ADO Den Haag - PSV | Zaterdag 13 februari | Eindstand 2-2

Status
Je kunt niet meer reageren.
Met een titel heb je dan in ieder geval nog geld en perspectief voor het volgende seizoen
Dit is zeer zeker waar! En als je sec kijkt naar wat nódig is voor de club, heb je natuurlijk ook gelijk. Voetbal kijken doe je voor je plezier en dan kan er best eens een mindere of zelfs een slechte wedstrijd bij zitten. maar op het moment dat je gewoon niet eens meer de tv aan wilt zetten omdat je weet dat je weer met kromme tenen gaat zitten kijken naar iets verschrikkelijks, houdt het -voor mij- op. Dan lees ik het allemaal wel op het forum. ;)
 
Is dat een nieuwe boyband?
Neuh.... ;)
UFC-rotterdam-2-1024x576.jpg
 
Yes! En zo moet het!! Zie Vergoossen, die deed dit. Gooi de boel dicht haal resultaat en wordt kampioen. Kijken we daarna of we nog mooi kunnen voetballen
Vergoossen kwam erbij toen we al een voorsprong hadden. Zijn taak was zorgen dat we dat zouden behouden. Hij gaf ook toe dat zijn opstelling fantasieloos, doch puur resultaatgericht was..
 
Eerlijk? Die titel kan mij dan ook gewoon gestolen worden. De titel van 8 mei 2016 heb ik ook niet gevierd. Die deed me helemaal niks. Het plezier was gewoon verdwenen...
Ajax bakte er dat seizoen ook niets van. Zullen we er dan maar een jurysport van maken?
 
Vergoossen kwam erbij toen we al een voorsprong hadden. Zijn taak was zorgen dat we dat zouden behouden. Hij gaf ook toe dat zijn opstelling fantasieloos, doch puur resultaatgericht was..
Bovendien had zijn betonvoetbal last van betonrot, want dat seizoen kreeg Gomes de meeste schoten op doel te verwerken van alle doelmannen in de Eredivisie. Het is dat hij in absolute topvorm was en nagenoeg alles tegenhield, maar aan het betonrotvoetbal van Vergoossen lag het iig niet.
 
Nou dan deze keuzes:
1-Slecht voetbal en geen prijs (kijken we nu naar)
2-slecht voetbal en kampioen
3-goed voetbal en kampioen
4-goed voetbal maar geen kampioen

Doe mij maar keuze 3. Mag het eindelijk eens een keer? Schmidt beloofde het, maar we kijken ondertussen nog steeds naar hetzelfde schijtbakken k*dtvoetbal met 2 non-creatieve controleurs dat al jaren het netvlies aan het beschadigen is.
 
haha, ik weet dat je Rosario niet hoog hebt zitten. En geloof me, heb zelf de afgelopen seizoenen genoeg wedstrijden gezien waar ik m een transfer naar Jong PSV gunde.

Maar deze wedstrijd vond ik hem heel erg sterk spelen en kan ik zelfs met een virtuele anti-Rosario bril niet zien waarom hij bij die goal aan schijnverdedigen doet, laat staan dat hij net zo schuldig zou zijn als baumgartl.
ELFPSV : Lees de collum van Hugo Borst vandaag in het Brabants Dagblad eens rustig door. Zegt genoeg over de kwaliteiten van Rosario en Sangare. Onze middenvelders waar wij het NIET van moeten hebben.
 
ELFPSV : Lees de collum van Hugo Borst vandaag in het Brabants Dagblad eens rustig door. Zegt genoeg over de kwaliteiten van Rosario en Sangare. Onze middenvelders waar wij het NIET van moeten hebben.
De meest onzinnige column in jaren. Lees het topic Technische Staf even door aangezien het daar uitgebreid wordt besproken.
 
3-goed voetbal en kampioen
4-goed voetbal maar geen kampioen

Doe mij maar keuze 3. Mag het eindelijk eens een keer? Schmidt beloofde het, maar we kijken ondertussen nog steeds naar hetzelfde schijtbakken k*dtvoetbal met 2 non-creatieve controleurs dat al jaren het netvlies aan het beschadigen is.
Bij een like doe ik je tekort met deze analyse. Het is inderdaad pijnlijk om te zien dat wij een overwicht hebben met twee zeer slechte controleurs. Een Rosario die niets anders doet dan korte tikjes breed en terug en Sangare die 80 % van zijn voortzettingen bij de tegenstander inlevert. En dan nog hebben wij een geweldig overwicht. Het is Schmidt niet gegeven om tegen ADO meer offensieve middenvelders ( Ihataren) op te stellen. Schmidt volkomen tactloos, daar kunnen we het ook nog eens over hebben. ( Weet u nog ; tegen Feyenoord de boel volledig openzetten : tactloos deze trainer.
 
3-goed voetbal en kampioen
4-goed voetbal maar geen kampioen

Doe mij maar keuze 3. Mag het eindelijk eens een keer? Schmidt beloofde het, maar we kijken ondertussen nog steeds naar hetzelfde schijtbakken k*dtvoetbal met 2 non-creatieve controleurs dat al jaren het netvlies aan het beschadigen is.
Eens. Als iets mij echt diep, maar dan ook heel diep heeft teleurgesteld, dan is het wel de zoveelste trainer die vasthoudt aan 'het blok'. Alleen Rosario óf alleen Sagnare, helemaal prima. Maar dat Rosario én een andere speler. Dat dit de derde (of zelfs vierde?) trainer op rij is die hieraan vasthoudt is gewoon ongelofelijk...

Ik dacht, ben altijd vrij positief, laat ik me dit keer vanuit mijn negatieve/kritische kant horen.
 
Eens. Als iets mij echt diep, maar dan ook heel diep heeft teleurgesteld, dan is het wel de zoveelste trainer die vasthoudt aan 'het blok'. Alleen Rosario óf alleen Sagnare, helemaal prima. Maar dat Rosario én een andere speler. Dat dit de derde (of zelfs vierde?) trainer op rij is die hieraan vasthoudt is gewoon ongelofelijk...

Ik dacht, ben altijd vrij positief, laat ik me dit keer vanuit mijn negatieve/kritische kant horen.

Wat een ontzettende jankerd ben je toch ook

:maniac:
 
Status
Je kunt niet meer reageren.
Terug
Bovenaan Onderaan