Amerika

Lekkere vooringenomen linkse rakker, als Trump dit deed was het niet knullig ;)

Laten we stellen dat het bij Biden vooralsnog onschuldig overkomt. Ik zie bij één van de claims dat het Witte Huis die zelf had gecorrigeerd. En zonder vooringenomen te willen klinken, kan natuurlijk iedereen foutjes maken, zeker als het op de cijfertjes aankomt. Trump loog over zo'n beetje alles, van groot naar klein. Ook over zaken waarbij je je niet kon voorstellen dat erover gelogen moest worden.

Wat mij betreft is het nu vooral zaak om te kijken naar hoe Biden hierop reageert. Bij Trump was het vervolgens standaard fake news en deed er nog wel eens een schepje bovenop. :maniac:

Maar zeker kritisch blijven kijken. Als Biden er een gewoonte van maakt dingen te roepen die niet kloppen, moet hij daar keihard op aangepakt worden.
 
Laten we stellen dat het bij Biden vooralsnog onschuldig overkomt. Ik zie bij één van de claims dat het Witte Huis die zelf had gecorrigeerd. En zonder vooringenomen te willen klinken, kan natuurlijk iedereen foutjes maken, zeker als het op de cijfertjes aankomt. Trump loog over zo'n beetje alles, van groot naar klein. Ook over zaken waarbij je je niet kon voorstellen dat erover gelogen moest worden.

Wat mij betreft is het nu vooral zaak om te kijken naar hoe Biden hierop reageert. Bij Trump was het vervolgens standaard fake news en deed er nog wel eens een schepje bovenop. :maniac:

Maar zeker kritisch blijven kijken. Als Biden er een gewoonte van maakt dingen te roepen die niet kloppen, moet hij daar keihard op aangepakt worden.
Ach, neem mijn 1e post hierover niet al te serieus, d'r zit zeker een verschil tussen die twee, maar laten we gewoon kritisch blijven ja.
 
Ook mooi; Texas beleeft een heel koude winter. Maar dan ook echt héél koud. Veel mensen zitten zonder stroom want het net kan de vraag niet aan. Vette crisis daar natuurlijk. Miljoenen mensen lijden 'nogal'. Prima moment voor senator Ted Cruz om naar een tropisch strand (Cancun, Mexico) te vliegen met zijn gezin.
Daar is natuurlijk nogal wat over te doen. En zoals passend is bij Cruz, geeft hij vervolgens zijn dochters 'de schuld'.

 
En omdat het (gelukkig) zo rustig is rond onze clown, naar aanleiding van het bereiken van de 500.000 doden is de U.S. nog even de voorspellingen van 'um:

 
En men was nog zoo blij met Bidentje.. :rolleyes: de man die iedereen wou verbinden enzo uhuu, 52% van de bevolking daar is er helaas mooi ingetrapt.

De Amerikaanse president Joseph Biden vindt Vladimir Poetin „een moordenaar”, zo stelt hij woensdag in een interview met ABC News.
 
En men was nog zoo blij met Bidentje.. :rolleyes: de man die iedereen wou verbinden enzo uhuu, 52% van de bevolking daar is er helaas mooi ingetrapt.

De Amerikaanse president Joseph Biden vindt Vladimir Poetin „een moordenaar”, zo stelt hij woensdag in een interview met ABC News.
Dus het feit dat ie zijn mening over Poetin geeft staat het verbinden van de bevolking in Amerika in de weg?
 
En men was nog zoo blij met Bidentje.. :rolleyes: de man die iedereen wou verbinden enzo uhuu, 52% van de bevolking daar is er helaas mooi ingetrapt.

De Amerikaanse president Joseph Biden vindt Vladimir Poetin „een moordenaar”, zo stelt hij woensdag in een interview met ABC News.
Volgens mij was het ook vooral een alles beter dan Trump-sentiment.
 
En men was nog zoo blij met Bidentje.. :rolleyes: de man die iedereen wou verbinden enzo uhuu, 52% van de bevolking daar is er helaas mooi ingetrapt.

De Amerikaanse president Joseph Biden vindt Vladimir Poetin „een moordenaar”, zo stelt hij woensdag in een interview met ABC News.
Maar ff serieus, ben jij van mening dat Putin niet over lijken gaat?
 
Maar ff serieus, ben jij van mening dat Putin niet over lijken gaat?

Putin & Erdogan zijn de 2 grootste dictators in de wereld, nu ze close vriendjes zijn geworden helemaal. Trumpie is er niks bij. Maar als Amerikaanse president moet je zeer voorzichtig zijn als je bijdehand doet tegen China & Rusland, helemaal als je als vredesduif campagne voert en dan nu een grootmacht zo uitlokt en beledigd.
 
Putin & Erdogan zijn de 2 grootste dictators in de wereld, nu ze close vriendjes zijn geworden helemaal. Trumpie is er niks bij. Maar als Amerikaanse president moet je zeer voorzichtig zijn als je bijdehand doet tegen China & Rusland, helemaal als je als vredesduif campagne voert en dan nu een grootmacht zo uitlokt en beledigd.
Je bent je bewust dat Biden dit niet pro-actief zei maar in reactie op een vraag? Had ie om de hete brei moeten heendraaien?
 
Putin & Erdogan zijn de 2 grootste dictators in de wereld, nu ze close vriendjes zijn geworden helemaal. Trumpie is er niks bij. Maar als Amerikaanse president moet je zeer voorzichtig zijn als je bijdehand doet tegen China & Rusland, helemaal als je als vredesduif campagne voert en dan nu een grootmacht zo uitlokt en beledigd.

Ik denk dat Amerika vooralsnog op 1 staat als militaire grootmacht, als je in die termen wil denken. China komt snel dichterbij.

Overigens is die koude oorlog al een poos bezig hoor... :maniac:
 
Terug
Bovenaan Onderaan