Darts

Hmm, er zullen best een hoop goede darters tussen zitten. Wat volgens mij ook lastig is, is het presteren onder de druk van publiek. Dat is hier niet aanwezig, waardoor minder ervaren spelers meer kans maken. Dat zie je ook bij Van Gerwen. Speelt zonder publiek ook minder.

Overigens heeft hij morgen de laatste kans om dagwinnaar te worden. En de beste 8 uit de ranglijst van deze kwalificatie krijgen ook een ticket.

Barney moet gewoon lekker stoppen.
 
Heeft na 3 gewonnen potjes vandaag, zijn Tour-Card binnen.

Barney dus weer terug, maar voor hoelang? Hoe gaat die weer om als die alleen maar verliest etc. Eerlijk gezegd, vond ik zijn potjes op de Q-school niet echt denderend. Heel vaak rond de 88-91 gemiddelde. Had alleen een potje of 2 a 3 met 100+ gemiddelde. Speelde natuurlijk ook tegen onbekende namen.

We zullen het zien.
 
Heeft na 3 gewonnen potjes vandaag, zijn Tour-Card binnen.

Barney dus weer terug, maar voor hoelang? Hoe gaat die weer om als die alleen maar verliest etc. Eerlijk gezegd, vond ik zijn potjes op de Q-school niet echt denderend. Heel vaak rond de 88-91 gemiddelde. Had alleen een potje of 2 a 3 met 100+ gemiddelde. Speelde natuurlijk ook tegen onbekende namen.

We zullen het zien.
Niet denderend, maar ik zou dat gemiddelde toch graag een keer willen aantikken.:S:
 
Laatst bewerkt:
Heeft 'ie het toch mooi voor elkaar. Nu maar hopen dat 'ie daar niet eerst weer voor in een praatgroep moet of zo...
 
Las een interview dat hij voor het eerst in zijn carrière dagelijks trainde. Bleek een paar regels verderop dat hij doordeweeks bedoelde. De man heeft blijkbaar na al die jaren nog geen idee wat toewijding aan je sport betekent.
Ach, Gary Anderson en Peter Wright trainen naar eigen zeggen bijna nooit.
 
Heeft Barney het toch wel mooi voor elkaar gekregen gisteren.

Klik
Hij zei ook dat de 2 eerdere toernooien waarin hij in de eerste ronde uitgeschakeld werd hem weer depressief naar huis heeft laten gaan. Ook hoe hij de wedstrijd eindigt tegen Cullen. Geen enkele plezier straalt hij uit. Nee, dit wordt weer een fiasco met een zeer negatieve Barney waar je niet voor je lol naar gaat kijken.
 
Hij zei ook dat de 2 eerdere toernooien waarin hij in de eerste ronde uitgeschakeld werd hem weer depressief naar huis heeft laten gaan. Ook hoe hij de wedstrijd eindigt tegen Cullen. Geen enkele plezier straalt hij uit. Nee, dit wordt weer een fiasco met een zeer negatieve Barney waar je niet voor je lol naar gaat kijken.
Ja, je wordt bijna depressief als je naar 'm kijkt en hem hoort praten. Er is niets over van de vrolijke postbode uit de jaren '90.
 
Raymond van Barneveld, die zijn eerste televisietoernooi speelde sinds zijn terugkeer, de UK Open verloor in zijn eerste partij van Alan Soutar, die zijn debuut op een televisietoernooi maakte.

Tja ... :rolleyes:

Dirk van Duijvenbode wint met 10-9 van Gary Anderson.
Michael van Gerwen won ook, maar moest daar wel veel moeite voor doen tegen de Engelsman Scott Mitchell. Het werd 10-8.

link
 
Raymond van Barneveld, die zijn eerste televisietoernooi speelde sinds zijn terugkeer, de UK Open verloor in zijn eerste partij van Alan Soutar, die zijn debuut op een televisietoernooi maakte.

Tja ... :rolleyes:

Dirk van Duijvenbode wint met 10-9 van Gary Anderson.
Michael van Gerwen won ook, maar moest daar wel veel moeite voor doen tegen de Engelsman Scott Mitchell. Het werd 10-8.

link

Volgens mij staat er ergens een komma verkeerd.
 
Terug
Bovenaan Onderaan