Selectie PSV: Algemeen

Even lopen brainstormen maar dan zou je volgend jaar op zoiets uit moeten komen:

Mvogo
Delanghe

Teze
Sambo

Bruma
Aankoop

Boscagli
Viergever/Obispo/Aankoop ?

Max
Oppegard

Sangare
Rosario

Aankoop
Thomas

Ihattaren/Aankoop
Gotze

Gakpo
Teunissen/Vertessen

Malen
Aankoop

Madueke
Zahavi

Wordt er nog niet heel vrolijk van, wel blij dat ik een aantal namen niet in het lijstje meer zie
 
Even lopen brainstormen maar dan zou je volgend jaar op zoiets uit moeten komen:

Mvogo
Delanghe

Teze
Sambo

Bruma
Aankoop

Boscagli
Viergever/Obispo/Aankoop ?

Max
Oppegard

Sangare
Rosario

Aankoop
Thomas

Ihattaren/Aankoop
Gotze

Gakpo
Teunissen/Vertessen

Malen
Aankoop

Madueke
Zahavi

Wordt er nog niet heel vrolijk van, wel blij dat ik een aantal namen niet in het lijstje meer zie
Je weet dat de Bruma die onder contract staat geen verdediger is?
 
Even lopen brainstormen maar dan zou je volgend jaar op zoiets uit moeten komen:

Mvogo
Delanghe

Teze
Sambo

Bruma
Aankoop

Boscagli
Viergever/Obispo/Aankoop ?

Max
Oppegard

Sangare
Rosario

Aankoop
Thomas

Ihattaren/Aankoop
Gotze

Gakpo
Teunissen/Vertessen

Malen
Aankoop

Madueke
Zahavi

Wordt er nog niet heel vrolijk van, wel blij dat ik een aantal namen niet in het lijstje meer zie
Aankoop is wel multifunctioneel. Die kan op meerdere posities spelen. :D
Wat is zijn voornaam? Of gaat hij met zij achternaam Aankoop op het shirtje spelen? ;)
 
De reactie van Nep Scout doet me ergens aan herinneren. Voor 3 miljoen was die Rodriguez van ons geweest. Pff, dat was een aankoop geweest zeg. :cry:
Mitroglu speelde super zijn eerste wedstrijd. Guti ook. Wanneer het bij hun bij 1 wedstrijd was gebleven hadden ze bijna in ons heldenlied gestaan. Dat geluk heeft Rodriquez nu. Speelt nu ook in de anonimiteit. Het had een topper kunnen zijn bij ons, maar het had ook een Max kunnen zijn die het een wedstrijd of 10 leuk deed.
 
Mitroglu speelde super zijn eerste wedstrijd. Guti ook. Wanneer het bij hun bij 1 wedstrijd was gebleven hadden ze bijna in ons heldenlied gestaan. Dat geluk heeft Rodriquez nu. Speelt nu ook in de anonimiteit. Het had een topper kunnen zijn bij ons, maar het had ook een Max kunnen zijn die het een wedstrijd of 10 leuk deed.
Je zegt het zelf al, 1 wedstrijd en 10 wedstrijden ;)
Maar als je als nieuwe speler in een slecht presterende team ineens zo'n goede flow kan neerzetten, heb je mij al overtuigd. Ik blijf erbij dat ze hem te makkelijk hebben laten weggaan. De eerste speler van niveau die jdj binnenhaalt, maar dan heeft hij ineens niet de vastberadenheid die hij bij bruma wel had..
 
Allemaal leuk en aardig.. Maar wat als dit ook geprobeerd was met Rodriguez, maar hij zelf niets zag voor een definitieve overstap?
Ter aanvulling hierop. Zojuist dit gevonden in een oud artikel.

Ricardo Rodriguez, die in januari op huurbasis overkwam van AC Milan, staat open voor een langer verblijf. Hij geniet echter ook belangstelling uit andere landen en PSV is niet in staat om zijn salaris op te hoesten.

De club is bereid om de transfersom van drie miljoen euro op tafel te leggen, maar het salaris van de Zwitserse verdediger is onbetaalbaar voor de Eindhovenaren.

Hij verdient drie miljoen euro netto, wat neerkomt op ongeveer 5,5 miljoen euro bruto. "Dat ligt ver buiten de Eindhovense salarisgrenzen en zal nooit gebeuren", zo klinkt het.
 
Ter aanvulling hierop. Zojuist dit gevonden in een oud artikel.

Ricardo Rodriguez, die in januari op huurbasis overkwam van AC Milan, staat open voor een langer verblijf. Hij geniet echter ook belangstelling uit andere landen en PSV is niet in staat om zijn salaris op te hoesten.

De club is bereid om de transfersom van drie miljoen euro op tafel te leggen, maar het salaris van de Zwitserse verdediger is onbetaalbaar voor de Eindhovenaren.

Hij verdient drie miljoen euro netto, wat neerkomt op ongeveer 5,5 miljoen euro bruto. "Dat ligt ver buiten de Eindhovense salarisgrenzen en zal nooit gebeuren", zo klinkt het.
Dat lijkt ook niet helemaal te kloppen, als ik zijn salaris opzoek kom ik bij meerdere bronnen die wat boven de 1,5 M per jaar vermelden.
Met Götze konden ze creatief doen, dat hadden ze met Rodriguez ook kunnen doen, maar dat hebben ze nagelaten.
 
Tja, maar dat misschien ook door het verschil tussen Götze en Rodriguez qua naam
Maar als ik eerlijk ben, boeit me die naam niet zoveel. Uiteindelijk heeft Götze gewoon niet veel gebracht tot nu toe, en dat is niet alleen door de blessure vind ik. Rodriguez was het puzzelstukje wat we nodig hadden, en ik maakte die vergelijking eerder ook eens met Guardado. Guardado was ook niet zo'n grote naam als Götze nu is, maar hij bracht wel wat we nodig hadden. Hij pastte perfect.
 
Maar als ik eerlijk ben, boeit me die naam niet zoveel. Uiteindelijk heeft Götze gewoon niet veel gebracht tot nu toe, en dat is niet alleen door de blessure vind ik. Rodriguez was het puzzelstukje wat we nodig hadden, en ik maakte die vergelijking eerder ook eens met Guardado. Guardado was ook niet zo'n grote naam als Götze nu is, maar hij bracht wel wat we nodig hadden. Hij pastte perfect.
Ja, maar de externe geldschieter wel. (voor t team was Rodriguez zeker beter geweest ja)
 
Maar als ik eerlijk ben, boeit me die naam niet zoveel. Uiteindelijk heeft Götze gewoon niet veel gebracht tot nu toe, en dat is niet alleen door de blessure vind ik. Rodriguez was het puzzelstukje wat we nodig hadden, en ik maakte die vergelijking eerder ook eens met Guardado. Guardado was ook niet zo'n grote naam als Götze nu is, maar hij bracht wel wat we nodig hadden. Hij pastte perfect.
Het puzzelstukje dat we nodig hadden? Hij heeft 6 wedstrijden voor PSV gespeeld waarvan we er maar 4 wonnen.
 
Terug
Bovenaan Onderaan