PSV - FC Twente | Zaterdag 6 februari | Eindstand 3-0

Status
Je kunt niet meer reageren.
Bij ESPN gaat het meer over de kansen van Twente dan over PSV...
Welke kansen voor Twente? Een corner en twee voorzetten van Menig?
Laat die ihattaren nou eens staan
Ja. Inhoud kweken.

Jammer voor de fans dat de wedstrijd na de 3-0 als een nachtkaars uitging. Prima pot, zonder echt goed te zijn. Wel een paar mooie momenten gezien. Maar nog te weinig.
 
Welke kansen voor Twente? Een corner en twee voorzetten van Menig?

Ja. Inhoud kweken.

Jammer voor de fans dat de wedstrijd na de 3-0 als een nachtkaars uitging. Prima pot, zonder echt goed te zijn. Wel een paar mooie momenten gezien. Maar nog te weinig.
Wel aanknopingspunten :D
 
Prima wedstrijd.
Heel weinig weg gegeven, behoorlijk wat kansen gecreëerd, 3 goals, paar mooie aanvallen. Zeker gezien de januarimaand meer dan tevreden.
Top is het nog zeker niet. Dan moet t echt minder slordig. Middenveld moet nog regelmatig alles op alles zetten om fouten goed te maken. Kost teveel energie, die eigenlijk in t vastzetten en afjagen moet gaan zitten. Ook de kansen beter benutten. Dit had 5-0 moeten zijn gezien de kansen.

Maar heb me vermaakt! Geen groot verval gezien (gas er af met oog op woensdag vind ik prima), paar goede goals na prima aanvallen :PSV:
 
Ja maar hij werd ook op zijn tenen getrapt.. excuses zoeken voor n kopstoot.
Hij somt alleen de feiten op. Hij zoekt geen excuses hij vertelt alleen wat er gebeurt
en ook nog dat Luka Ilić zich moet beheersen en geen kopstoot moet geven.
Om de drommel niet. :rolleyes:
 
Zit even de samenvatting te kijken. Toch een versnelling bij de oude Zahavi toen Malen scoorde. Ook de aanname bij de volgende grote kans was erg goed maar het schot weer niet. Volgens mij moet hij wat meer zelfvertrouwen en rust krijgen bij zijn acties dan volgen er wat meer goals denk ik
 
Zowat de enige wedstrijd waarin ik geen verval heb gezien, geen twee gezichten.
Voor de rest waren veel spelers goed bezig. Het blijft zo niet goed gaan met ht positie kiezen door Max en Denzel, dat hebben we in de maand januari ook gezien. Max is positioneel gewoon nog slechter dan Jetro en dat zegt veel.
De invallers konden me niet echt bekoren: Baumgartl moet zich verre van het spel maken houden. Van Ginkel was krachteloos en viel erg tegen, nou ja oké de rode kaart uitgelokt.. En Guti tja.
 
Wat een gezeur over Guti zeg, die jongen heeft toch niets fout gedaan?

Ook niets goed, maar dat nemen we dan maar voor lief.

;)
 
1e 25 min waren gewoon voor Twente veel balverlies en nooit de twee bal. Omdat Twente het niet goed uitspeelt komen we goed weg. Zahavi en Malen prima voorin en een goede Mo voor eerst gezien dat biedt hoop.
Rosario,Sangare,Mauro,Max zeer zwak.
 
1e 25 min waren gewoon voor Twente veel balverlies en nooit de twee bal. Omdat Twente het niet goed uitspeelt komen we goed weg. Zahavi en Malen prima voorin en een goede Mo voor eerst gezien dat biedt hoop.
Rosario,Sangare,Mauro,Max zeer zwak.

Ik ben geen Rosario fan, (noch een Rosario hater).
Maar te stellen dat die zeer zwak was vandaag vind ik wel lachwekkend hoor.
 
Wat een gezeur over Guti zeg, die jongen heeft toch niets fout gedaan?

Ook niets goed, maar dat nemen we dan maar voor lief.

;)
Nou nou idd wat een gezeur allemaal om Guti :rolleyes:
En je verwachtingspatroon heb je kennelijk al zo bijgesteld dat een speler van PSV die niets goeds heeft gedaan, niets kwalijk moet worden genomen omdat ie ook niets fouts deed... Vers bloed inbrengen zou Schmidt hebben gedacht...
 
Status
Je kunt niet meer reageren.
Terug
Bovenaan Onderaan