de algemene transfergeruchten hebben we een aparte topic.
Er is geen man overboord, we kunnen deze topic gewoon laten staan en zullen 'm sluiten als het hele verhaal niet doorgaat.

Rubato het is de toon die de muziek maakt, zoals je wellicht ook wel hebt gemerkt aan de reacties op je posts. Houd daar een beetje rekening mee en je zult zien dat men ook heel anders op jou reageert. ;)
 
PSV moet gewoon af en toe ook een goede eredivisiespeler aantrekken. Wat dat betreft zal deze keeper daar een prima voorbeeld van zijn.
 
Voor ienmand die zegt primeurs te hebben, benje wel heel slecht op de hoogte. Twente heeft een eenzijdige optie voor nog 1 jaar, die ze gaan lichten. Hij is dus niet transfervrij, er zal betaald moeten worden

Wij hebben Unnerstall gegeven, dus we krijgen Drommel voor niets en nog een paar miljoen toe.
 
Twente heeft een optie van contractverlenging van 1 jaar

Voor ienmand die zegt primeurs te hebben, benje wel heel slecht op de hoogte. Twente heeft een eenzijdige optie voor nog 1 jaar, die ze gaan lichten. Hij is dus niet transfervrij, er zal betaald moeten worden

Daar ben ik wel van op de hoogte
en hij is nog steeds transfervrij.

Maar ik heb al vaker gemerkt dat jullie maar wat roepen hier en vrij slecht geinformeerd zijn en ook niet weten wat zon optie precies inhoudt bijvoorbeeld die men niet daadwerkelijk gaat lichten.. let maar op



maar men gaat die optie helemaal niet lichten daarom is hij ook transfervrij
 
Alle berichten die naar buiten komen geven aan dat Twente de optie gaat lichten, gezien de financiële situatie van Twente ook volledig logisch, al zouden ze m op deze manier verkopen voor 1mlj is het al pure winst tov vrij laten gaan.
 
Daar ben ik wel van op de hoogte
en hij is nog steeds transfervrij.

Maar ik heb al vaker gemerkt dat jullie maar wat roepen hier en vrij slecht geinformeerd zijn en ook niet weten wat zon optie precies inhoudt bijvoorbeeld die men niet daadwerkelijk gaat lichten.. let maar op



maar men gaat die optie helemaal niet lichten daarom is hij ook transfervrij
Werk je voor Twente ofso dat je weet dat de optie niet gelicht wordt, kom is met een bron, heel makkelijk je hoeft het niet eens APA te zetten
 
Daar ben ik wel van op de hoogte
en hij is nog steeds transfervrij.

Maar ik heb al vaker gemerkt dat jullie maar wat roepen hier en vrij slecht geinformeerd zijn en ook niet weten wat zon optie precies inhoudt bijvoorbeeld die men niet daadwerkelijk gaat lichten.. let maar op



maar men gaat die optie helemaal niet lichten daarom is hij ook transfervrij
Waarom zou Twente de optie niet lichten? Kun je mij dat uitleggen, want dat is toch voor Twente veel voordeliger dan hem laten gaan voor niets? En wat maakt jou dan precies wel goed geïnformeerd? Je kunt ons wel vertellen wat we wel of niet weten, maar je komt zelf ook niet echt met feiten hier.
 
Terug
Bovenaan Onderaan