Mario Götze (M)

Maakt het al wat dragelijker als dit klopt. Ik vind het nog steeds een slechte versterking - net als Zahavi. De spelers die het meest verdienen moeten in mijn ogen de spelers zijn die vrijwel alles spelen en ook beslissend zijn in moeilijke potten en je team echt bij de hand kunnen nemen. Bij ons zijn de grootverdieners Zahavi - Götze en vermoedelijke Van Ginkel. Wat een plezier.
Klopt, maar als jonge gasten zien dat zelfs een Götze voor PSV kiest heb je kans dat ook hun denken waarom niet.
Soms betaalt een investering zich pas later uit.
 
Klopt, maar als jonge gasten zien dat zelfs een Götze voor PSV kiest heb je kans dat ook hun denken waarom niet.
Soms betaalt een investering zich pas later uit.
Ik snap wat je zegt hoor, maar in feite betalen we flink voor prestaties in t verleden in n ander shirt. Ik heb niet zoveel daarmee.
 
Voor wat het waard is, hij is verwacht terug te komen tegen Ajax (misschien is dit wat ze bedoelden een maand geleden:ROFL:). Verder denk ik wel dat hij wel van waarde kan zijn voor ons dit seizoen, hopelijk ook in de EL. Ik vind dat dit soort buitenkansjes altijd welkom zijn bij PSV. Hij is natuurlijk een grootverdiener, maar dat maakt de status en aantrekkingskracht van PSV alleen maar groter.
 
Wauw, ik snap dat er na de teleurstelling van het verlies tegen een armoedig team als Feyenoord en het verdampen van de titelkansen genoeg reden is om extreem negatief te zijn, maar we gaan toch niet serieus doen alsof PSV niet heel dankbaar moet zijn dat een weergaloze voetballer als Götze voor onze club kiest? :lmao:
 
Wauw, ik snap dat er na de teleurstelling van het verlies tegen een armoedig team als Feyenoord en het verdampen van de titelkansen genoeg reden is om extreem negatief te zijn, maar we gaan toch niet serieus doen alsof PSV niet heel dankbaar moet zijn dat een weergaloze voetballer als Götze voor onze club kiest? :lmao:
Ik denk dat iedereen hier nog steeds een gevoel van trots heeft dat Götze bij ons zit.
De frustratie richt zich ook niet echt op hem maar meer op de TD en trainer die voor zo een positie 2 spelers hebben gehaald die beide al bijna 2 jaar niet meer hebben gespeeld. En het feit dat nu blijkt hoe belangrijk deze positie is en wat een gemis wij ervaren naast de twee controleurs met een trage balbehandeling. Ook die andere keus die het zou kunnen doen, Fein, blijkt veel slechter te zijn dan men kennelijk uit de videobeelden heeft kunnen opmaken. En dat alles frustreert en niet de keuze van Götze.
 
Ik denk dat iedereen hier nog steeds een gevoel van trots heeft dat Götze bij ons zit.
De frustratie richt zich ook niet echt op hem maar meer op de TD en trainer die voor zo een positie 2 spelers hebben gehaald die beide al bijna 2 jaar niet meer hebben gespeeld. En het feit dat nu blijkt hoe belangrijk deze positie is en wat een gemis wij ervaren naast de twee controleurs met een trage balbehandeling. Ook die andere keus die het zou kunnen doen, Fein, blijkt veel slechter te zijn dan men kennelijk uit de videobeelden heeft kunnen opmaken. En dat alles frustreert en niet de keuze van Götze.
Ik snap dat dat frustreert, en die discussie kan ook (zoals hierboven een aantal keer gebeurde) prima gevoerd worden. Maar met opmerkingen als "veel geld betalen voor prestaties in het verleden in een ander shirt" en "onze eigen Robben" wordt de nadruk toch wel een beetje op andere aspecten gelegd, en daar kan ik het alleen maar mee oneens zijn.

De dag dat Götze bij ons tekende heb ik letterlijk van vier vrienden verspreid over drie continenten berichtjes gekregen dat PSV toch dat team was waar ik fan van was? Was dat echt de club die Götze had gestrikt? Het feit dat semi-voetballiefhebbers al zo enthousiast zijn en onze club opmerken, wat dacht je dat dat doet met eventuele talenten of andere voetballers? En dat is dan inderdaad alleen nog maar naam en uitstraling, laat staan de dingen die hij al op het veld heeft laten zien... Die goal tegen Grnada was van een klasse die wij lang hier niet hebben gezien, net als tegen de goals tegen Zwolle, Heerenveen etc. Het gemak waar deze jongen mee voetbalt en anderen in stelling brengt. Laten we alsjeblieft niet daar teleurgesteld over zijn maar vooral heel dankbaar.

Dat het technisch beleid faalt kan ik het voor het grootste gedeelte alleen maar mee eens zijn. Maar die discussie hoeven we niet te voeren in het topic van de speler die samen met Guardado het beste is wat we in de laatste vijftien jaar in het Philips Stadion hebben gehad.
 
Ik snap dat dat frustreert, en die discussie kan ook (zoals hierboven een aantal keer gebeurde) prima gevoerd worden. Maar met opmerkingen als "veel geld betalen voor prestaties in het verleden in een ander shirt" en "onze eigen Robben" wordt de nadruk toch wel een beetje op andere aspecten gelegd, en daar kan ik het alleen maar mee oneens zijn.

De dag dat Götze bij ons tekende heb ik letterlijk van vier vrienden verspreid over drie continenten berichtjes gekregen dat PSV toch dat team was waar ik fan van was? Was dat echt de club die Götze had gestrikt? Het feit dat semi-voetballiefhebbers al zo enthousiast zijn en onze club opmerken, wat dacht je dat dat doet met eventuele talenten of andere voetballers? En dat is dan inderdaad alleen nog maar naam en uitstraling, laat staan de dingen die hij al op het veld heeft laten zien... Die goal tegen Grnada was van een klasse die wij lang hier niet hebben gezien, net als tegen de goals tegen Zwolle, Heerenveen etc. Het gemak waar deze jongen mee voetbalt en anderen in stelling brengt. Laten we alsjeblieft niet daar teleurgesteld over zijn maar vooral heel dankbaar.

Dat het technisch beleid faalt kan ik het voor het grootste gedeelte alleen maar mee eens zijn. Maar die discussie hoeven we niet te voeren in het topic van de speler die samen met Guardado het beste is wat we in de laatste vijftien jaar in het Philips Stadion hebben gehad.

In het kader van dromen: Götze en Guardado op 1 middenveld, aangevuld door van Ginkel of Sangare. Pfff..
 
Ik denk dat iedereen hier nog steeds een gevoel van trots heeft dat Götze bij ons zit.
De frustratie richt zich ook niet echt op hem maar meer op de TD en trainer die voor zo een positie 2 spelers hebben gehaald die beide al bijna 2 jaar niet meer hebben gespeeld. En het feit dat nu blijkt hoe belangrijk deze positie is en wat een gemis wij ervaren naast de twee controleurs met een trage balbehandeling. Ook die andere keus die het zou kunnen doen, Fein, blijkt veel slechter te zijn dan men kennelijk uit de videobeelden heeft kunnen opmaken. En dat alles frustreert en niet de keuze van Götze.
Gedeeltelijk mee eens. Alleen vraag ik me af of de huidige blessure van Götze pech is of idd komt door het weinig spelen. Götze heeft natuurlijk vorig seizoen minuten gemaakt bij BvD (dus niet zo uit vorm als van Ginkel) en hij oogde wel fit toen hij hier kwam. Was meteen belangrijk.

Van Ginkel is gehaald als opvullertje. Wat ook prima is. Denk niet dat er iemand anders voor gehaald was als hij niet kwam.

Zonder gotze en van ginkel heb je nog:
Gakpo - Mo met daarachter Madueke( en eigenlijk Ledezema). Wat voor eredivisie begrippen best sterk is. Nu hebben we pech dat de afgelopen weken precies op die posities die jongens uitvielen. Maar als we andere spelers gekocht hadden van van Ginkel en Gotze. Dan had Mo wellicht wel heel weinig minuten gemaakt.

In andere woorden. Lastig om op deze posities de schuld bij TD te leggen of aan de omstandigheden. Bijv. De verediging (als Max of Dumfries lang wegvalt) vind ik zorgelijker dan de positie van aanvallende middenvelder.
 
Laatst bewerkt:
Ik denk dat iedereen hier nog steeds een gevoel van trots heeft dat Götze bij ons zit.
De frustratie richt zich ook niet echt op hem maar meer op de TD en trainer die voor zo een positie 2 spelers hebben gehaald die beide al bijna 2 jaar niet meer hebben gespeeld. En het feit dat nu blijkt hoe belangrijk deze positie is en wat een gemis wij ervaren naast de twee controleurs met een trage balbehandeling. Ook die andere keus die het zou kunnen doen, Fein, blijkt veel slechter te zijn dan men kennelijk uit de videobeelden heeft kunnen opmaken. En dat alles frustreert en niet de keuze van Götze.
Volgens mij spelen in de optiek van Schmidt zowel Gotze and Van Ginkel voor de 2 controleurs, niet ipv. Dat is meer iets wat veel forummers willen
 
Volgens mij spelen in de optiek van Schmidt zowel Gotze and Van Ginkel voor de 2 controleurs, niet ipv. Dat is meer iets wat veel forummers willen
Ik zeg ook niet op die plekken iig niet allebei.
 
Ik snap dat dat frustreert, en die discussie kan ook (zoals hierboven een aantal keer gebeurde) prima gevoerd worden. Maar met opmerkingen als "veel geld betalen voor prestaties in het verleden in een ander shirt" en "onze eigen Robben" wordt de nadruk toch wel een beetje op andere aspecten gelegd, en daar kan ik het alleen maar mee oneens zijn.

De dag dat Götze bij ons tekende heb ik letterlijk van vier vrienden verspreid over drie continenten berichtjes gekregen dat PSV toch dat team was waar ik fan van was? Was dat echt de club die Götze had gestrikt? Het feit dat semi-voetballiefhebbers al zo enthousiast zijn en onze club opmerken, wat dacht je dat dat doet met eventuele talenten of andere voetballers? En dat is dan inderdaad alleen nog maar naam en uitstraling, laat staan de dingen die hij al op het veld heeft laten zien... Die goal tegen Grnada was van een klasse die wij lang hier niet hebben gezien, net als tegen de goals tegen Zwolle, Heerenveen etc. Het gemak waar deze jongen mee voetbalt en anderen in stelling brengt. Laten we alsjeblieft niet daar teleurgesteld over zijn maar vooral heel dankbaar.

Dat het technisch beleid faalt kan ik het voor het grootste gedeelte alleen maar mee eens zijn. Maar die discussie hoeven we niet te voeren in het topic van de speler die samen met Guardado het beste is wat we in de laatste vijftien jaar in het Philips Stadion hebben gehad.
Eens, maar stel dat hij de rest van het seizoen ook niet of nauwelijks meer speelt, is dat op z'n minst een teleurstelling. En mag zijn naam ook niet in een zin genoemd worden met die van Guardado. Die elke wedstrijd speelde, geblesseerd of niet.
 
Heerlijke voetballer. Speelt te weinig, maar als ie speelt zie je wel de eenvoud van zo'n beslissing en de gedachte naar voren. Ik had er zeker meer van verwacht qua speeltijd, maar ben nog altijd blij dat ie er is.

Hadden we er maar nog een paar met zijn blik op het spelletje.
 
Vind het vooral ook tof dat hij zich gewoon gedraagt als een normale jongen die zich onderdeel van het team voelt. Geen vedette neigingen, balletjes op eisen en geen zin hebben in interviews of vooral alleen highlights van zichzelf online gooien. Staat netjes de pers te woord, viert goals met zijn medespelers en lijkt mij gewoon een erg prettige jongen om erbij te hebben. Een speler die jonkies niet alleen ervaring bij kan brengen, maar ook met zijn karakter een positieve bijdrage kan leveren. Genieten. Hopelijk dient hij zijn contract hier gewoon uit, want ik wil nog wel een seizoen van zijn aanwezigheid genieten.
 
Terug
Bovenaan Onderaan