ADO Den Haag - PSV | Zaterdag 13 februari | Eindstand 2-2

Status
Je kunt niet meer reageren.
Conclusie is dat we zonder Götze, een fitte van Ginkel, Gakpo en een fitte Dumfries gewoon middenmoot zijn. Dan mogen we onze handen dichtknijpen dat we 2e staan. Het is niet anders. De verdediging is zwaar ondermaats dat extra opvalt omdat we aanvallend te weinig afmaken. Hopen dat we via de 2e plaats de CL kunnen bereiken.
Voor de fitheid zal het beter zijn dat we worden uitgeschakeld in de EL.
Hoezo v Ginkel en Götze die zijn altijd geblesseerd en maak je geen zorgen wij vliegen er kansloos uit
 
Die tweede plaats .., ik ben er niet gerust op
Die 2e plaats interesseert me helemaal geen reet.
PSV is afgegleden naar een bedroevend niveau.

En komen er tijden
van veel tegenslag ...

Hoeveel tegenslag kun je nog verdragen?
Het interesseert de spelers geen reet. Waarom maak ik me er dan nog druk om? :confused:

Spelers spelen niet meer voor de club en voor de fans.

:sick:
 
Serieus...het spel onder Schmidt was voor de winterstop al niet best, maar sinds de winterstop is het absoluut niet om aan te gluren...vooral op basis daarvan vind ik dat Schmidt nog deze maand ontslagen moet worden en ik hoop dat Olympiakos aanstaande donderdag de genadeklap uit zal delen aan Schmidt door met ruime cijfers te winnen van PSV.
Maar ff serieus, als we vandaag ook maar iets scherper voor de goal waren geweest hadden we al ruim gewonnen. Heb genoeg goede aanvallen gezien, goed druk zetten. ADO kwam er bijna niet aan te pas.
 
Als het goed gaat heeft Schmidt het briljant gedaan maar als het slecht gaat, dan zijn dat de spelers? Nee. Niet fair. Hij begint zonder zijn aanvoerder en zonder Mo. Gakpo en Götze zijn er ook niet. Dat gaat altijd ten koste van concentratie en attitude van de spelers. Een trainer geeft met zijn opstelling altijd een signaal af. Of je dat nu wel leuk vindt of niet. En tegen ADO niet winnen is een wanprestatie, en zeker van de trainer

Zo is dat.
Hij geeft niet alleen een signaal af met de opstelling, maar ook met wie de aanvoerder is, wie wissel staat en gewisseld wordt.

Heel veel kansen kwamen vandaag uit klutssituaties en niet uit tikkie-takkie aanvallen.
En de opstelling: twee defensieve middenvelders zonder creatieve ideeen tegen dit ADO: ik vind het lachwekkend.
Een blinde ziet toch dat Vertessen in de eerste helft bij 70% plus balbezit, slechts 4 balcontacten heeft gehad, waarom niet de tweede helft anders starten. Je staat tenslotte met 1-0 achter met rust.
 
Wanneer verschijnen de jaarcijfers van PSV? Ergens in maart of april? Ik ben bang dat we dan nog een teleurstelling te verwerken krijgen.
 
Is positief zijn trollen? :lmao:

Die wedstrijdtopics passen zich ook echt aan het niveau aan de laatste tijd.
Ach joh rot toch op met je lach emoji. Al jullie positivos houden jezelf alleen maar voor de gek. Gelukkig heb ik dit al máánden aan zien komen. Scheelt weer een hoop huilie huilie met zulke lage verwachtingen.

Huh, wat zeg ik? :unsure:
 
Ik zou zeggen, gooi Netflix aan, duik op de vrouw, ga een rondje lopen, Wie Is De Mol of wat dan ook. Ik denk dat er op dit moment alleen maar uit frustratie gediscussieerd gaat worden. Schieten we zo weinig mee op. Ik ga het ook maar effe laten, er zijn zelfs op dit moment betere dingen om mezelf mee bezig te houden dan met PSV nu.

Mezelf maar even mentaal voorbereiden op donderdag. De volgende ellende.
God, ben ik blij dat ik tot negen uur moet werken.. Meestal baal ik van die vroege EL potjes, maar dit keer, geen problemen mee..
 
Als het goed gaat heeft Schmidt het briljant gedaan maar als het slecht gaat, dan zijn dat de spelers? Nee. Niet fair. Hij begint zonder zijn aanvoerder en zonder Mo. Gakpo en Götze zijn er ook niet. Dat gaat altijd ten koste van concentratie en attitude van de spelers. Een trainer geeft met zijn opstelling altijd een signaal af. Of je dat nu wel leuk vindt of niet. En tegen ADO niet winnen is een wanprestatie, en zeker van de trainer
Nee, want toen Mo en de aanvoerder er in kwamen werd de voorsprong niet alsnog weggegooid?

34 schoten voor, 2 tegen. 2-2. Sorry, maar dat is in geen enkel universum aan een coach te wijten.
 
Als het fout gaat? Gaat er iets goed sinds Schmidt coach is? Uit de beker, competitie klaar en kwestie van tijd dat EL ook klaar is... Rare opstelling, vreemde wissels en nul structuur. Daarnaast altijd gezeik in de media omdat die iedereen de schuld geeft behalve zichzelf
Schmidt was gehaald om die enorme tietenbende die was achtergelaten door Mark van Bommel op te lossen. Dat hem dat niet met een vingerknip lukt verwijt ik hem niets. Ben ik tevreden hoe het nu gaat? Nee. Zie ik aanknopingspunten? Ja. Met die aanknopingspunten kun je weer verder om volgend seizoen weer een stapje verder te zijn vergeleken met nu. In de grote lijn is terugval of stilstand slecht, maar zolang je beetje bij beetje weet te verbeteren komt het uiteindelijk goed.
 
Serieus...het spel onder Schmidt was voor de winterstop al niet best, maar sinds de winterstop is het absoluut niet om aan te gluren...vooral op basis daarvan vind ik dat Schmidt nog deze maand ontslagen moet worden en ik hoop dat Olympiakos aanstaande donderdag de genadeklap uit zal delen aan Schmidt door met ruime cijfers te winnen van PSV.
Wees gerust dat wordt dik klop.
 
Als het fout gaat? Gaat er iets goed sinds Schmidt coach is? Uit de beker, competitie klaar en kwestie van tijd dat EL ook klaar is... Rare opstelling, vreemde wissels en nul structuur. Daarnaast altijd gezeik in de media omdat die iedereen de schuld geeft behalve zichzelf
Uit de beker gekegeld door een topclub, ipv een onbeduidend clubje
In de EL overwinterd, was ook al ff geleden

Natuurlijk moet er veel beter, maar doen alsof alles slechter is onder Schmidt is net ff te makkelijk
 
Ik zou zeggen, gooi Netflix aan, duik op de vrouw, ga een rondje lopen, Wie Is De Mol of wat dan ook. Ik denk dat er op dit moment alleen maar uit frustratie gediscussieerd gaat worden. Schieten we zo weinig mee op. Ik ga het ook maar effe laten, er zijn zelfs op dit moment betere dingen om mezelf mee bezig te houden dan met PSV nu.

Mezelf maar even mentaal voorbereiden op donderdag. De volgende ellende.
Heb je nog leuke suggesties voor Netflix? Ben zelf helaas meer van het leren, zuipen en gamen, maar al die drie kunnen nu helaas niet gedaan worden.
 
Status
Je kunt niet meer reageren.
Terug
Bovenaan Onderaan