ADO Den Haag - PSV | Zaterdag 13 februari | Eindstand 2-2

Status
Je kunt niet meer reageren.
Als het goed gaat heeft Schmidt het briljant gedaan maar als het slecht gaat, dan zijn dat de spelers? Nee. Niet fair. Hij begint zonder zijn aanvoerder en zonder Mo. Gakpo en Götze zijn er ook niet. Dat gaat altijd ten koste van concentratie en attitude van de spelers. Een trainer geeft met zijn opstelling altijd een signaal af. Of je dat nu wel leuk vindt of niet. En tegen ADO niet winnen is een wanprestatie, en zeker van de trainer
Als het fout gaat heeft Schmidt het gedaan en als het goed gaat zijn het de spelers? Nee. Niet fair. Iedereen, spelers én trainer, is schuldig.
 
Schmidt na de wedstrijd: "In my opinion they had a top attack, with Adekanye and Kramer, who needs only once shance to score. We don't have such players at PSV..."
media: "Are you aware that Adekanye was a PSV player not too long ago?"
Schmidt: "Yes, of course, but we are PSV, we are not so big a club that we can hold on to a player of such quality."
:sleep:
 
Als het goed gaat heeft Schmidt het briljant gedaan maar als het slecht gaat, dan zijn dat de spelers? Nee. Niet fair. Hij begint zonder zijn aanvoerder en zonder Mo. Gakpo en Götze zijn er ook niet. Dat gaat altijd ten koste van concentratie en attitude van de spelers. Een trainer geeft met zijn opstelling altijd een signaal af. Of je dat nu wel leuk vindt of niet. En tegen ADO niet winnen is een wanprestatie, en zeker van de trainer
Nou inderdaad, 1e helft was werkelijk dra-ma-tisch, geen kans gecreëerd...
 
2 op goal idd
En zo gaat het al zo lang. Tegenstanders scoren veel te makkelijk tegen PSV. Maakt niet uit hoe goed de tegenstanders zijn. Was vorig seizoen al en dit seizoen helemaal. Je vraagt je af hoe het kan dat 'professionals' van PSV (want dat schijnen de medewerkers van technische staf, scouting, de TM en zelfs Gerbrands te zijn) dit niet kunnen oplossen.

PSV wordt geleid door prutsers. Een andere conclusie is er niet.
 
Als het goed gaat heeft Schmidt het briljant gedaan maar als het slecht gaat, dan zijn dat de spelers? Nee. Niet fair. Hij begint zonder zijn aanvoerder en zonder Mo. Gakpo en Götze zijn er ook niet. Dat gaat altijd ten koste van concentratie en attitude van de spelers. Een trainer geeft met zijn opstelling altijd een signaal af. Of je dat nu wel leuk vindt of niet. En tegen ADO niet winnen is een wanprestatie, en zeker van de trainer
Ondanks de opstelling mega veel kansen gecreeerd. Je kan het Schmidt niet kwalijk nemen dat Malen maar 2 van zijn 6(?) 100% kansen maakt, een penal wordt gemist etc etc.

los daarvan volg ik Schmidt ook steeds minder hoor, maar het is niet zo dat we goed weg komen met 2-2.
 
Kritiek hebben is meer dan prima. Maar wat jij en velen anderen hier doen is randzaken erbij halen en overdrijven om nog even extra trappen te kunnen geven. Dat is niet netjes en slaat ook gewoon nergens op.
Tuurlijk randzaken.. ik wijs op feiten en dat kunnen sommigen niet zo goed accepteren en dat is jammer.
 
Conclusie is dat we zonder Götze, een fitte van Ginkel, Gakpo en een fitte Dumfries gewoon middenmoot zijn. Dan mogen we onze handen dichtknijpen dat we 2e staan. Het is niet anders. De verdediging is zwaar ondermaats dat extra opvalt omdat we aanvallend te weinig afmaken. Hopen dat we via de 2e plaats de CL kunnen bereiken.
Voor de fitheid zal het beter zijn dat we worden uitgeschakeld in de EL.
 
Ik zou zeggen, gooi Netflix aan, duik op de vrouw, ga een rondje lopen, Wie Is De Mol of wat dan ook. Ik denk dat er op dit moment alleen maar uit frustratie gediscussieerd gaat worden. Schieten we zo weinig mee op. Ik ga het ook maar effe laten, er zijn zelfs op dit moment betere dingen om mezelf mee bezig te houden dan met PSV nu.

Mezelf maar even mentaal voorbereiden op donderdag. De volgende ellende.
 
Serieus...het spel onder Schmidt was voor de winterstop al niet best, maar sinds de winterstop is het absoluut niet om aan te gluren...vooral op basis daarvan vind ik dat Schmidt nog deze maand ontslagen moet worden en ik hoop dat Olympiakos aanstaande donderdag de genadeklap uit zal delen aan Schmidt door met ruime cijfers te winnen van PSV.
 
Als het fout gaat heeft Schmidt het gedaan en als het goed gaat zijn het de spelers? Nee. Niet fair. Iedereen, spelers én trainer, is schuldig.
Als het fout gaat? Gaat er iets goed sinds Schmidt coach is? Uit de beker, competitie klaar en kwestie van tijd dat EL ook klaar is... Rare opstelling, vreemde wissels en nul structuur. Daarnaast altijd gezeik in de media omdat die iedereen de schuld geeft behalve zichzelf
 
Status
Je kunt niet meer reageren.
Terug
Bovenaan Onderaan