PSV - Vitesse | Zondag 21 februari | Eindstand 3-1

Status
Je kunt niet meer reageren.
Godzijdank moest ik even een familielid helpen en heb ik daatdoor de eerste helft gemist. Zo te zien is er heel wat gebeurd, andere formatie en Malen, Max en Teze op de bank. Klinkt als kamikaze want hoe wil je voetballen zonder voetballers? Ik ga nu niet meer alles terug lezen want ik wil de match kijken en hier een beetje reageren maar ik gok dat het gewoon weer futloos was en achterin slecht?
 
Aan Gotze hebben we dus ook niks...speelt na een lange afwezigheid afgelopen donderdag tegen de Grieken en zit nu weer op de bank...zal hooguit een kwartiertje meedoen denk ik...om maar te zwijgen over Van Ginkel...die is helemaal nutteloos dit seizoen.
 
En maar stil blijven staan terwijl je ook de diepte in kunt.. Extra stappen zetten om jezelf vrij te lopen? Nee is niet nodig joh bij PSV. Die spelers weten ook wel dat ze geen kritiek zullen krijgen wanneer zij niet degenen zijn die de kutpass verzendt. Ze willen niet werken voor elkaar en dat leidt uiteindelijk tot dit kutvoetbal waar iedereen stil staat en tikkies terug omdat niets of niemand vrij staat.
 
Ach ik zeg vandaag niet te veel, alles wat ik gezegd heb de laatste tijd komt uit. klaar met dit seizoen en helemaal klaar Schmidt, maar dat wisten jullie al dus dit was mijn laatste berichtje vandaag. Ik heb geen zin steeds hetzelfde te zeggen. Voor de laatste keer Schmidt er uit en Rosario en Baumgartl nooit meer opstellen! Fijne avond allemaal.
 
En maar stil blijven staan terwijl je ook de diepte in kunt.. Extra stappen zetten om jezelf vrij te lopen? Nee is niet nodig joh bij PSV. Die spelers weten ook wel dat ze geen kritiek zullen krijgen wanneer zij niet degenen zijn die de kutpass verzendt. Ze willen niet werken voor elkaar en dat leidt uiteindelijk tot dit kutvoetbal waar iedereen stil staat en tikkies terug omdat niets of niemand vrij staat.
Ze verstoppen zich gewoon, Willen de bal helemaal niet toegespeeld krijgen.
 
Aan Gotze hebben we dus ook niks...speelt na een lange afwezigheid afgelopen donderdag tegen de Grieken en zit nu weer op de bank...zal hooguit een kwartiertje meedoen denk ik...om maar te zwijgen over Van Ginkel...die is helemaal nutteloos dit seizoen.
Ik hoop dat Schmidt hem in de 60e minuut erin zet voor Vertessen... Anders wordt het nog een pijnlijke tweede helft.
 
Status
Je kunt niet meer reageren.
Terug
Bovenaan Onderaan