Ajax - PSV | Woensdag 10 februari | Eindstand 2-1

Status
Je kunt niet meer reageren.
En Mo wisselen voor Vertessen. Daar gaat Schmidt voor mij voor de eerste keer over het randje. Vertessen (KKD-niveau) werkelijk niks goed gedaan. Te traag, te soft, te afwachtend.
Snap sowieso niet dat hij erbij zit. Heeft in PSV 1 nog niets goeds gedaan en een Piroe (die het ook niet is verder) krijgt helemaal geen minuten meer
 
Wat een beetje jammer is na zo'n eerste helft, is dat je niet eens mag klagen over de erg discutabele beslissingen van Serdar G.
Met zo'n lamlendig spel in de eerste helft...heeft iedereen het...over de lamlendige 1e helft.

En Mo wisselen voor Vertessen. Daar gaat Schmidt voor mij voor de eerste keer over het randje. Vertessen (KKD-niveau) werkelijk niks goed gedaan. Te traag, te soft, te afwachtend.
idd we hebben t zelf vergooid.
 
5FHUwnS.jpg


EDIT: Update: wedstrijd begint om 20:00 uur
Jur 1913 ben dr hoor
 
Ik heb serieus het idee dat zowel Gotze als Ginkel werden klaargestoomd voor de tweede seizoenshelft..
Ik weet niet of je het weet, maar de 2e seizoenshelft is al lang bezig.
PSV heeft 21 wedstrijden gespeeld. Klaar stomen om de shirtjes te strijken heeft niet veel zin meer. :rolleyes:
 
Ben je Volendam al vergeten...?
Ja, in de beker heb je dat soort potjes. Die gasten spelen de pot van het jaar.. maar de pijp was dan ook wel snel op.. vond Volendam ook lekker erin vliegen qua overtredingen trouwens.. dat heb ik wel onthouden..
 
Het houd niet op niet vanzelf. JDJ opzouten laten de supporters een keer in actie komen om ons te verlossen van JDJ.
 
Status
Je kunt niet meer reageren.
Terug
Bovenaan Onderaan