Ajax - PSV | Woensdag 10 februari | Eindstand 2-1

Status
Je kunt niet meer reageren.
Is iets wat ik wel heel erg vaak zie gebeuren. Zou haast gaan denken dat dit juist de tactiek is waarmee we tegenwoordig blijkbaar spelen... Ik had Schmidt bij zijn komst wel hoger ingeschat

Ik ook. Ik verwachtte wel tegendoelpunten, inherent aan een zeer aanvallende speelstijl, maar ook veel meer gescoorde doelpunten. Helaas komt alleen het eerste vaak uit...
 
Het begint al op het middenveld waar Klaasen en Blind vrij kunnen rondspelen. En dan die kneus van Rosario die persoonlijk de 2-0 verzorgt door kinderlijk eenvoudig de bal te verspelen. Trieste handel. Na 25’ al kansloos.
Tja, dan begin ik maar weer mijn stokpaardje van stal te halen: onze TM, JDJ, heeft het gepresteerd om in 2 seizoenen voor zeker driekwart van de aankopen alleen middelmaat in te kopen/ huren...voor ruim 50 miljoen euro simpelweg over de balk gesmeten door als een kip zonder kop spelers te kopen/ huren. Er zijn geen dragende spelers in de selectie....ook nu weer valt Malen enorm tegen...Stekelenburg heeft nig helemaal niets te doen gehad in 45 minuten....dit is gewoon inspiratieloos voetbal wat PSV laat zien. Ik geef Schmidt nog het voordeel van de twijfel, omdat hij moet roeien met de riemen die voorhanden zijn, door het belabberde inkoopbeleid van JDJ, waarbij er ook slecht doorgeselecteerd is...PSV had in de zomer al afscheid moeten nemen van spelers als Mauro, Guti, Baumgartl, Viergever, Rosario, Thomas en Romero. En van de spelers die in de zomer gehaald zijn, voldoen in mijn ogen alleen Max, Mvogo en Sangare. De hoofdverantwoordelijk voor dit wanbeleid is en blijft JDJ....maar ja, hij lijkt onaantastbaar te zijn als TM...
 
Tja, dan begin ik maar weer mijn stokpaardje van stal te halen: onze TM, JDJ, heeft het gepresteerd om in 2 seizoenen voor zeker driekwart van de aankopen alleen middelmaat in te kopen/ huren...voor ruim 50 miljoen euro simpelweg over de balk gesmeten door als een kip zonder kop spelers te kopen/ huren. Er zijn geen dragende spelers in de selectie....ook nu weer valt Malen enorm tegen...Stekelenburg heeft nig helemaal niets te doen gehad in 45 minuten....dit is gewoon inspiratieloos voetbal wat PSV laat zien. Ik geef Schmidt nog het voordeel van de twijfel, omdat hij moet roeien met de riemen die voorhanden zijn, dood het belabberde inkoopbeleid van JDJ, waarbij er ook slecht geselecteerd is...PSV had in de zomer al afscheid moeten nemen van spelers als Mauro, Guti, Baumgartl, Viergever, Rosario, Thomas en Romero. En van de spelers die in de zomer gehaald zijn, voldoen in mijn ogen alleen Max, Mvogo en Sangare. De hoofdverantwoordelijk voor dit wanbeleid is en blijft JDJ....maar ja, hij lijkt onaantastbaar te zijn als TM...
Met alle respect maar wat de spelers hier laten zien heeft weinig te maken met de voetballende kwaliteiten van de individuen. Er zit totaal geen idee in het spel en spelers rennen als kip zonder kop op de bal af. Dat is toch echt Schmidt zijn taak
 
Ik las vandaag een artikel waarin stond dat oud-PSVers relatief gelukkig waren met het feit dat PSV tegen Twente weer met de identiteit van het oude PSV speelde. Ik weet niet meer of het hetzelfde artikel was dat het zelfs vergeleken werd met het spel van Atletico Madrid.
Ik moest heel erg huilen.
Heel erg lang huilen.
Vanavond komt er weer nijd bij kijken.
 
Overigens: die mensen die vinden dat Unnerstall zo veel beter is dan Mvogo worden wellicht ook terechtgewezen. Ik heb niks tegen Unnerstall, en we staan niet puur door Unnerstall achter. Maar hij is niet de nieuwe Gomes die het verschil maakt, die een klasse beter is dan Mvogo.
Ik denk ook niet dat daar ons probleem ligt en derhalve vind ik het prima dat Mvogo blijft staan in de competitie.
 
Voorhoede van topniveau maar altijd geblesseerd
Middenveld van niveau Heracles
Verdediging van niveau PEC
Dus ja, verrassend is dit niet. Het enige dat mij verbaast is dat Ten Hag niet gewoon de reserves laat opdraven.
 
Iedere pass van Ajax is gevaarlijk voor onze schijn verdedigers. Op de bank zit ook niks en ik verwacht niet dat een donderspeech de zaak gaat veranderen. Er moet iemand met de hond gaan lopen
 
  • Leuk
Reactions: IPF
Schmidt heeft in een half seizoen voor mij bewezen dat hij taktisch een onbenul is communicatief zwak en een van de slechtste trainers ooit is bij PSV. Ik zeg oprotten met je hele Duitse enclave.
 
Het is echt terecht dat Ajax 7 punten los staat van ons. Ze hebben een betere trainer en ze kopen in op creativiteit en fitheid en snelheid. Wij kopen in op nuttig, “ervaring” en het verleden van een speler.
 
Tja, dan begin ik maar weer mijn stokpaardje van stal te halen: onze TM, JDJ, heeft het gepresteerd om in 2 seizoenen voor zeker driekwart van de aankopen alleen middelmaat in te kopen/ huren...voor ruim 50 miljoen euro simpelweg over de balk gesmeten door als een kip zonder kop spelers te kopen/ huren. Er zijn geen dragende spelers in de selectie....ook nu weer valt Malen enorm tegen...Stekelenburg heeft nig helemaal niets te doen gehad in 45 minuten....dit is gewoon inspiratieloos voetbal wat PSV laat zien. Ik geef Schmidt nog het voordeel van de twijfel, omdat hij moet roeien met de riemen die voorhanden zijn, dood het belabberde inkoopbeleid van JDJ, waarbij er ook slecht geselecteerd is...PSV had in de zomer al afscheid moeten nemen van spelers als Mauro, Guti, Baumgartl, Viergever, Rosario, Thomas en Romero. En van de spelers die in de zomer gehaald zijn, voldoen in mijn ogen alleen Max, Mvogo en Sangare. De hoofdverantwoordelijk voor dit wanbeleid is en blijft JDJ....maar ja, hij lijkt onaantastbaar te zijn als TM...
Probleem is ook dat degene die JDJ de deur kan wijzen ook min of meer aan hem verbonden is. En dat zou toch slecht in een boekje passen een dergelijke exit.
 
Status
Je kunt niet meer reageren.
Terug
Bovenaan Onderaan