PSV - Ajax | Zondag 28 februari | Eindstand 1-1

Status
Je kunt niet meer reageren.
Nou ja, gelukkig werkt het met Boscagli op het middenveld. Ben ik blij mee.
Zahavi doet het goed.
Teze doet het goed.
Götze is er.
Max doet een klein beetje Angeliño vergeten.
Sangaré is lekker om in je ploeg te hebben.
Gakpo en Noni zijn er nog.
Malen en Dumfries leveren flink poen op.

En wij hebben Tadic en zijn opvolger in engheid Anthony niet in de ploeg. Of andere exen van hun: Promes, Onana en iets minder eng, maar toch nog wel behoorlijk griezelig: Huntelaar.
(met mijn hand schuin voor mijn mond: ‘Ik hoop dat Schalke degradeert.)

Oh ja, ook wel weer overduidelijk dat het scheidsrechterkorps andermaal duidelijk pro-Ajax is. Altijd lekker om daar steeds gelijk in te krijgen.

1-1, ik voel me nu goed, ondanks het grootste minpunt van de dag: Inhattaren versus Schmidt, dat is jammer.
 
Na 3.30 lijkt mee te vallen maar brak wel zijn jukbeen.

Geweldige goal van Bergkamp en elleboog van Wouters.

Maar goed, dat was het seizoen dus. Over en uit, en met Feyenoord en AZ nog voor de boeg is het zelfs nog maar de vraag of die tweede plek behouden kan worden, met een AZ dat nog maar op 2 punten achterstand staat. Ik haakte voor deze wedstrijd al af, het is nu toch allemaal om des keizers baard, maar ik ga er vanuit dat we volgend seizoen een seizoen krijgen waarin nagenoeg alles meezit; dat kan haast niet anders, ter compensatie van dit seizoen.
 
Ajax doet aangifte, grappig in het veld super boos worden omdat iemand je pussy noemt, maar wel naar buiten lopen met 3 beveiligers om je heen en als mensen wat roepen aangifte doen. Conclusie: Denzel heeft gelijk, tadic is een pussy.
 
Geheel terecht dat die supporters worden aangeklaagd, wat mij betreft hoort dat niet, zelfs niet bij Tadic.

Boscagli op het middenveld. Het commentaar is de hele tijd geweest dat een defensief blok van twee (Rosario en Sangare) teveel van het goede is. Maar nu er een echte verdediger langs staat is het goed? Ik snap dat niet helemaal. De afgelopen twee wedstrijden waren een stuk beter, maar dat komt toch meer door Gotze? Het enige echte voordeel aan Boscagli op die positie is dat hij verdedigend verstandiger is. (betere inschatting van het hogere druk zetten en het midden goed dicht houden zodat er geen middenvelder vrij loopt)
 
Geheel terecht dat die supporters worden aangeklaagd, wat mij betreft hoort dat niet, zelfs niet bij Tadic.

Boscagli op het middenveld. Het commentaar is de hele tijd geweest dat een defensief blok van twee (Rosario en Sangare) teveel van het goede is. Maar nu er een echte verdediger langs staat is het goed? Ik snap dat niet helemaal. De afgelopen twee wedstrijden waren een stuk beter, maar dat komt toch meer door Gotze? Het enige echte voordeel aan Boscagli op die positie is dat hij verdedigend verstandiger is. (betere inschatting van het hogere druk zetten en het midden goed dicht houden zodat er geen middenvelder vrij loopt)
Ik denk dat ook Viergever hier een rol in speelt. Die brengt ook rust, schuift op het juiste moment in en kan ook opbouwen. En Boscagli daarvoor inderdaad. Maar het is makkelijker spelen op het middenveld als je in ieder geval een defensie hebt die stabieler is dan ie was..
 
Geheel terecht dat die supporters worden aangeklaagd, wat mij betreft hoort dat niet, zelfs niet bij Tadic.

Boscagli op het middenveld. Het commentaar is de hele tijd geweest dat een defensief blok van twee (Rosario en Sangare) teveel van het goede is. Maar nu er een echte verdediger langs staat is het goed? Ik snap dat niet helemaal. De afgelopen twee wedstrijden waren een stuk beter, maar dat komt toch meer door Gotze? Het enige echte voordeel aan Boscagli op die positie is dat hij verdedigend verstandiger is. (betere inschatting van het hogere druk zetten en het midden goed dicht houden zodat er geen middenvelder vrij loopt)
Boscagli speelt ook nog wel eens een bal naar iemand van dezelfde kleur en naar voren, dat is bij Rosario en Sangare toch een stuk minder.

Wel met je eens dat het grote verschil de afgelopen wedstrijden Gotze is,.
 
Geheel terecht dat die supporters worden aangeklaagd, wat mij betreft hoort dat niet, zelfs niet bij Tadic.

Boscagli op het middenveld. Het commentaar is de hele tijd geweest dat een defensief blok van twee (Rosario en Sangare) teveel van het goede is. Maar nu er een echte verdediger langs staat is het goed? Ik snap dat niet helemaal. De afgelopen twee wedstrijden waren een stuk beter, maar dat komt toch meer door Gotze? Het enige echte voordeel aan Boscagli op die positie is dat hij verdedigend verstandiger is. (betere inschatting van het hogere druk zetten en het midden goed dicht houden zodat er geen middenvelder vrij loopt)

Boscagli speelt ook nog wel eens een bal naar iemand van dezelfde kleur en naar voren, dat is bij Rosario en Sangare toch een stuk minder.

Wel met je eens dat het grote verschil de afgelopen wedstrijden Gotze is,.
rico is me voor, zie ik.
 
Zeker niet. Sterker nog. Ik schat in dat ze erg tevreden zijn met Schmidt. Zeker als PSV 2e wordt.
Nou ik eigenlijk ook wel. Ik ben dit seizoen een heel realistische supporter en laat me wat minder leiden door allerlei emoties. En als ik dan eerlijk ben dan hebben we het goed gedaan als we tweede worden en volgend jaar CL kunnen spelen. Mogelijk blijven dan een aantal keyspelers zoals Zahavi en Gotze.
 
Tadic is irritant, maar er is toch wel een gouden regel dat je fysiek van mekaars spelers afblijft.
Het moet niet zo zijn dat Dumfries thuis wordt opgewacht door de F-Side, toch?
 
Status
Je kunt niet meer reageren.
Terug
Bovenaan Onderaan