PSV - Ajax | Zondag 28 februari | Eindstand 1-1

Status
Je kunt niet meer reageren.
Vinden jullie van deze amoebes?


Als Ajcied had ik ze allemaal een stadionverbod gegeven. Niet dat dit veel effect heeft met covid maar jullie begrijpen het idee.
Dom dom dom.
 
Vinden jullie van deze amoebes?


Als Ajcied had ik ze allemaal een stadionverbod gegeven. Niet dat dit veel effect heeft met covid maar jullie begrijpen het idee.
Tja kan natuurlijk niet is iets tussen Dumfries en Tadic hoeven de supporters niet mee te bemoeien.




maar stiekem geniet ik er wel van.
 
Vinden jullie van deze amoebes?


Als Ajcied had ik ze allemaal een stadionverbod gegeven. Niet dat dit veel effect heeft met covid maar jullie begrijpen het idee.
Ik zou Tadic en Martinez ook een stadionverbod geven
 
Ja eens. Maar jij zegt scheidsrechters kunnen niet beoordelen of het bewust of onbewust is. Dit is wel wat je in je laatste zin wilt.
Het is dus onmogelijk zonder VAR. Beter zal zijn een computergestuurde VAR.
Er zijn scheidsrechters die het juiste gevoel niet hebben, maar er zijn er ook die dat juiste gevoel wel hebben. Daarom moet je de goede met de kwade accepteren en terug naar het oude systeem.
 
Tadic is natuurlijk een opperlul. Een engnek.
Een extra reden om een nog grotere hekel aan Ajax te hebben.
Tadic is drie klassen erger dan (hoe de rest van Nederland keek naar) Toivonen.
Bah, wat een vies mannetje.
Brrrrrrrrrr.

Moet niet gekker worden, ik krijg zowaar een echte rilling over mijn rug! En dan heb ik de wedstrijd niet eens gezien!!
 
Ik word al tijden lang nijdig om die penaltys. Het hele penalty circus is een farce. De ene keer wel de andere keer niet. Dat de regel is zoals ie momenteel wordt toegepast hoort niet in een sportwedstrijd. Het maakt voor mij voetbal kapot. De wijze heren die dat hebben bedacht snappen hier helemaal niets van. Je moet een scheidsrechter laten beslissen of het opzettelijk is of niet, eventueel in overleg met de grensrechter. Dat is het enige criterium om een strafschop toe te kennen. Maar omdat ook scheidsrechters niet goed kunnen inschatten of het opzettelijk is of niet, ( veel scheidsrechters hebben daar het goede gevoel niet bij ) daarom zijn er deze regels voor gemaakt. En ook die regels zijn discutabel. Er zijn te veel scheidrechters die zelf niet of nauwelijks hebben gevoetbald en de situatie totaal niet of verkeerd inschatten. Terug naar vroeger : opzettelijk wel, niet opzettelijk niet.
Hoe goed of slecht t de andere wedstrijden ook was, hier ben je volledig genaaid.

En straks de meute weer gillen om het hoofd van Schmidt omdat we weer geen topper hebben gewonnen.
Trevor Ford alleen als je helderziende bent, weet je of iets opzettelijk is. Staat dat zo in de regels? Dat zou ik raar vinden. Word je een scoringskans ontnomen of niet?
Der Jaufe nou nogal
Hopelijk snappen jullie na vandaag waarom wij kroaten alle Serviërs haten, ze zijn allemaal zo, zelfde rotkoppen en trekjes.
Hahaha een like omdat ik ook een Kroatische maat heb.
Die blijft niet nog een jaar. Buiten dat het een sukkel is moet Denzel ook niet janken. Liep zelf ook te provoceren. Lekker boeiend hoe iemand die je niet kent jouw moeder weet ik veel wat noemt.
Als je daar niet boven kan staan dan weten tegenstanders hem vanaf nu wel te vinden.
Eens. Lekker belangrijk wat ze tegen je roepen. Alsof Tadic de moeder van Dumfries kent.
Vinden jullie van deze amoebes?


Als Ajcied had ik ze allemaal een stadionverbod gegeven. Niet dat dit veel effect heeft met covid maar jullie begrijpen het idee.
Belachelijk natuurlijk. Maar Tadic is zo’n walgelijk figuur. Dat haalt wel het slechtste in mensen naar boven. Ik denk niet dat er ooit een walglijker mens over de Nederlandse velden gelopen heeft. Als hij bij PSV zou spelen, zou ik blij zijn als hij weg zou gaan.
 
Hopelijk snappen jullie na vandaag waarom wij kroaten alle Serviërs haten, ze zijn allemaal zo, zelfde rotkoppen en trekjes.
Het was ook niet fair van Drumfries om de penaltystip te willen omploegen en dan krijg je deze kinderachtige acties en reacties ..............
 
Punt met een wrange nasmaak. Belangrijkste les is toch wel dat je zowel Europees als in de competitie tegen Ajax helemaal niet met 2 controleurs hoeft te spelen. Ondanks de uitschakeling in de EL en het gelijkspel van vandaag heb ik de afgelopen 2 wedstrijden een leuker PSV gezien dan met Sangaré en Rosario als controlerend blok op het middenveld.
 
Tadic wou bij een blessure ook niet uitspelen. Tsjah groot gelijk. Was nog mooier geweest dat hij zijn standbeen had gebroken bij die penalty.

Ach de haat richting Ajax is weer ff bij geplust.
Wij hadden ook zo een teringlijer met Van Bommel. Heerlijke spelers om in je team te hebben maar om te 🤮 wanneer ze bij de tegenstander spelen.
 
Status
Je kunt niet meer reageren.
Terug
Bovenaan Onderaan