Ajax - PSV | Woensdag 10 februari | Eindstand 2-1

Status
Je kunt niet meer reageren.
PSV komt niet een stap te laat en het is niet zo dat de spelers er geen zin in hebben, nee deze tactiek werkt niet bij ons elftal en Ten Hag heeft ons door: laat Rosario en Sangare aan de bal komen en het gebeurt of niets of ze maken een fout, waarvan akte.
 
Rosario denkt nog steeds dat ie alle tijd heeft joh.
Ik vind dit toch meer aan de rest liggen hoor. We weten allemaal dat Rosario geen Pirlo is die de bal overal kan plaatsen waar hij wil, maar tóch gaat iedereen in de drukte staan en niemand geeft hem de optie om de bal fatsoenlijk kwijt te kunnen. Tuurlijk gaat dat mis dan.

Maw we moeten ophouden met spelers dingen laten doen waar ze niet goed in zijn. Van Sangaré gaan we ook geen technisch hoogstandjes verwachten die Antony bijvoorbeeld laat zien
 
D'r doet helemaal niemand mee. Niemand. D'r kan hier wel gescholden worden op Rosario, maar wie speelt dan wel enigszins acceptabel? Helemaal niemand. En op de bank zit ook niemand die het tij kan keren. In Jong zit geen enkel talent waarvan je kunt zeggen "gooi maar voor de leeuwen".
Götze, die bracht intelligentie. Blijkt onmisbaar te zijn.
Ihattaren en Boscagli eventueel. De rest slaapt.
 
Ik vind dit toch meer aan de rest liggen hoor. We weten allemaal dat Rosario geen Pirlo is die de bal overal kan plaatsen waar hij wil, maar tóch gaat iedereen in de drukte staan en niemand geeft hem de optie om de bal fatsoenlijk kwijt te kunnen. Tuurlijk gaat dat mis dan.

Maw we moeten ophouden met spelers dingen laten doen waar ze niet goed in zijn. Van Sangaré gaan we ook geen technisch hoogstandjes verwachten die Antony bijvoorbeeld laat zien
Ik verwacht geen hoogstandjes van Rosario, maar dralen is gewoon geen optie.
 
De goede helft moet nog komen.

FPVSm_PJde-bi5VczHoFEbz8ZANLAhkUWy92dtJyikh42WECIhbyvLc290spTd53yMTCOg=s133
 
Ik verwacht geen hoogstandjes van Rosario, maar dralen is gewoon geen optie.
Let er maar eens op, niemand is bereid om elkaar te helpen. Alles en iedereen wil één ding. De laatste pass ontvangen om zelf de goal te maken. Vrijlopen en ruimte maken voor elkaar ho maar
 
Status
Je kunt niet meer reageren.
Terug
Bovenaan Onderaan