Olympiakos Piraeus - PSV | Donderdag 18 februari | Eindstand 4-2

Status
Je kunt niet meer reageren.
Wat dacht je om dan die twee controleurs niet op te stellen. Hoogstens eentje met een goede voetballer ernaast. Zo simpel is het écht.
Want toen Fein het een pot mocht proberen ging het zo goed.. Zo simpel is het dus blijkbaar niet.
Ras optimist heb ik wel respect voor. Ik zie het echt niet de meeste spelers zijn gewoon te licht, behalve Mo dan letterlijk en figuurlijk 😉
Individuele klasse zit er echt wel in deze selectie, alleen als team komt het er nog niet uit. Malen heeft een klasse schot, Zahavi heeft al vaak laten zien technisch goed te zijn en het inzicht te hebben om goed open te draaien, Gakpo dodelijk effectief, Götze veel ervaring op hoger niveau en in staat om een team naar een hoger niveau te tillen, Mo inderdaad een technische tovenaar, Boscagli zéér kopsterk en met een uitstekende pass in de benen. Dan heb je nog Sangaré die, mits juist gebruikt, een zéér goede speler kan zijn (bijvoorbeeld als balafpakker à la Gatusso). Rosario kunnen we eindeloos over blijven discussiëren, maar ik ben van mening dat hij het ook echt wel in zich heeft. Een goede speler voor PSV moet een goede mix zijn tussen mentaliteit en techniek. Dumfries bijvoorbeeld mist de techniek, en kunnen we (hoe vervelend ik het vind om te zeggen) beter vervangen. Max mist ook een aantal kwaliteiten en PSV moet daar op de een of andere manier een oplossing voor zien te vinden. En dan hebben we ook nog Madueke..
 
stofwisselingsziekte? :unsure:
Nee, heb jij het stroomschema bij de hand? Dit is uit mijn hoofd maar volgens mij volgt nu "kruis bandje", nee; dan verdedigende middenvelder? Nee; aangekochte speler met een PSV verleden? Nee; dan moet het wel de schuld van de scheids zijn. Ja? Korte broek en Manolev.
 
Zeker waar daarom maakte ik het meervoud, blonde mieten, want max is ook blond en verdedigend vrij ondermaats aanvallend wel sterk
Teze en Boscagli samen is gewoon te weinig, te onervaren, niet complementair genoeg. Wat mij betreft halen we een echte CV en wordt Boscagli 1e reserve. Teze kan een hele goede worden in een paar jaar, als hij zich blkijft ontwikkelen
 
Teze en Boscagli samen is gewoon te weinig, te onervaren, niet complementair genoeg. Wat mij betreft halen we een echte CV en wordt Boscagli 1e reserve. Teze kan een hele goede worden in een paar jaar, als hij zich blkijft ontwikkelen
Waarom vind je dat Teze zo veel potentie heeft? Ik vind dat hij zich dit jaar erg goed heeft verbeterd, maar ik zie niet echt waarom hij in potentie zo goed zou zijn
 
Misschien past dit beter in een ander topic, maar ik ben ondertussen wel klaar met dat 4-4-2 zonder diepgang. Ik denk niet dat Schmidt het op korte termijn, maar nadenken over een ander systeem kan geen kwaad. Als er eindelijk eens een complete voorhoede is moeten we echt met 3 voorhoede spelers gaan spelen met dan maar 4-3-3 die verdediging incl Rosario kan niet op psv niveau, laten we dan maar zorgen dat we met Madueke, Gakpo en wat er nu staat gaan zorgen voor meer scorend vermogen. Als we er dan toch 2 of 3 tegen krijgen..
 
Waarom vind je dat Teze zo veel potentie heeft? Ik vind dat hij zich dit jaar erg goed heeft verbeterd, maar ik zie niet echt waarom hij in potentie zo goed zou zijn
Fel, maakt weinig fouten, verdedigt echt de hele wedstrijd. maar je hebt gelijk, ik weet het ook niet of hij zich nog verder kan ontwikkelen. Ik zou het ook best vinden om een echt goede CV aan te trekken en die naast Boscagli te zetten en Teze op de bank.
 
I9xWJfi.png


De gemiddelde posities van onze spelers zijn op z'n minst ook wel opvallend te noemen. Je zou, zonder naar de rugnummers te kijken bijna denken dat onze keeper héél ver naar voren staat en we 5-2-3 spelen en onze spits altijd buitenspel staat.

Maar nee hoor, ozne backs staan nog net niet in de spits
 
Fel, maakt weinig fouten, verdedigt echt de hele wedstrijd. maar je hebt gelijk, ik weet het ook niet of hij zich nog verder kan ontwikkelen. Ik zou het ook best vinden om een echt goede CV aan te trekken en die naast Boscagli te zetten en Teze op de bank.
Ik denk dat dat best goed zal zijn om er een ervaren kracht bij te halen centraal, maar ik zou echt niet kunnen kiezen of ik Boscagli of Teze er dan naast wil zetten
 
Fel, maakt weinig fouten, verdedigt echt de hele wedstrijd. maar je hebt gelijk, ik weet het ook niet of hij zich nog verder kan ontwikkelen. Ik zou het ook best vinden om een echt goede CV aan te trekken en die naast Boscagli te zetten en Teze op de bank.
Het fijne aan Boscagli en Teze vind ik het feit dat ze allebei vooruit verdedigen, en niet angstig achteruithollen. Ze durven om preventief in te grijpen; als dat misgaat, gaat het vaak gruwelijk mis, maar dat neem ik dan voor lief. Ik zie dit liever dan dat schijtbakken verdedigen wat we eerst altijd hadden, dat achteruithollen en niet ingrijpen.
 
Teze en Boscagli samen is gewoon te weinig, te onervaren, niet complementair genoeg. Wat mij betreft halen we een echte CV en wordt Boscagli 1e reserve. Teze kan een hele goede worden in een paar jaar, als hij zich blkijft ontwikkelen
Amen.
Waarom vind je dat Teze zo veel potentie heeft? Ik vind dat hij zich dit jaar erg goed heeft verbeterd, maar ik zie niet echt waarom hij in potentie zo goed zou zijn
Omdat hij goed kan verdedigen, verzaakt nauwelijks. Zeker tot de winterstop constant geweest al kwamen er daarna wat momenten. Atletisch, sterk, opbouwend goed al laat de dribbel wat wensen te over, prima lange pass en ook regelmatig een korte pass met kleine chip achtige curve bal. Belangrijke onderscheppingen, spirit, reactievermogen, daadkrachtig. En dit is pas zijn eerste seizoen in de basis terwijl hij eerder als jonge back binnen kwam die in 2 seizoenen slechts 3 keer wat minuten mee mocht doen Ik zag ook in een statistiek nog dat hij heel goed zat in de passing.
 
Status
Je kunt niet meer reageren.
Terug
Bovenaan Onderaan