PSV - Vitesse | Zondag 21 februari | Eindstand 3-1

Status
Je kunt niet meer reageren.
Simpele overwinning. Geen enkele twijfel vooraf. Stelletje azijnpissers. Heb toch eens vertrouwen in onze Dr. Oetker.
Prima coach voor deze ploeg.
Hoop dat jullie voortaan weer met wat meer vertrouwen het wedstrijdtopic kunnen aanvangen.
Rosario geweldig, Baumi slechts 1 foutje. Donderdag op dezelfde manier slopen ze de Grieken. Wat een team, wat een inzet en wat een klasse. Gewoon even de directe concurrent op afstand gezet. Forza PSV, Forza Schmidt.
 
Is ook wel zo. Alleen zul je dat toch wel bij de meeste elftallen zien. Haal bij Ajax Tadic, Blind, Tagliafico, Antony en een Gravenberch weg en je zult zien dat 't daar ook minder zal draaien.

Dit was wel heel extreem hoe wij voor de dag kwamen, gelukkig wisten de toppers het tij te keren. Op naar donderdag
Deels, ze hebben ook een betere bank. Een Labyad schat ik hoger in dan Mauro bijvoorbeeld. Zelfs Feyenoord heeft drie backs. We lachen om Klaiber maar wij hebben maar twee backs
 
Achteraf praten is makkelijk, als zij hun haast 100% kansen hadden benut was het 0-3, dan was psv nooit aan 22 schoten gekomen. Maar laten we dat ff vergeten en genieten van de 3 punten, ondanks enorm lucky gehalte :D
Als wij in die periode ook onze 100% kansen hadden gemaakt stond het 2-3.. Dus uiteindelijk per saldo hetzelfde :D Maar goed. We hebben gewonnen en dat telt.
 
Hendrix? Oh wacht..
Maar Thomas zou ik wel graag daar willen zien.
Gewoon Götze en Ihatarren of Ginkel. We moeten gewoon vol op de aanval en het karwei afmaken. Niks geen simpele Thomas. Daar win je de oorlog niet mee.
 
Dus....
De eerste helft overleven. 0-0 of 1-1

In de tweede helft dan winnen. Met Gotze, Malen en Max in het veld.

Moet kunnen!
Forza PSV



Eindelijk iemand die het snapt :cool:

Heb aardig wat sterkste opstellingen zien falen dit weekend.
De Barca's/Atletico's/Liverpools/Tottenhams/Chelsea's...allemaal met de sterren lekker onderuit tegen degradatiekandidaten (Cadiz, Levante etc.)
En nou weet ik ook wel dat wij veel betere spelers hebben dat die gasten hierboven genoemd...maar toch.
Zelfs Feyenoord zag er na de midweek hulpeloos uit (wel sterkste opstelling!)
Quotes van voor de wedstrijd, he.
Beste 2e helft in tijden. Ondanks Rosario die er werkelijk helemaaaal niks van bakt #indewegloper #traaginalles
 
Achteraf praten is makkelijk, als zij hun haast 100% kansen hadden benut was het 0-3, dan was psv nooit aan 22 schoten gekomen. Maar laten we dat ff vergeten en genieten van de 3 punten, ondanks enorm lucky gehalte :D
Vertessen en Zahavi hadden toch ook 'haast 100% kansen', dan was het 2-3 geweest.
 
Achteraf praten is makkelijk, als zij hun haast 100% kansen hadden benut was het 0-3, dan was psv nooit aan 22 schoten gekomen. Maar laten we dat ff vergeten en genieten van de 3 punten, ondanks enorm lucky gehalte :D
Ja en als wij 100% onze kansen hadden benut was het 22-3 geworden, als als als
 
Gewoon Götze en Ihatarren of Ginkel. We moeten gewoon vol op de aanval en het karwei afmaken. Niks geen simpele Thomas. Daar win je de oorlog niet mee.
Götze en Ihattaren gaan op hun normale plaats starten lijkt me, maar ik denk dat v Ginkel niet fit genoeg is om te starten op de plek van Sangare
 
Quotes van voor de wedstrijd, he.
Beste 2e helft in tijden. Ondanks Rosario die er werkelijk helemaaaal niks van bakt #indewegloper #traaginalles
Credits wanneer je ze verdient dus bij deze, maar het is vaker fout gegaan dan goed. Verder had je ook met 0-3 kunnen gaan rusten. Maar goed, vandaag ging het goed, maar begin liever met de beste elf. Ook omdat dat leuker is om naar te kijken.
 
EuxLLyeWQAUCRT1


:CHEER::BALL: :BALL: :DANCE:
 
Status
Je kunt niet meer reageren.
Terug
Bovenaan Onderaan