Heracles

Ik blijf het wel een fout vinden dat Kuwas niet verkocht is. Smit zou het bod van Leeds geaccepteerd hebben, daar ben ik vrij zeker van.
 
Ik blijf het wel een fout vinden dat Kuwas niet verkocht is. Smit zou het bod van Leeds geaccepteerd hebben, daar ben ik vrij zeker van.
Ik ben blij dat hij er nog is. De beste speler van het team. Gelukkig is Heracles in de positie dat ze gewoon een bod kunnen weigeren.
 
:maniac:

https://www.tubantia.nl/heracles/wo...hangen-spandoeken-op-bij-erve-asito~af76c6e0/

694
 

Dat dit soort velden goedgekeurd worden in de Eredivisie...
 

Dat dit soort velden goedgekeurd worden in de Eredivisie...
Dat er spelers worden gespaard in een bekerpot verbaast me net zo.. ik zou zeggen, Alvarez is de laatste die mag zeuren..
 
Ik vind het moeilijk in te schatten of jullie nou serieus zijn of niet, maar jullie gaan echt totaal voorbij aan het punt dat ik probeer te maken. Als ik zon filmpje had gezien van Melle Meulensteen had ik het ook geplaatst en dan waren de reacties heel anders geweest gok ik.
 
Ik vind het moeilijk in te schatten of jullie nou serieus zijn of niet, maar jullie gaan echt totaal voorbij aan het punt dat ik probeer te maken. Als ik zon filmpje had gezien van Melle Meulensteen had ik het ook geplaatst en dan waren de reacties heel anders geweest gok ik.
Kunstgras moet er uit en Alvares is een lul, denk dat dit de samenvatting is van het gemiddelde gedachtengoed hierover.
 
Ik vind het moeilijk in te schatten of jullie nou serieus zijn of niet, maar jullie gaan echt totaal voorbij aan het punt dat ik probeer te maken. Als ik zon filmpje had gezien van Melle Meulensteen had ik het ook geplaatst en dan waren de reacties heel anders geweest gok ik.
Gewoon laten gaan. Ze zijn gewoon nog een beetje verdrietig.
 

Dat dit soort velden goedgekeurd worden in de Eredivisie...
Tja ... Voetballen op kunstgrasstof moet verboden worden.
Een dak boven een voetbalveld overigens ook. :p
Voetbal is een buitensport die gespeeld wordt op gras.
 
Terug
Bovenaan Onderaan