Ajax - PSV | Woensdag 10 februari | Eindstand 2-1

Status
Je kunt niet meer reageren.
Gelukkig hebben we de grappen over Haller en Onana nog... Voor de rest is het weer een jaar waarbij niks te lachen valt
 
Let er maar eens op, niemand is bereid om elkaar te helpen. Alles en iedereen wil één ding. De laatste pass ontvangen om zelf de goal te maken. Vrijlopen en ruimte maken voor elkaar ho maar
Veel werk aan de winkel dan voor de technische staf die de spelers zelfs voor een wedstrijd tegen Ajax niet kan prepareren om als een team te spelen.
 
De goede helft moet nog komen.

FPVSm_PJde-bi5VczHoFEbz8ZANLAhkUWy92dtJyikh42WECIhbyvLc290spTd53yMTCOg=s133
:proost::proost::proost::poop::proost::proost::proost:
 
Veel werk aan de winkel dan voor de technische staf die de spelers zelfs voor een wedstrijd tegen Ajax niet kan prepareren om als een team te spelen.
Is iets wat ik wel heel erg vaak zie gebeuren. Zou haast gaan denken dat dit juist de tactiek is waarmee we tegenwoordig blijkbaar spelen... Ik had Schmidt bij zijn komst wel hoger ingeschat
 
Is iets wat ik wel heel erg vaak zie gebeuren. Zou haast gaan denken dat dit juist de tactiek is waarmee we tegenwoordig blijkbaar spelen... Ik had Schmidt bij zijn komst wel hoger ingeschat
Het is meer iedereen doet maar wat- tactiek geworden dan volgas...
 
Ik heb liever dat ze met 5-0 verliezen en dat ze wat aanvallender gaan voetballen dan dat ze gecontroleerd blijven breien....
 
Status
Je kunt niet meer reageren.
Terug
Bovenaan Onderaan