Joël Drommel (GK)

Ik ben te weinig ingelezen in de situatie van Anderlecht, maar durf jij dit zo stellig te zeggen, hebben deze na de interesse van afgelopen zomer een andere keeper weten te halen, of is een jeugdkeeper naar tevredenheid doorgebroken? Sowieso alleen maar soundbites zonder bron of enige vorm van argumentatie plaatsen is niet de meest handige manier van communiceren over mogelijk nieuwe spelers.

Correct me if I'm wrong, maar dat doet ie vaker toch? Voornamelijk over transfergeruchten, vooral eerst zonder officiële bron. En ik zie in z'n geschiedenis dat ie eens eerder heeft gepost er vanuit te gaan dat er minimaal 2 betaalde krachten van PSV hier op het forum rondlopen.

Dus uh. Hij is er eentje van denk ik?
 
Correct me if I'm wrong, maar dat doet ie vaker toch? Voornamelijk over transfergeruchten, vooral eerst zonder officiële bron. En ik zie in z'n geschiedenis dat ie eens eerder heeft gepost er vanuit te gaan dat er minimaal 2 betaalde krachten van PSV hier op het forum rondlopen.

Dus uh. Hij is er eentje van denk ik?
Zie dat er ook bijzondere voorspellingen uit zijn/haar/het toetsenbord komen.
 
  • Hahaha!
Reactions: DrJ
Voor geruchten hebben we een algemeen topic.
En als je de regels niet leuk vindt ga je toch ergens anders heen, niemand die je verplicht om binnen dit zware forumregime te opereren.

dit hele topic valt onder de categorie: " TRANSFERGERUCHTEN"

wat voor topic verwacht je daar dan precies?


Als je eerst gaat wachten tot de hele NL pers ergens over bericht
dan heb je dit forum niet meer nodig en is het ook geen gerucht meer

ps. wanneer kom jij een keer met iets nieuws in plaats van alleen actie reactie
 
dit hele topic valt onder de categorie: " TRANSFERGERUCHTEN"

wat voor topic verwacht je daar dan precies?


Als je eerst gaat wachten tot de hele NL pers ergens over bericht
dan heb je dit forum niet meer nodig
Geklets. Geruchten hebben 1 eigen algemeen topic, al is het maar om niet voor iedere scheet een nieuw topic te krijgen + het weer verwijderen als het wederom een hersenspinsel was. Met de hoeveelheid clickbait sites gewoon een logische keuze.

Als er daadwerkelijk interesse is krijgt een mogelijke aankoop een topic, en geloof mij, soms zitten we daar al op vele pagina's voordat die daadwerkelijk vast ligt (Maher, Peirero, Götze)

Kortom, zorg dragen dat de vrijwilligers hier niet omkomen in het werk ten gevolge van allerlei onzin-topic, soort voor sociaal gedrag met respect enzo

ja daar heeft de hele technische staf zich op verkeken niet alleen ik..

en hoe is dat on topic hier?
Aangeven wat de kwaliteit van de bron is de zonder enige bron een topic start.
 
als er eerst iets in de media moet komen voor je een topic mag openen kan je het forum net zo goed sluiten.
Nee, we sluiten alleen de topics die 'feiten' brengen die aan de fantasie van forummers zijn ontsproten. Er zijn topics genoeg war je aan kunt geven wie je hoopt die naar PSV komt.
 
Nee, we sluiten alleen de topics die 'feiten' brengen die aan de fantasie van forummers zijn ontsproten. Er zijn topics genoeg war je aan kunt geven wie je hoopt die naar PSV komt.

Aangezien ik al meerdere malen in het verleden transfergeruchten heb gemeld die later in door andere bronnen worden bevestigd zou je er misschien van uit kunnen gaan dat ik geen fantast ben?

Hoop dat is trouwens heel wat anders heeft hier ook helemaal niets mee te maken.
 
Aangezien ik al meerdere malen in het verleden transfergeruchten heb gemeld die later in door andere bronnen worden bevestigd zou je er misschien van uit kunnen gaan dat ik geen fantast ben?

Hoop dat is trouwens heel wat anders heeft hier ook helemaal niets mee te maken.
En dus wil jij een status aparte binnen het forum?
 
Geklets. Geruchten hebben 1 eigen algemeen topic, al is het maar om niet voor iedere scheet een nieuw topic te krijgen + het weer verwijderen als het wederom een hersenspinsel was. Met de hoeveelheid clickbait sites gewoon een logische keuze.

Als er daadwerkelijk interesse is krijgt een mogelijke aankoop een topic, en geloof mij, soms zitten we daar al op vele pagina's voordat die daadwerkelijk vast ligt (Maher, Peirero, Götze)

Kortom, zorg dragen dat de vrijwilligers hier niet omkomen in het werk ten gevolge van allerlei onzin-topic, soort voor sociaal gedrag met respect enzo


Aangeven wat de kwaliteit van de bron is de zonder enige bron een topic start.

misschien moet je dit dan ff aanpassen:




en de categorie een ander naam geven
 
En dus wil jij een status aparte binnen het forum?

Nee
Ik wil de onmogelijkheid van de richtlijn aan kaarten.

Je kan geen primeur maken als je eerst moet wachten tot de media er over bericht.
Dan loop je achter de feiten aan.

Bovendien kan je in dit soort gevallen heel vaak je bronnen niet prijs geven en moet je wachten tot dit ook bijna in de media gaat komen anders worden de bronnen steeds schaarser.
 
Nee
Ik wil de onmogelijkheid van de richtlijn aan kaarten.

Je kan geen primeur maken als je eerst moet wachten tot de media er over bericht.
Dan loop je achter de feiten aan.

Bovendien kan je in dit soort gevallen heel vaak je bronnen niet prijs geven en moet je wachten tot dit ook bijna in de media gaat komen anders worden de bronnen steeds schaarser.
Mijn god kerel, we waarderen het met zijn allen enorm dat je bij wil dragen aan zo snel mogelijk de nieuwtjes te plaatsen maar regels zijn er niet voor niets. Die geruchten van "Ik heb van heure zegge dat Pietje komt van FC bal op 't dak" is de reden dat je er hier een bron bij moet zetten. Laten we lekker over Drommel gaan discussiëren in plaats van of het hier allemaal klopt ja of nee

Daarnaast kunnen vage geruchten gewoon in het algemeen geruchtentopic, zie Toby Alderweireld die zou komen omdat er een Belse auto voor het stadion stond.
 
Nee
Ik wil de onmogelijkheid van de richtlijn aan kaarten.

Je kan geen primeur maken als je eerst moet wachten tot de media er over bericht.
Dan loop je achter de feiten aan.

Bovendien kan je in dit soort gevallen heel vaak je bronnen niet prijs geven en moet je wachten tot dit ook bijna in de media gaat komen anders worden de bronnen steeds schaarser.
Voor die primeur is een apart algemeen topic, zie het probleem niet zo.

Tenzij jij je eigenwaarde haalt uit het starten van een topic...
 
Nee
Ik wil de onmogelijkheid van de richtlijn aan kaarten.

Je kan geen primeur maken als je eerst moet wachten tot de media er over bericht.
Dan loop je achter de feiten aan.

Bovendien kan je in dit soort gevallen heel vaak je bronnen niet prijs geven en moet je wachten tot dit ook bijna in de media gaat komen anders worden de bronnen steeds schaarser.
Is het niet zo, dat als je een primeur wil maken voor de pers. Dan kun je dit topic gebruiken: https://forum.psv.nl/index.php?threads/algemene-transfergeruchten.300/page-334

Voor een apart topic heb je een bronvermelding nodig omdat je ander een overvloed aan topics hebt. Niks ten nadele van jou als persoon. En correct me if I am wrong.



Over Drommel. Lastig. Ik weet niet per se of ik hem beter vind dat Mvogo. Daarnaast is het wel een Nederlands talent. Wat het wel verleidelijk maakt. Ik ben benieuwd als we hem aantrekken of hij hier mooie stappen kan maken.
 
Aangezien ik al meerdere malen in het verleden transfergeruchten heb gemeld die later in door andere bronnen worden bevestigd zou je er misschien van uit kunnen gaan dat ik geen fantast ben?

Hoop dat is trouwens heel wat anders heeft hier ook helemaal niets mee te maken.
Als je die status wilt, moet je ook volledige openheid bvan zaken geven: wie ben je en wat is de bron van je kennis. Hoeft niet per se openbaar, kan ook naar de mods in vertrouwen.
 
Nee
Ik wil de onmogelijkheid van de richtlijn aan kaarten.

Je kan geen primeur maken als je eerst moet wachten tot de media er over bericht.
Dan loop je achter de feiten aan.

Bovendien kan je in dit soort gevallen heel vaak je bronnen niet prijs geven en moet je wachten tot dit ook bijna in de media gaat komen anders worden de bronnen steeds schaarser.
Als je echt een primeur hebt, zou ik naar de Televaag gaan, die betalen daar gewoon voor ;)
 
Is het niet zo, dat als je een primeur wil maken voor de pers. Dan kun je dit topic gebruiken: https://forum.psv.nl/index.php?threads/algemene-transfergeruchten.300/page-334

Voor een apart topic heb je een bronvermelding nodig omdat je ander een overvloed aan topics hebt. Niks ten nadele van jou als persoon. En correct me if I am wrong.



Over Drommel. Lastig. Ik weet niet per se of ik hem beter vind dat Mvogo. Daarnaast is het wel een Nederlands talent. Wat het wel verleidelijk maakt. Ik ben benieuwd als we hem aantrekken of hij hier mooie stappen kan maken.
En hij is van ons, als hij echt goed is, vedienen we er nog wat aan.
 
Aangezien ik al meerdere malen in het verleden transfergeruchten heb gemeld die later in door andere bronnen worden bevestigd zou je er misschien van uit kunnen gaan dat ik geen fantast ben?

Hoop dat is trouwens heel wat anders heeft hier ook helemaal niets mee te maken.
Leuk dat je met nieuwtjes komt, nog leuker is het wanneer je dat op een leuke toon kan vermelden. Op deze manier boeit geen 1 nieuwtje mij van jou.
 
Terug
Bovenaan Onderaan