Ajax - PSV | Woensdag 10 februari | Eindstand 2-1

Status
Je kunt niet meer reageren.
Dadelijk denkt iedereen nog dat ik Roger Schmidt ben. 😉😁
Hij is het weer met mij eens dat er in deze wedstrijd 2 rode kaarten aan 020 gegeven hadden móeten worden.
Bovendien is de VAR op dit moment een farce waar alleen 020 baat bij heeft. Ook hier zijn Roger en ik het volkomen met elkaar eens.
De nederlaag is mede te danken aan falende arbitrage.
Waar heeft Roger dit gezegd?
 
Waar heeft Roger dit gezegd?


Hier geeft Roger aan dat de VAR een farce is.
Dat 020 er alleen baat bij heeft neem ik met plezier voor mijn rekening. :cool:(a)
 

Hier geeft Roger aan dat de VAR een farce is.
Dat 020 er alleen baat bij heeft neem ik met plezier voor mijn rekening. :cool:(a)
Zet jezelf dan niet zo voor gek door te stellen dat jij en Roger hetzelfde er over denken.
 
Zet jezelf dan niet zo voor gek door te stellen dat jij en Roger hetzelfde er over denken.
Jij kunt niet zeggen dat het niet het geval is dat Roger en ik het eens zijn.
Dat zou je tussen de regels door best kunnen lezen dat hij dat ook vind.
Maar nogmaals, ik neem het met plezier in ieder geval voor mijn rekening.
 
Ik vind het nog altijd vreemd dat Ajax de laatste 30 jaar niet elk jaar kampioen is geworden en minstens elk ander jaar de beker (en dus dubbel) heeft gewonnen. Inefficiente KNJB!
Maar dan zou het teveel opvallen, dus het niet altijd winnen is het bewijs van bet complot :maniac: :maniac: :maniac:
 
Met consequente en neutrale arbitrage in Nederland waren ze in de afgelopen 30 jaar niet 1 keer kampioen geworden.
Ja nou, inderdaad de generatie "van Gaal" had de hulp van de KNVB hard nodig :maniac: :maniac:

De term 'je maakt jezelf belachelijk' met een dergelijke opmerking dekt gewoonweg de lading niet jongen.
 
Ja nou, inderdaad de generatie "van Gaal" had de hulp van de KNVB hard nodig :maniac: :maniac:

De term 'je maakt jezelf belachelijk' met een dergelijke opmerking dekt gewoonweg de lading niet jongen.
Zonder hulp was in dat jaar Roda JC kampioen geworden.
Dat was in dat jaar een geduchte tegenstander.
Daarvoor en daarna was 020 ook zeker niet beter dan andere clubs.
 
Status
Je kunt niet meer reageren.
Terug
Bovenaan Onderaan