Donyell Malen (A)

Heeft iemand VI pro?
Dijkshoorn schrijft vaak cynisch en aandachttrekkend, dat heeft ie nodig... Maar we moeten het hele artikel lezen daar de kop vaak bedriegt...

Dat was Dijkshoorn al in zijn Pkouwes tijd op geenstijl. Ontzettend cynisch maar soms ook de spijker keihard op zijn kop. Ik mag hem wel.
 
Dat was Dijkshoorn al in zijn Pkouwes tijd op geenstijl. Ontzettend cynisch maar soms ook de spijker keihard op zijn kop. Ik mag hem wel.
Ik vind dat cynisme toch lastig te onderscheiden vaak. Soms heb je ook van die berichten die het serieus menen wat ze stellen, zie die berichten over Ihattaren en Schmidt.
 
Ik vind dat cynisme toch lastig te onderscheiden vaak. Soms heb je ook van die berichten die het serieus menen wat ze stellen, zie die berichten over Ihattaren en Schmidt.

Dan moet je toch beter luisteren en lezen wat Dijkshoorn zegt, hij staat bekend om zijn schrijfstijl en manier om dingen te brengen. Dat mag je waarderen of haten, maar het is niet zo dat hij over grenzen heen gaat, hij weet juist vaak grenzen heel duidelijk te beschrijven.
 
Dan moet je toch beter luisteren en lezen wat Dijkshoorn zegt, hij staat bekend om zijn schrijfstijl en manier om dingen te brengen. Dat mag je waarderen of haten, maar het is niet zo dat hij over grenzen heen gaat, hij weet juist vaak grenzen heel duidelijk te beschrijven.
Ik doel ook niet op zijn schrijfstijl of op dit specifieke artikel. Meer dat ik tegenwoordig het onderscheid lastig kan maken tussen media die loopt te stoken (om het zo maar even te zeggen) en artikelen als deze.
 
PSV zou echt geen genoegen moeten nemen met een bedrag van minder dan 35 miljoen euro voor Malen, vind ik....
Als we Bergwijn al voor 30M kunnen verkopen in een rampseizoen waarin hij niet zoveel voorstelde, dan kunnen we bij Malen wel 40-45M halen. Moet het wel slim aangepakt worden.
 
Terug
Bovenaan Onderaan