Lars Unnerstall (DM)

Moet volgens het artikel 'de hoofdprijs' kosten. Geen idee hoeveel dat is, maar ik ben bang veel meer dan wat wij en JdJ redelijk vinden

Contract loopt tot deze zomer en wordt waarschijnlijk met 1 jaar verlengd dus dan nog 1 jarig contract, denk dat een prijs van 5-8 miljoen Twente hem wel laat gaan dan, maar laten we alsjeblieft Ajax voor zijn want die wil hem ook
Drommel gaat niet verlengen, zo is in het nieuws. Daarom wil Twente Unnerstall. Drommel kost dus niet de hoofdprijs. Hij kost niks. Tenminste niet aan transfersom. Wellicht tekenpremie en natuurlijk salaris.
 
Drommel gaat niet verlengen, zo is in het nieuws. Daarom wil Twente Unnerstall. Drommel kost dus niet de hoofdprijs. Hij kost niks. Tenminste niet aan transfersom. Wellicht tekenpremie en natuurlijk salaris.
Drommels, drommels, drommels. Ik zeg halen die acrobaat!
 
Mo verwacht ik toch nog wel rond de 10 miljoen, bruma zie ik wel naar Olympiakos vertrekken voor 7/8 idem voor Doan als Bielefeld in de Bundesliga blijft want die 2 doen het niet heel slecht daar, Dumfries echt wel meer dan 12 miljoen, als die een goed EK draait verwacht ik wel 25-30 miljoen. Als die voor 12 miljoen vertrekt kan jdj direct vertrekken
Bruma zit op de bank bij Olympiacos, en je hebt gezien, hij kan er nog steeds geen reet van. Ik kan me niet voorstellen dat een club als Arminia 6-8m voor Doan neer gaat tellen. Mo gaat voor een paar miljoen weg, wie gaat er nu 15m kopen voor een talentje dat niks gepresteerd heeft en waar z'n vorige werkgever een publiek statement over z'n houding heeft uitgegeven? En Dumfries gaat, als hij zo door gaat, helemaal niet spelen op het EK, en 25-30m is zelfs na een heel goed EK een utopie..
 
Ik wil dat er een grote schoonmaak komt, waarbij alle middelmaat verkocht of verhuurd wordt. Alleen spelers die duidelijk een toegevoegde waarde hebben voor een Topclub als PSV mogen blijven. Maar de spelers die genoemd zijn, zijn dat in geen geval. Dus, exit, ook al verliezen we daar een paar miljoen euro aan inkomsten mee. Nu goed schoonvegen, kwaliteit aantrekken, scouting beter en intensiever inzetten en de jeugd meer kans geven.
Wie niet? En als we dat doen, een grote schoonmaak voor afbraakprijzen, zijn we dan bereid om een jaar of 4-5 te wachten totdat we weer een geod team hebben opgebouwd dat mee kan doen om de prijzen? Ik niet in ieder geval.
 
DRo
Drommel gaat niet verlengen, zo is in het nieuws. Daarom wil Twente Unnerstall. Drommel kost dus niet de hoofdprijs. Hij kost niks. Tenminste niet aan transfersom. Wellicht tekenpremie en natuurlijk salaris.
Drommel ligt deze zomer nog 1 jaar vast (optie Twente)
 
DRo

Drommel ligt deze zomer nog 1 jaar vast (optie Twente)
OK, dat is nieuws voor mij. Dan zullen ze die wel lichten en kan het zomaar zijn dat Drommel nog een jaar bij Twente speelt. Maar goed, voor PSV niet verkeerd om een keeper aan te trekken. PSV heeft volgend seizoen Mvogo nog. Die jeugdkeepers zijn nog niet fantastisch, denk ik.
 
Bruma zit op de bank bij Olympiacos, en je hebt gezien, hij kan er nog steeds geen reet van. Ik kan me niet voorstellen dat een club als Arminia 6-8m voor Doan neer gaat tellen. Mo gaat voor een paar miljoen weg, wie gaat er nu 15m kopen voor een talentje dat niks gepresteerd heeft en waar z'n vorige werkgever een publiek statement over z'n houding heeft uitgegeven? En Dumfries gaat, als hij zo door gaat, helemaal niet spelen op het EK, en 25-30m is zelfs na een heel goed EK een utopie..
Doan hoeft natuurlijk niet per se door Arminia gekocht te worden. De overige clubs van de bundesliga zien ook wel hoe hij in hun competitie presteert, dus ik zie ons geen verlies maken, misschien zelfs winst. En Dumfries gaat sowieso spelen, want met Hateboer en veltman als je concurrenten heb je vrij spel.
 
Bruma zit op de bank bij Olympiacos, en je hebt gezien, hij kan er nog steeds geen reet van. Ik kan me niet voorstellen dat een club als Arminia 6-8m voor Doan neer gaat tellen. Mo gaat voor een paar miljoen weg, wie gaat er nu 15m kopen voor een talentje dat niks gepresteerd heeft en waar z'n vorige werkgever een publiek statement over z'n houding heeft uitgegeven? En Dumfries gaat, als hij zo door gaat, helemaal niet spelen op het EK, en 25-30m is zelfs na een heel goed EK een utopie..
Ik dit bericht opslaan en dan kom ik er in september op terug, kijken we wie er uiteindelijk gelijk had🤪
 
OK, dat is nieuws voor mij. Dan zullen ze die wel lichten en kan het zomaar zijn dat Drommel nog een jaar bij Twente speelt. Maar goed, voor PSV niet verkeerd om een keeper aan te trekken. PSV heeft volgend seizoen Mvogo nog. Die jeugdkeepers zijn nog niet fantastisch, denk ik.
Drommel had laatst in een interview gezegd is dat het de bedoeling was om volgende zomer te vertrekken, maar ze gaan zijn optie wel lichten.
 
Baumgartl = onverkoopbaar, Guti 2-3m als hij terug wil naar Mexico, Mauro: 1m, Viergever: onverkoopbaar, Thomas (2-3m en daar moet je dan ook nog eeb vervanger voor gaan halen) en Rosario: interessant, zou het niet weten, maar ook daar zul je dan weer een vervanger voor moeten gaan halen (tenzij je Schmidt eruit mikt)
Geld toe leggen bedoel je denk ik? Misschien dat ze pas gaan luisteren wanneer je twee miljoen bij Baumgartl geeft en bij Guti 1 miljoen.

Ik ben het overigens wel eens met de stelling dat we eerst op andere plekken versterkingen halen.
 
Geld toe leggen bedoel je. Ik denk dat ze pas gaan luisteren wanneer je twee miljoen bij Baunmgartl geeft en voor Guti 1 miljoen.

Ik ben het overigens wel eens met de stelling dat we eerst op andere plekken versterkingen halen.
Nou, je hebt nu een huurling en daarachter zit niks. Lijkt me niet onverstandig om op zoek te gaan naar een eerste doelman voor de lange termijn.
 
Daar zouden in principe Delanghe en Müller voor moeten zijn. Maar ik geloof niet dat die heel veel indruk maken?
Ik denk niet dat Delanghe, hoe mooi zijn naam ook, het gewenste niveau heeft. Die Muller ken ik niet. Sowieso heb je als eerste doelman een doelman nodig die er direct staat, en niet een die eerst nog een berg ervaring moet opdoen.
 
Mo verwacht ik toch nog wel rond de 10 miljoen, bruma zie ik wel naar Olympiakos vertrekken voor 7/8 idem voor Doan als Bielefeld in de Bundesliga blijft want die 2 doen het niet heel slecht daar, Dumfries echt wel meer dan 12 miljoen, als die een goed EK draait verwacht ik wel 25-30 miljoen. Als die voor 12 miljoen vertrekt kan jdj direct vertrekken
Behalve een blinde voetbalteam zal niemand ooit 25-30 miljoen betalen voor Dumfries, en als je het vindt, bied je Baumgartel ook aan voor 15-20 miljoen.
 

Bijlagen

  • Football aveugle.jpg
    Football aveugle.jpg
    59,3 KB · Weergaven: 0
Ik wil dat er een grote schoonmaak komt, waarbij alle middelmaat verkocht of verhuurd wordt. Alleen spelers die duidelijk een toegevoegde waarde hebben voor een Topclub als PSV mogen blijven. Maar de spelers die genoemd zijn, zijn dat in geen geval. Dus, exit, ook al verliezen we daar een paar miljoen euro aan inkomsten mee. Nu goed schoonvegen, kwaliteit aantrekken, scouting beter en intensiever inzetten en de jeugd meer kans geven.
Als we al die spelers die jij opnoemt wegdoen, dan houden we zo een 13 spelers over.
Dan hebben we ongeveer 10 nieuwe spelers nodig. Als het budget voor deze 10 spelers 30 miljoen is, dan is het natuurlijk maar de vraag of dat betere kwaliteit is dan dat we nu hebben.

Ik snap dat je dit zou willen zien, maar het lijkt mij compleet onrealistisch.
 
Doan hoeft natuurlijk niet per se door Arminia gekocht te worden. De overige clubs van de bundesliga zien ook wel hoe hij in hun competitie presteert, dus ik zie ons geen verlies maken, misschien zelfs winst. En Dumfries gaat sowieso spelen, want met Hateboer en veltman als je concurrenten heb je vrij spel.
Hier heb ik maar 1 antwoord op: Frank de Boer
 
Hier heb ik maar 1 antwoord op: Frank de Boer
Nou, met de jaarwisseling had ik gezegd dat Dumfries Frons overtuigd heeft en dat hij de nummer 1 rechtsback van Oranje is deze zomer op het EK. Daarna is hij helaas dramatisch gaan voetballen, maar afgelopen weekend ging het al weer wat beter, dus wie weet.
 
Terug
Bovenaan Onderaan