Mario Götze (M)

Al zou het hierbij blijven... Man, wat een genot om deze speler in ons shirt te hebben gezien. Daar heb ik wel een 50/50 fit dealtje voor over hoor.
Zo eeuwig zonde dat het allemaal zonder publiek is geweest. Zo'n speler verdient volle stadions; gaat ie waarschijnlijk nog beter van presteren ook.
 
Maakt het al wat dragelijker als dit klopt. Ik vind het nog steeds een slechte versterking - net als Zahavi. De spelers die het meest verdienen moeten in mijn ogen de spelers zijn die vrijwel alles spelen en ook beslissend zijn in moeilijke potten en je team echt bij de hand kunnen nemen. Bij ons zijn de grootverdieners Zahavi - Götze en vermoedelijke Van Ginkel. Wat een plezier.
 
Is er eigenlijk ooit naar buiten gebracht wat er met hem aan de hand is, want naar mijn idee was hij er gewoon ineens niet meer bij, en anderhalve maand later nog steeds niet.
 
Spierproblemen, meer hoor je niet. We hoopten inderdaad dat hij tegen Ajax zou spelen, maar in plaats daarvan is hij er nog steeds niet bij.
 
Nahjah, als er iets belangrijk is in topsport is het wel een goede regulering van de energie naar de spieren en het herstel ervan. Ik kan me voorstellen dat met dieet er best wat te doen is, maar dat hij nu weer getroffen is door vage spier(herstel) klachtten verbaast me niet. Dat hij een stofwisselingsziekte had was al bekend van zijn tijd bij Bayern en Dortmund (waardoor hij ook aardig pappig was en worstelde met conditie en herstel na wedstrijden in die tijd). Dat hij bij zijn medische keuring in eens afgetrained oogde was voor mij een behoorlijke verrassing eerlijk gezegd (en mijn bedenkingen en eerdere bezwaren werden toen weggelachen).
 
  • Leuk
Reactions: IPF
Zo wordt het toch een beetje een aankoop in de categorie Robben. Leuk voor de naam, maar je hebt er verder niet veel aan. Op zich niet erg, mits de speler niet een cruciale factor is in het elftal.
 
Terug
Bovenaan Onderaan