Ajax - PSV | Woensdag 10 februari | Eindstand 2-1

Status
Je kunt niet meer reageren.
Vierde topper die niet gewonnen gaat worden onder deze ' duitse professor '.

Schijtbakkenvoetbal. Dit is slechter dan wat Cocu liet zien. Bereid je maar voor op een kansloze seizoen. Beker zometeen weg, kansloos in de competitie en in de Europa League ga je ook niet ver komen. Leuk dat je op 3 fronten actief was na de winterstop, maar uiteindelijk sta je met lege handen.
 
Hij heeft een linksback die niet kan verdedigen, een spits die niet kan voetballen en een middenvelder die niet kan voetballen. Deze spelers komen niet in de buurt van Guardado/Gini/Memphis.
Misschien moet je dan eens naar je systeem kijken om die linksback niet zoveel te laten verdedigen. Ik weet het het is lastig voor een trainer met tunnelvisie..
 
Duidelijk voorbeeld van selectiebeleid tussen Ajax en PSV: Overmars haalt Klaassen als oudgediende van Ajax, die beslist wat toevoegt en direct inzetbaar is. JDJ haalt daarentegen Van Ginkel als oudgediende van PSV, die misschien wel wat zou kunnen toevoegen, maar die na ruim een halfjaar nog geen volledige wedstrijd gespeeld heeft voor PSV....dit lijkt me een duidelijk voorbeeld van de visie en het inzicht van Overmars aan de ene kant en JDJ aan de andere kant.
Dus oud spelers terughalen met een flinke portemonnee is visie? Ik vind dat vooral een gebrek aan..
 
Misschien moet je dan eens naar je systeem kijken om die linksback niet zoveel te laten verdedigen. Ik weet het het is lastig voor een trainer met tunnelvisie..

Daar is heel dit systeem op gebaseerd, maar daar zijn schijnverdediger Rosario en foutenfestival Boscagli niet goed genoeg voor.
 
Ja als als... ik vind dit echt een dooddoener: als hij niet goed had gepresteerd, dan was het “ hij kan de grote talenten niet beter maken”. Doet ie het wel, dan is het “ hij had de beschikking over de beste talenten”. Bovendien troeft hij nu Schmidt volledig af. PSV blijft maar spelen zoals ze begonnen, terwijl er keer op keer gevaar ontstaat.
Nee itt Schmidt ontwikkelt Ten Hag zich wel. Schmidt blijft hangen in zijn tijd in China of zo. Hij kan niets verzinnen, in andere wedstrijden ook niet als het niet loopt.

Mwoah nee, jouw reactie is ook een dooddoener wat dat betreft. Hij had toch ook simpelweg een bijna ongekend topteam tot zijn beschikking dat CL jaar? Wat heeft hij daarna nog echt gepresteerd nadat Frenkie en De Ligt weg waren? Mijn punt is dan eerder dat je aan dat CL jaar weinig kon opmaken wat betreft de kwaliteiten van Ten Hag. Menig coach had daar wel mee uit de voeten gekund. De jaren erna zijn de echte test geweest van de coach Ten Hag, en daarin overtuigt hij mij niet, gezien de middelen die Ajax heeft. Vorig jaar had hij mogelijk het kampioenschap nog verspild aan AZ en dit seizoen moet je toch vooral stellen dat PSV, Feyenoord en AZ zelf vooral imploderen.

Hij troeft Schmidt nu af... tja, dat deden de trainers van Vitesse, Heerenveen, Heracles, Twente en al die andere teams met op papier veel mindere selecties die toch hele delen van de wedstrijd domineerden tegen ons ook. PSV is zelfs weggespeeld door Volendam. Nee, het tactisch falen van Schmidt is vooral terug te leiden naar Schmidt zelf (lees: halsstarrig vasthouden aan een systeem dat inherent niet werkt en/of je de selectie niet voor hebt), niet naar de coaches waar hij met PSV tegenover heeft gestaan, laat staan Ten Hag.
 
Eerlijk is eerlijk.. Het elftal zou er een stuk beter uitzien wanneer weer iedereen fit is. Götze, Gakpo, Madueke missen lever je veel kwaliteit in.

Geen excuus verder, maar is wel zo.
Toen Madueke fit was mocht hij af en toe invallen. En nu is zijn blessure het probleem?
 
Eerlijk is eerlijk.. Het elftal zou er een stuk beter uitzien wanneer weer iedereen fit is. Götze, Gakpo, Madueke missen lever je veel kwaliteit in.

Geen excuus verder, maar is wel zo.
Zo ongeveer al je creativiteit. Slotconclusie. 4 creatieve spelers is te weinig.
 
Ik zou Vertessen wel wat langer willen zien dan de laatste 10 minuten, waarin psv het vaak wel gelooft. En dan voor Mauro
 
Eerlijk is eerlijk.. Het elftal zou er een stuk beter uitzien wanneer weer iedereen fit is. Götze, Gakpo, Madueke missen lever je veel kwaliteit in.

Geen excuus verder, maar is wel zo.
Dat is geen excuus. Dat zijn de trieste feiten..
 
Eerlijk is eerlijk.. Het elftal zou er een stuk beter uitzien wanneer weer iedereen fit is. Götze, Gakpo, Madueke missen lever je veel kwaliteit in.

Geen excuus verder, maar is wel zo.
Het maakt verschil, ja. En die kunnen misschien in een wedstrijd tegen ajax wat extra's brengen. Maar dat je met het huidige team Volendam niet eens kan overklassen baart mij zorgen...

Het is niet dat er nu een veredeld Jong PSV staat ofzo.
 
Status
Je kunt niet meer reageren.
Terug
Bovenaan Onderaan