PSV - Olympiakos Piraeus | Donderdag 25 februari | Eindstand 2-1

Status
Je kunt niet meer reageren.
Even over de pot nog en over PSV (toch handig op een psv forum) ik was verrast door onze club. Boscagli was genieten op die plek en Gotze, manman, wat een klasbak. Zahavi idem dito, eigen allemaal volwassen gespeeld en met gogme. Ik denk dat we op deze voet doormoeten en het zo moeten laten staan voor zondag. Alle vertrouwen in..
 
Even over de pot nog en over PSV (toch handig op een psv forum) ik was verrast door onze club. Boscagli was genieten op die plek en Gotze, manman, wat een klasbak. Zahavi idem dito, eigen allemaal volwassen gespeeld en met gogme. Ik denk dat we op deze voet doormoeten en het zo moeten laten staan voor zondag. Alle vertrouwen in..
Werd door de laatste 2 genoemde wel duidelijk hoe belangrijk ervaring is. Zahavi die het team probeerde te coachen door rust te nemen, Götze die weet wanneer je moet temporiseren etc etc. Nu achterin nog zo iemand en dan hebben we wel wat leuks denk ik. Wanneer Malen (ben er vrij zeker van) vertrekt zou Madueke het kunnen proberen in de spits.

Misschien wil Luuk de Jong terug komen? Kan ook nog. Altijd een geweldige afjager geweest die nooit vies was voor extra meters
 
Even over de pot nog en over PSV (toch handig op een psv forum) ik was verrast door onze club. Boscagli was genieten op die plek en Gotze, manman, wat een klasbak. Zahavi idem dito, eigen allemaal volwassen gespeeld en met gogme. Ik denk dat we op deze voet doormoeten en het zo moeten laten staan voor zondag. Alle vertrouwen in..
Heb bij vlagen ook genoten van Teze, die jongen zet echt stappen.
Nu duimen dat Götze en Zahavi nog een jaar blijven
 
Werd door de laatste 2 genoemde wel duidelijk hoe belangrijk ervaring is. Zahavi die het team probeerde te coachen door rust te nemen, Götze die weet wanneer je moet temporiseren etc etc. Nu achterin nog zo iemand en dan hebben we wel wat leuks denk ik. Wanneer Malen (ben er vrij zeker van) vertrekt zou Madueke het kunnen proberen in de spits.

Misschien wil Luuk de Jong terug komen? Kan ook nog. Altijd een geweldige afjager geweest die nooit vies was voor extra meters
Als Luuk zou terugkomen.. hoe realistisch is dat volgend seizoen? Lijkt me dat ie het naar zn zin heeft daar..
 
Ik baal enorm. Vooral omdat als we die tegengoal niet tegen kregen dan hadden we gewoon een goede wedstrijd gespeeld. Tweede helft was minder maar we creëerde toch een paar kansen die net zo goals konden zijn. Echt zonde dat we in Griekenland maar liefst 4 goals hebben weggegeven.
 
Als Luuk zou terugkomen.. hoe realistisch is dat volgend seizoen? Lijkt me dat ie het naar zn zin heeft daar..
Geen idee. Een keertje opbellen om te vragen kan altijd. Denk dat hij best zou passen en iets toe zou kunnen voegen in dit systeem.

Zo lang we maar niet de hele wedstrijd "alle ballen op Luuk" gaan spelen
 
Luuk en Zahavi samen in de spits lijkt me niks eigenlijk, veel te weinig versnelling. Romero hebben we ook nog, maar of die niet total loss is na weer n blessureseizoen is erg onzeker.
 
Ik heb zelf in een situatie gezeten waar er altijd te veel van me werd verwacht die niet realistisch waarom. Daarom kijk ik altijd naar de situatie waar PSV/iemand anders op dat moment in zit.

Vandaar ook mijn oneindig positivisme/relativeren denk ik :)
Dat is een prima gedachten echter blij zijn met overwinteren in de EL en tweede plaats vind ik te veel van het goede. Met de investeringen die zijn gedaan haalt Schmidt er te weinig uit en het ergste is, het is niet om aan te zien. Gisteren voor het eerst geen verdedigend blok en de eerste helft was aantrekkelijk niet super maar leuk om naar te kijken. Dus dat is mijn grote hekel punt Schmidt haalt er veel te weinig uit en is onnavolgbaar.
 
Dat is een prima gedachten echter blij zijn met overwinteren in de EL en tweede plaats vind ik te veel van het goede. Met de investeringen die zijn gedaan haalt Schmidt er te weinig uit en het ergste is, het is niet om aan te zien. Gisteren voor het eerst geen verdedigend blok en de eerste helft was aantrekkelijk niet super maar leuk om naar te kijken. Dus dat is mijn grote hekel punt Schmidt haalt er veel te weinig uit en is onnavolgbaar.
Dat Schmidt en die investeringen kwamen wisten we vorig seizoen nog niet.

Het mentale stukje is nog een te groot probleem bij PSV. Als je naar Ajax kijkt zie je de mentaliteit dat ze weten dat ze beter zijn en dat ook uit stralen. Dat mis ik bij PSV nog te erg. Dit komt wel, maar dat zal tijd nodig hebben.

Dit is een beetje het gevolg van slecht voetbal maar toch resultaten halen (eigenlijk sinds Cocu). Wanneer de resultaten ophouden krijg je dit
 
Ik verwacht dat Dumfries en Malen sowieso weggaan, wat ik niet erg vind want sinds januari spelen ze beide als een natte krant. Max, Sangare, Gotze en Gakpo zullen niet weggaan denk ik. Ihattaren geen idee. Maar op dit moment zijn Dumfries en Malen prima te vervangen als je een mooi bedrag voor ze vangt
Wat denk jij dat dat mooie bedrag is? Dumfries 8-10m, Malen 15-20m? het lijkt me naief om op veel meer te rekenen. En denk je dat je daar de PSV selectie de nodige versterkingen mee kan geven: 1 goede CV, een basis rechtsback, 2 reserve backs?
 
Wat denk jij dat dat mooie bedrag is? Dumfries 8-10m, Malen 15-20m? het lijkt me naief om op veel meer te rekenen. En denk je dat je daar de PSV selectie de nodige versterkingen mee kan geven: 1 goede CV, een basis rechtsback, 2 reserve backs?
Moeilijk te zeggen zoals Denzel nu speelt mag je blij zijn met 12 miljoen maar als die straks een goed EK speelt kan dat opeens al 25 miljoen worden, zelfde met Malen alleen verwacht ik wel dat Malen boven de 30 verkocht gaat worden, maarja ligt ook aan het EK als het een goed EK wordt voor beide jongens kan PSV daar mooi van profiteren
 
Werd door de laatste 2 genoemde wel duidelijk hoe belangrijk ervaring is. Zahavi die het team probeerde te coachen door rust te nemen, Götze die weet wanneer je moet temporiseren etc etc. Nu achterin nog zo iemand en dan hebben we wel wat leuks denk ik. Wanneer Malen (ben er vrij zeker van) vertrekt zou Madueke het kunnen proberen in de spits.

Misschien wil Luuk de Jong terug komen? Kan ook nog. Altijd een geweldige afjager geweest die nooit vies was voor extra meters
En als Luuk terugkomt, dan Zahavi laten banken? Of Luuk laten banken? Dus in ieder geval een speler met een salaris van 2-3m op de bank? Ze samen laten splen kan nietm, dan haal je alle techniek en creativiteit uit de aanval, en die ontbreekt ook al op het middenveld en verdediging. Dan bereik je je aanvallers helemaal niet meer en scoor je ook niet meer.
 
Dat is een prima gedachten echter blij zijn met overwinteren in de EL en tweede plaats vind ik te veel van het goede. Met de investeringen die zijn gedaan haalt Schmidt er te weinig uit en het ergste is, het is niet om aan te zien. Gisteren voor het eerst geen verdedigend blok en de eerste helft was aantrekkelijk niet super maar leuk om naar te kijken. Dus dat is mijn grote hekel punt Schmidt haalt er veel te weinig uit en is onnavolgbaar.
dat, en spelers worden niet beter, en verliezen dus veel aan waarde (Mo, Malen, Dumfries, Rosario)
 
En als Luuk terugkomt, dan Zahavi laten banken? Of Luuk laten banken? Dus in ieder geval een speler met een salaris van 2-3m op de bank? Ze samen laten splen kan nietm, dan haal je alle techniek en creativiteit uit de aanval, en die ontbreekt ook al op het middenveld en verdediging. Dan bereik je je aanvallers helemaal niet meer en scoor je ook niet meer.
Zahavi brengt imo voldoende creativiteit en techniek. Alleen snelheid ontbreekt dan met die twee.

Is niet de ideale oplossing een Luuk - Zahavi, was ook maar een ideetje
 
Moeilijk te zeggen zoals Denzel nu speelt mag je blij zijn met 12 miljoen maar als die straks een goed EK speelt kan dat opeens al 25 miljoen worden, zelfde met Malen alleen verwacht ik wel dat Malen boven de 30 verkocht gaat worden, maarja ligt ook aan het EK als het een goed EK wordt voor beide jongens kan PSV daar mooi van profiteren
Ik kan je garanderen, dat zowel Denzel als malen , als ze meegaan naar het EK, op de bank gaan zitten.
 
Moeilijk te zeggen zoals Denzel nu speelt mag je blij zijn met 12 miljoen maar als die straks een goed EK speelt kan dat opeens al 25 miljoen worden, zelfde met Malen alleen verwacht ik wel dat Malen boven de 30 verkocht gaat worden, maarja ligt ook aan het EK als het een goed EK wordt voor beide jongens kan PSV daar mooi van profiteren
Bergwijn was 32m, had veel meer gepresteerd, speelde goed, en is mislukt in de PL. Lijkt me dat 30+ voor Malen echt supportersoptimisme is.
 
Status
Je kunt niet meer reageren.
Terug
Bovenaan Onderaan