PSV - Olympiakos Piraeus | Donderdag 25 februari | Eindstand 2-1

Status
Je kunt niet meer reageren.
Ja joh, ik zou er als ik jou was gewoon de zesde keeper van maken :maniac:

Hij was toch echt de 2e doelman achter Gulacsi. Tenzij ze bij Leipzig hun 4e keeper in bekerduels/Europa League laten keepen.
Oké, speciaal voor jou dan: zesde doelman!:cautious: Punt blijft dat hij b-keuze is.
 
Laatst bewerkt:
Ben het met je eens dat Unnerstall niet veel onder doet voor Mvogo en dat je daarom beter je eigen spelers kunt laten spelen. Maar ik vind het beide geen slechte doelmannen.
Als Unnerstall een talent was dan was ik het daar mee eens. Alleen Unnerstall word niet per se een doelman waar je winst op wil/moet pakken. Dan vind ik gewoon dat de beste speler moet spelen. Ten slotte is Mvogo ook hier volgend seizoen.

Ik persoonlijk denk, ondanks de laatste wedstrijden, dat Mvogo nog net wat beter is dan Unnerstal (zie ook klassement speler van de week). Maar als zijn vorm door blijft gaan dan kan Unnerstall het prima overnemen.

Beide zie ik niet als topkeepers. Tegelijk vind ik beide wel beter dan Zoet zijn laatste jaar.
 
Als Unnerstall een talent was dan was ik het daar mee eens. Alleen Unnerstall word niet per se een doelman waar je winst op wil/moet pakken. Dan vind ik gewoon dat de beste speler moet spelen. Ten slotte is Mvogo ook hier volgend seizoen.

Ik persoonlijk denk, ondanks de laatste wedstrijden, dat Mvogo nog net wat beter is dan Unnerstal (zie ook klassement speler van de week). Maar als zijn vorm door blijft gaan dan kan Unnerstall het prima overnemen.

Beide zie ik niet als topkeepers. Tegelijk vind ik beide wel beter dan Zoet zijn laatste jaar.
Verschil is wel dat Unnerstall nog waarde heeft voor ons, Mvogo zou ons potentieel niets meer op kunnen leveren. Niet dat ik denk dat Unnerstall nog een voltreffer op gaat leveren, maar als het verschil zo klein is kun je beter met Unnerstall spelen denk ik.

Ik ben het met je eens dat Mvogo prima wedstrijden heeft gekeept en dat dat ook blijkt in het spelersklassement, alleen aan de andere kant is de beoordeling van Mvogo op WhoScored (die cijfers uitdelen op basis van statistiek) niets beter dan Unnerstall.

Denk dat 't uiteindelijk weinig uit maakt wie speelt
 
Jammer. De enige momenten dat ik voor een PSV, AZ of zelfs Fey ben lijkt het toch steeds net de verkeerde kant op te vallen🤦🏻‍♂️

Zo te lezen was het spel acceptabel, dus dat geeft perspectief lijkt me. Heb net de samenvatting gezien en obv die beelden begrijp ik niet helemaal waarom Mvogo een blunder zou hebben gemaakt? Is het een blunder als hij zo’n bal niet klem heeft? Redelijk streng oordeel imo.
Geen blunder, maar ook geen sterke bal. het was meer dat dit letterlijk het enige in de wedstrijd is geweest wat Mvogo te doen gehad heeft, en dat deed hij maar half. Het argument is dat Unnerstal net zo goed/matig is als Mvogo, maar dat die tenminste van ons is, en dat we niet geld gaan verdienen voor een andere club.
 
De blunder zat hem in het loslaten van die bal, dat was m.i. echt amateurniveau. Daaruit komt ook de goal. Blijft over dat er helemaal niks is aan deze keeper dat hem beter maakt dan Unnerstal; voetballend houdt het namelijk net zo min over, en hij heeft bovendien een enorme zwakke plek: zijn linkerhoek. 90% van de tegendoelpunten vallen zo'n beetje in die hoek.

Vandaar dus dat hij derde of vierde doelman was bij zijn club. Dat hadden ze daar goed gezien. Die lachen zich nou de ballen uit de broek dat wij hun derde keeper aan het warmhouden zijn terwijl we onze eigen doelman op de bank houden. Unnerstal is zeker beter op de lijn, maar zelfs al zijn ze uiteindelijk vergelijkbaar, en laat Unnerstal ook soms houdbare ballen door, dan maakt een logisch denkend iemand de afweging: "deze keepers zijn van vergelijkbaar niveau, dus laat ik mijn eigen speler de voorkeur geven boven de gehuurde speler; die vertegenwoordigt immers nog waarde voor mijn club."
Plus z'n spelhervattingen zijn erbarmelijk, net zoals die van Unnerstal, maar die is tenminste van ons.
 
Geen blunder, maar ook geen sterke bal. het was meer dat dit letterlijk het enige in de wedstrijd is geweest wat Mvogo te doen gehad heeft, en dat deed hij maar half. Het argument is dat Unnerstal net zo goed/matig is als Mvogo, maar dat die tenminste van ons is, en dat we niet geld gaan verdienen voor een andere club.
Juist omdat hij zo weinig te doen had was het lastig om die bal goed te pakken. De topkeepers blinken daar in juist uit, en dan heb ik het over de Europese top.
 
Status
Je kunt niet meer reageren.
Terug
Bovenaan Onderaan