ADO Den Haag - PSV | Zaterdag 13 februari | Eindstand 2-2

Status
Je kunt niet meer reageren.
Omdat die niet voordurend het halve team missen aan geblesseerde en besmette spelers?

Vind dat Schmidt zelf samenspel ook niet bevordert. Maar in mijn ogen is het gewoon een 50-50. Het zit totaal niet mee dit seizoen en alles maar op Schmidt dan wel de selectie af te schuiven vind ik gewoon belachelijk en lachwekkend.
Als je realistisch bent zit het eigenlijk nog mee ook dit seizoen, kijk even hoe vaak we met de billen bij elkaar nog maar net tegen een "kleine" club hebben gewonnen. De toppers verliezen we allemaal terecht. Als het iets meer tegen had gezeten hadden we 8ste of zo gestaan.
 
Waar het probleem precies ligt weet ik niet. Ik denk alleen dat het goed is om vast te blijven houden aan de ingeslagen weg, ookal loopt dat even niet zoals je wil. Nu Schmidt weer eruit banjeren om de volgende het te laten proberen (ik kan met 90% zeker zeggen dat de volgende het ook niet gaat lukken) en die er weer uit te hengsten gaat niets opleveren, behalve een steeds verder uitgeputte portemonnee.

Of de ingeslagen weg van PSV de juiste is zullen we pas achteraf weten, alleen we moeten niet te snel in paniek raken nu het even niet loopt zoals we willen zien.
Faber kreeg het met een realistische visie redelijk snel weer op de rit. Bij een club als PSV zijn de resultaten toch de basis, daarna kun je aan systemen en mooi voetbal gaan bouwen
 
PSV en Penalty’s ...pffff....Malen, Dumfries, Max....hoeveel penalty’s hebben we dit seizoen al gemist? Toch echt te schandelijk voor woorden....wordt er dan niet hierop geoefend door Schmidt?
Gebrek aan techniek. Gewoon Malen de penalties laten nemen. Max, Dumfries en Zahavi missen de technische bagage om dit te doen
 
Faber kreeg het met een realistische visie redelijk snel weer op de rit. Bij een club als PSV zijn de resultaten toch de basis, daarna kun je aan systemen en mooi voetbal gaan bouwen
Zo goed waren die resultaten onder Faber toch ook niet? Ja flink beter dan onder van Bommel. Maar toch gelijkwaardig aan de resultaten van nu?

Speelde ook gelijk tegen Feyenoord, Twente. En verloor ook van Ajax. Dacht op Wikipedia te zien dat Faber aan de leiding stond van 11 wedstrijden waarvan er 3 gelijk en 2 verloren.
 
Laten we Faber ook geen topcoach maken idd. Maar goed, als we de huidige stand van zaken prima vinden kunnen we voortaan beter berusten in ons lot van subtop. Kom op man.

Je hebt de meest krachtige bedrijven van Nederland in de regio. Kan me niet aan de indruk onttrekken dat die ook nog spelers zoals Gotze mogelijk maken incl geld voor spelers zoals Baumgartl en Bruma en het technisch beleid is niveau FC Eindhoven. Strookt niet met de ambities die PSV gewoon moet hebben. En dan kan een enkeling het hier goed genoeg vinden en meegaan in de excuuspolitiek maar dat is niet PSV zoals ik het ken van de laatste 35 jaar.

Ondertussen gaan we er financieel helemaal kapot aan, maar ook daarvoor ligt het A4tje met smoesjes alweer klaar.
 
Laten we Faber ook geen topcoach maken idd. Maar goed, als we de huidige stand van zaken prima vinden kunnen we voortaan beter berusten in ons lot van subtop. Kom op man.

Je hebt de meest krachtige bedrijven van Nederland in de regio. Kan me niet aan de indruk onttrekken dat die ook nog spelers zoals Gotze mogelijk maken incl geld voor spelers zoals Baumgartl en Bruma en het technisch beleid is niveau FC Eindhoven. Strookt niet met de ambities die PSV gewoon moet hebben. En dan kan een enkeling het hier goed genoeg vinden en meegaan in de excuuspolitiek maar dat is niet PSV zoals ik het ken van de laatste 35 jaar.

Ondertussen gaan we er financieel helemaal kapot aan, maar ook daarvoor ligt het A4tje met smoesjes alweer klaar.
Nee het is niet prima. Maar roepen dat het seizoen vele malen slechter is dan vorig jaar is kul.
 
Laten we Faber ook geen topcoach maken idd. Maar goed, als we de huidige stand van zaken prima vinden kunnen we voortaan beter berusten in ons lot van subtop. Kom op man.
Ik krijg niet de indruk dat de positieve mensen het 'prima' vinden. Maar eerder kijken naar een aantal oorzaken en begrip tonen voor deze uitleg.

Uiteraard de vraag of Schmidt het kan rechttrekken nog. Maar ik geef hem hierin nog de tijd en ruimte. Maar de druk staat er, terecht, op.
 
Nee het is niet prima. Maar roepen dat het seizoen vele malen slechter is dan vorig jaar is kul.
Nee net zo slecht maar doordat we nieuwe trainers hebben gehaald en een godsvermogen hebben uitgegeven aan nieuwe speler is het in mijn optiek veel slechter, daar komt bij dat onze trainer ons imago ook lekker naar de knoppen helpt met zijn gehuil
 
Nee net zo slecht maar doordat we nieuwe trainers hebben gehaald en een godsvermogen hebben uitgegeven aan nieuwe speler is het in mijn optiek veel slechter, daar komt bij dat onze trainer ons imago ook lekker naar de knoppen helpt met zijn gehuil
Dat godsvermogen hebben we volgens mij vorig seizoen uitgegeven?
 
Ik krijg niet de indruk dat de positieve mensen het 'prima' vinden. Maar eerder kijken naar een aantal oorzaken en begrip tonen voor deze uitleg.

Uiteraard de vraag of Schmidt het kan rechttrekken nog. Maar ik geef hem hierin nog de tijd en ruimte. Maar de druk staat er, terecht, op.

2e worden is voor mij toch wel een minimum eis voor Schmidt. Als dat lukt heb je in ieder geval een prima uitgangspositie en zelfs nog kans op CL. De beker kan hij al niet meer winnen. Europa staat nog open, maar het moet wel gek lopen als dat over twee weken niet klaar is. Hoe dan ook, tenzij er een wereldwonder geschiedt en je de EL wint levert de Europese run geen Europees ticket op, dus 2e worden in de Eredivisie is gewoon van groot belang. Zeker nu de EL een boost gaat krijgen in prestige moet je je daar toch minimaal voor plaatsen als PSV zijnde.
 
Als je realistisch bent zit het eigenlijk nog mee ook dit seizoen, kijk even hoe vaak we met de billen bij elkaar nog maar net tegen een "kleine" club hebben gewonnen. De toppers verliezen we allemaal terecht. Als het iets meer tegen had gezeten hadden we 8ste of zo gestaan.
Punten zitten mee, voetbal zit tegen. Denk dat niemand hier iets anders beweert.

Komisch genoeg zit de huilie huilie van het forum week in week uit te klagen over hoe bar en bar slecht het voetbal is. Dan heb je eindelijk een wedstrijd met kansenregen en goed veldspeld, zit datzelfde koppie te huilen (of sommige zelfs te juichen!) omdat er geen punten worden gepakt. Zoals al eerder is gezegd, het niveau hier past zich perfect aan op ons veldspel.
 
Laatst bewerkt:
2e worden is voor mij toch wel een minimum eis voor Schmidt. Als dat lukt heb je in ieder geval een prima uitgangspositie en zelfs nog kans op CL. De beker kan hij al niet meer winnen. Europa staat nog open, maar het moet wel gek lopen als dat over twee weken niet klaar is. Hoe dan ook, tenzij er een wereldwonder geschiedt en je de EL wint levert de Europese run geen Europees ticket op, dus 2e worden in de Eredivisie is gewoon van groot belang. Zeker nu de EL een boost gaat krijgen in prestige moet je je daar toch minimaal voor plaatsen als PSV zijnde.
EL en ED zijn beide van belang, EL nu laten lopen voor ED is niet verstandig. Europese punten zijn weer van belang voor de loting voor CL voorronde komend seizoen
 
Punten zitten mee, voetbal zit tegen. Denk dat niemand hier iets anders beweert.

Komisch genoeg zitten de huilie huilie's van het forum week in week uit te klagen over hoe bar en bar slecht het voetbal is. Dan heb je eindelijk een wedstrijd met kansenregen en goed veldspeld, zitten diezelfde koppies te huilen (of sommige zelfs te juichen!) omdat er geen punten worden gepakt. Zoals al eerder is gezegd, het niveau hier past zich perfect aan op ons veldspel.
Oooh dus jij vond het goed gisteren tegen de nr 17. Ik vond het gisteren ook slecht en goed veldspel hoezo? PSV kon tot aan de 16 vrijuit voetballen omdat ze daar stonden te wachten, echt het was bedroevend. Feijenoord wint 5 - 0 die hadden op 11 punten moeten staan en staan nu nog maar op 3!!! en aangezien we geen toppers winnen is dat sowieso nog 9 verliespunten er bij
 
Ontslaan van Schmidt gaat mij wat ver. Wat is het alternatief? Faber, Cocu, van Bommel?

Laat hem maar gewoon het seizoen afmaken. Dan pas conclusies trekken. Heb nog steeds vertrouwen in hem. Als je nu tweede weet te worden en nog een redelijke Europese campagne weet neer te zetten dan heeft hij het toch nog naar behoren gedaan voor een eerste seizoen. Je bent zo goed als je selectie en na de eerste elf namen is gewoon zeer pover bij ons. Daar zit het probleem.
 
EL en ED zijn beide van belang, EL nu laten lopen voor ED is niet verstandig. Europese punten zijn weer van belang voor de loting voor CL voorronde komend seizoen

Dat bedoel ik ook niet, eerder dat 2e worden in de Eredivisie van groot belang is, omdat je via de EL geen Europees ticket bemachtigd, tenzij je hem wint. En laten we eerlijk zijn, dat gaat natuurlijk niet gebeuren. Of je nou de halve finale haalt of er straks tegen Olympiakos al uit ligt, je krijgt er geen Europees ticket voor. Uiteraard hoop ik dat we zo ver mogelijk komen (en ja, Ajax eigenlijk ook) zodat de uitgangsposities voor NL clubs zo gunstig mogelijk blijven. Echter, voor de Europese campagne van volgend seizoen zijn we volledig afhankelijk van wat we in de competitie klaar spelen.
 
Status
Je kunt niet meer reageren.
Terug
Bovenaan Onderaan