PSV - Ajax | Zondag 28 februari | Eindstand 1-1

Status
Je kunt niet meer reageren.
Ci
Punt met een wrange nasmaak. Belangrijkste les is toch wel dat je zowel Europees als in de competitie tegen Ajax helemaal niet met 2 controleurs hoeft te spelen. Ondanks de uitschakeling in de EL en het gelijkspel van vandaag heb ik de afgelopen 2 wedstrijden een leuker PSV gezien dan met Sangaré en Rosario als controlerend blok op het middenveld.
Eens! Leuk om te zien. Nu denk ik dat het niet alleen aan Boscagli ligt, maar ook aan Götze.
Wij hadden ook zo een teringlijer met Van Bommel. Heerlijke spelers om in je team te hebben maar om te 🤮 wanneer ze bij de tegenstander spelen.
Ik vind Van Bommel niet onsportief. Niet te vergelijken.
 
Dat is een beter voorbeeld ja. In vroegere dagen had je spelers als Wouters, bikkelhard maar niet onsportief voor zover ik mij kan heugen. Daarbij, types die konden uitdelen en incasseren.
Ik was een liefhebber met uitzondering van die elleboog.
 
Ok... Het begint nu ernstige vormen aan te nemen. Al die wedstrijden uit de eredivisie die ik niet kan zien, verliezen ze punten. Hier moest ik helaas de laatste minuten missen. Ik dacht dat het 2-0 stond.... staat het ineens 1-1.......Als ik zelfs al geen minuten meer mag missen....
 
Voor zover ik mij kan heugen, kan ook geen beelden van het door jullie aangehaalde incident vinden, dus vooralsnog blijf ik bij mijn stelling ;)
Na 3.30 lijkt mee te vallen maar brak wel zijn jukbeen.

 
Toch nog maar even de samenvatting teruggekeken maar Vertessen viel voor zijn doen wel lekker in. Keek samen met m'n vriendin (wanna be ajacied) en heb al paar keer uitgelegld dat die ginger met nummer 53 er helemaal niks van kan en dat ze die niet serieus moest nemen, maar vandaag liep die een paar keer goed de diepte in jammer dat die dan zo'n beroerde pas van Malen en Zahavi ontvangt maar hij deed het oprecht niet slecht gaf ook nog een goeie voorzet waar Malen niet tegen aan wist te lopen. Als die wat aan z'n afwerken oefent kan hij een leuk wapen zijn als je voor staat en op de counter wil spelen.
 
Wij hadden ook zo een teringlijer met Van Bommel. Heerlijke spelers om in je team te hebben maar om te 🤮 wanneer ze bij de tegenstander spelen.
Toivonen blijft toch echt de ergste, gevolgd door van Bommel. Hoe werd er onder de supporters naar Toivonen gekeken?

onder de Ajax supporters is Tadic toch wel een held hoor. Heeft allemaal met t shirtje te maken. Had ie bij jullie gespeeld zou ik ook van hem walgen, nu mag ik hem wel.
Ook omdat hij gewoon erg belangrijk is.

Tuurlijk zie ik ook wel dat het soms net een slechte B acteur is met zijn schwalbes. Maar het is geen gemene speler. Toen Getafe van Ajax won vonden jullie het ongetwijfeld prachtig en slim hoe Getafe Ajax op de kast kreeg met het zelfde gedrag maar dan was het .

Ik gok toch echt dat het geografisch bepaald is dat er zo’n afkeer voor hem is.

nu worden schwalbes om een strafschop vaak bestraft met geel en terecht. Buiten de 16 gewoon 2x waarschuwen en daarna geel.

Als je voetbal met rugby vergelijkt is het soms net comedy capers. Zou mooi zijn als het weer iets mannelijker word.

Tot die tijd wordt je te vaak beloond met acteren en is het dus slim.
 
Status
Je kunt niet meer reageren.
Terug
Bovenaan Onderaan