Olympiakos Piraeus - PSV | Donderdag 18 februari | Eindstand 4-2

Status
Je kunt niet meer reageren.
Laatste wedstrijd tegen Olympiacos was een oefenwedstrijd van 2 jaar geleden:

4-0 gewonnen, van onze huidige team had je Teze met een assist en Malen met een goal.
 
Laatste wedstrijd tegen Olympiacos was een oefenwedstrijd van 2 jaar geleden:

4-0 gewonnen, van onze huidige team had je Teze met een assist en Malen met een goal.
In de basisopstelling slechts 3 spelers die nu nog bij PSV spelen. Dumfries, Rosario en Malen.
 
De laatste jaren is het steevast zo geweest dat als PSV een goede voorbereiding had, het seizoen zelf tegen viel. Na die 4-0 tegen Hertha wist ik het dus wel :maniac:
 
Zul je zien dat Bruma de sterren van de hemel speelt. Geen schroef in kunnen draaien in z'n tijd bij PSV en nu meubelmaker 1e klas.
 
Zul je zien dat Bruma de sterren van de hemel speelt. Geen schroef in kunnen draaien in z'n tijd bij PSV en nu meubelmaker 1e klas.

Hij schijnt inmiddels ook veel te spelen daar. Als hij goed speelt tegen ons moet je als club toch wel echt even bij jezelf te raden gaan waarom spelers bij ons zo, excuseer mijn Frans, tering slecht zijn terwijl ze bij een vergelijkbare club wel uit de verf komen.
 
Hij schijnt inmiddels ook veel te spelen daar. Als hij goed speelt tegen ons moet je als club toch wel echt even bij jezelf te raden gaan waarom spelers bij ons zo, excuseer mijn Frans, tering slecht zijn terwijl ze bij een vergelijkbare club wel uit de verf komen.
Eerst donderdag maar eens kijken.
 
Omdat de financiële vergelijking van Schmidt tussen Ajax en PSV erg populair is bij de supporters en media, heb ik zo een vergelijking ook maar gemaakt voor deze tegenstander. Volgens Schmidt's logica wordt dit dus een makkie!
1613387790462.png

Mijn Grieks is niet zo geweldig, maar met hulp van Google translate ben ik nu wel vrij zeker dat ik de juiste bedragen genomen heb.
 
Laatst bewerkt:
Omdat de financiële vergelijking van Schmidt tussen Ajax en PSV erg populair is bij de supporters en media, heb ik zo een vergelijking ook maar gemaakt voor deze tegenstander. Volgens Schmidt's logica wordt dit dus een makkie!
Bekijk bijlage 3158

Mijn Grieks is niet zo geweldig, maar met hulp van Google translate ben ik nu wel vrij zeker dat ik de juiste bedragen genomen heb.

Marktwaarde zegt vaak weinig. Nederlandse topclubs hebben vaak een betrekkelijk hoge Marktwaarde, o.a. omdat ze vaak veel jonge (top)talenten in de selectie hebben en de Eredivisie een goede naam heeft wat betreft talenten ontwikkeling (goede jeugdopleidingen). Talenten hier hebben daardoor vaak behoorlijk opgeblazen marktwaardes. Als zo'n Olympiakos dan met vooral ervaren spelers speelt zijn die spelers veel minder waard, maar kwa niveau mogelijk gewoon even goed al dan niet beter door ervaring. Ja, het plafond van je 18 jarige toptalent ligt vast een stuk hoger dan die van de 29-jarige routinier van de tegenstander, maar die routinier is momenteel wellicht wel verder door vele jaren meer aan ervaring, ook al is het talent 20 keer zoveel waard.
 
Marktwaarde zegt vaak weinig. Nederlandse topclubs hebben vaak een betrekkelijk hoge Marktwaarde, o.a. omdat ze vaak veel jonge (top)talenten in de selectie hebben en de Eredivisie een goede naam heeft wat betreft talenten ontwikkeling (goede jeugdopleidingen). Talenten hier hebben daardoor vaak behoorlijk opgeblazen marktwaardes. Als zo'n Olympiakos dan met vooral ervaren spelers speelt zijn die spelers veel minder waard, maar kwa niveau mogelijk gewoon even goed al dan niet beter door ervaring. Ja, het plafond van je 18 jarige toptalent ligt vast een stuk hoger dan die van de 29-jarige routinier van de tegenstander, maar die routinier is momenteel wellicht wel verder door vele jaren meer aan ervaring, ook al is het talent 20 keer zoveel waard.

Dit inderdaad... en de cijfers zijn na correctie van de aanwezigheid van Bruma. Als je die bij Olympiakos weg zou halen stijgt de marktwaarde naar 190 miljoen
 
Marktwaarde zegt vaak weinig. Nederlandse topclubs hebben vaak een betrekkelijk hoge Marktwaarde, o.a. omdat ze vaak veel jonge (top)talenten in de selectie hebben en de Eredivisie een goede naam heeft wat betreft talenten ontwikkeling (goede jeugdopleidingen). Talenten hier hebben daardoor vaak behoorlijk opgeblazen marktwaardes. Als zo'n Olympiakos dan met vooral ervaren spelers speelt zijn die spelers veel minder waard, maar kwa niveau mogelijk gewoon even goed al dan niet beter door ervaring. Ja, het plafond van je 18 jarige toptalent ligt vast een stuk hoger dan die van de 29-jarige routinier van de tegenstander, maar die routinier is momenteel wellicht wel verder door vele jaren meer aan ervaring, ook al is het talent 20 keer zoveel waard.
Goed, geef jij het even door aan Roger, dan kan hij dat gebruiken als smoes als PSV heel onverwacht toch niet wint ;)
 
Zat de selectie van Olympiakos eens te bekijken. Veel 'grote' namen met ervaring in hun elftal. Ben er bang voor.

Jose Holebas (34w voor Roma, 125w voor Watford)
Sokratis (234w voor Dortmund, 80w voor Arsenal)
Vasilios Torosidis (81w voor Roma)
Yann M'Vila (91w voor Saint Etienne)
Mathieu Valbhena (306w bij Marseille en 76 bij Lyon)
Youssef El Arabi (134w bij Granada en 89 in de zandbak waar hij 102 keer scoorde)
En Bruma (42 wedstrijden bij PSV, hier moeten we bang voor zijn)
 
Laatst bewerkt:
Griekse namen zijn al snel groot ;) Maar er zijn er voor de 1e wedstrijd 2 geschorst, scheelt mogelijk iets. Verder hoop ik dat Laatiktochdieballos op de goal staat.
Wie zijn er geschorst? Heb m'n post ff aangepast met welke namen erbij zitten
 
Status
Je kunt niet meer reageren.
Terug
Bovenaan Onderaan