ADO Den Haag - PSV | Zaterdag 13 februari | Eindstand 2-2

Status
Je kunt niet meer reageren.
off-topic en geschiedenis, maar hoe is het in Godsnaam eigenlijk mogelijk dat je zo slap begint tegen de sterkste tegenstander die je tegen kan komen, en dat in een bekerwedstrijd? :unsure:
Ik heb werkelijk geen flauw idee, temeer omdat dit in de competitie tegen ajax en feyenoord anders was.
 
Nee, want toen Mo en de aanvoerder er in kwamen werd de voorsprong niet alsnog weggegooid?

34 schoten voor, 2 tegen. 2-2. Sorry, maar dat is in geen enkel universum aan een coach te wijten.

scorebordjournalistiek.
34 schoten...hoeveel waren er ook werkelijk kansrijk/gevaarlijk: 8, 10?

Kan het ook niet liggen aan het feit dat er fokking defensief gewisseld werd?
Guti voor Zahavi....
Elke lukraak weggetrapte bal naar voren was een onmogelijk sprintduel voor Malen.
Dáár gaat het mis.
Tegen ADO....defensief wisselen....terwijl er al 7 verdedigende spelers aan de aftrap stonden....tsja.
Dan vraag je erom.
Voor de zoveelste keer bij een voorsprong.
Dan ben je een recidivist. Dan ligt het aan de coach inderdaad.
 
Met 'gewone' systemen, waar spelers vanuit de jeugd en jong elftallen al ervaring mee hebben.

En die fitte groep, Gakpo gaat zeker een slok op een borrel schelen ja. Madueke is m.i. nog te jong. Het afwezig zijn van v Ginkel en Götze mag geen excuus zijn dat waren buitenkansjes (overigens hooguit een verwijt voor de TD, niet de trainer)
Deze spelopvatting die Schmidt ook heeft heeft op meerdere plekken in de wereld voor veel succes gezorgd, en het lijkt een soort nieuw normaal te worden. Ik zal hartstikke tevreden zijn wanneer dit er bij PSV ingeslepen kan worden.
 
Die spierblessure van Götze is ook ooit voorbij. Haal volgend seizoen voor de achterste linie een ervaren kracht terug (Arias?) en wanneer Malen vertrekt wil Luuk de Jong misschien terug komen. Dan heb in 3 linies ervaring rondlopen waar de jonkies zich aan op kunnen trekken.
Hmm. Ik hou niet zo van terugvallen op bekende namen. Ik zie liever "innovatie"; terugvallen op bekende namen toont m.i. een gebrek aan netwerk en creativiteit en inzicht aan. Bovendien kunnen ervaren oudjes het net zo hard laten afweten als de jonkies. Zahavi en Max voegen wat dat betreft ook niks toe om maar een voorbeeld te geven. Ervaring is nodig, maar niet perse een garantie op het gegeven dat ervaren spelers automatisch karrentrekkers zijn.
 
Deze spelopvatting van Schmidt heeft op meerdere plekken in de wereld voor veel succes gezorgd, en het lijkt een soort nieuw normaal te worden. Ik zal hartstikke tevreden zijn wanneer dit er bij PSV ingeslepen kan worden.
Ok, ik hoop met je mee dat t goed gaat komen. Maar het gegeven dat we na ruim een half jaar nog geen gevaarlijke corner weten af te leveren baart mij zorgen en geeft mij twijfels over de coach en hulpjes van hem.
 
Hmm. Ik hou niet zo van terugvallen op bekende namen. Ik zie liever "innovatie"; terugvallen op bekende namen toont m.i. een gebrek aan netwerk en creativiteit en inzicht aan. Bovendien kunnen ervaren oudjes het net zo hard laten afweten als de jonkies. Zahavi en Max voegen wat dat betreft ook niks toe om maar een voorbeeld te geven. Ervaring is nodig, maar niet perse een garantie op het gegeven dat ervaren spelers automatisch karrentrekkers zijn.
Max heeft alleen ervaring met spelen op hoger niveau, alleen dan wel bij een laagvlieger als Augsburg. Zahavi voegt weldegelijk wat toe aan dit elftal, sinds dat hij beter begint te draaien zie je dat het voorin ook een stuk beter gaat. Die namen die ik noemde waren maar voorbeelden, maar wat meer ervaren spelers zijn wel nodig denk ik.
 
Simpele zaken gaan al maanden verkeerd:
Corner nooit gevaarlijk behave onze tegen corners
centrum verdedigers die geen kop duel winnen
bij een tegen corner of vrij trap met 11 man in eigen zestien waarom niet de snelste man op 30/40 meter van het doel.
2 verdedigende middenvelders opstellen tegen minder tegenstanders

de basis van voetbal ach Schmidts vond het goed
 
Simpele zaken gaan al maanden verkeerd:
Corner nooit gevaarlijk behave onze tegen corners
centrum verdedigers die geen kop duel winnen
bij een tegen corner of vrij trap met 11 man in eigen zestien waarom niet de snelste man op 30/40 meter van het doel.
2 verdedigende middenvelders opstellen tegen minder tegenstanders

de basis van voetbal ach Schmidts vond het goed
Die ook ja, een snelle tegenaanval is zelden mogelijk door hoe we gepositioneerd staan.

Dat ie ook met 2 verdedigende middenvelders speelt tegen de mindere goden kan ook ingegeven zijn door de fragiele verdediging.
 
Bosgacli prima interview schaamt zich tegenover ons. Samen met Teze geen centrum die PSV verder kan brengen. koppend beide te zwak en Teze opbouwend ook zwak. Daarnaast zegt hij dat ze niet op 100% inzet spelen nou dat voor profs. Zit goed mis in de selectie.
Hoe kan hij koppend te zwak zijn, terwijl hij in de eredivisie bijna t hoogst staat bij gewonnen kopduels?
 
Status
Je kunt niet meer reageren.
Terug
Bovenaan Onderaan