Feyenoord - PSV | Zondag 31 januari | Eindstand 3-1

Status
Je kunt niet meer reageren.
Day after..
Kijk je naar de aankomende 6 potjes is er maar 1 die je 100% gaat winen en overige 5 net zo makkelijk kan verliezen. We are fu**ed

Bekijk bijlage 3079
PSV - Twente: 2-1
Ajax - PSV: 3-1
Ado - PSV: 1-4
Olympiakos - PSV: 3-1
PSV Vitesse: 2-1
PSV - Olympiakos: 2-1 (uitgeschakeld op doelpunten)
PSV - Ajax: 1-1

Dit is mijn realistische verwachting, alle blessures en de huidige vorm meegenomen. Het gaat niet veel worden. PSV is kwetsbaar, uit balans en de betere spelers zijn om de havenklap geblesseerd. Twente versla je wellicht nog wel. Van Vitesse thuis winnen, nu die wat terugvallen, kan ook wel en ik zie het PSV op wilskracht nog wel lukken om niet te verliezen thuis van Ajax. De betere resultaten later in de maand zullen wellicht ook tot stond komen omdat er dan weer wat spelers terugkeren van blessures. Ajax en Olympiakos (14 punten los op plek 1 in Griekenland) draaien allebei echter prima en zeker in de uitwedstrijden ga je er waarschijnlijk gewoon af en mag je nog blij zijn als het geen grote nederlaag wordt. Verwacht een PAOK verhaal. Dat tweeluik heb je in feite verloren als het een knock-out ronde was geweest (4-1 nederlaag en 3-2 winst = 6-4 nederlaag op doelpunten). Aan het einde van de rit ben je klaar in de beker en Europa en doe je nog mee voor plaats 2. Dat is wel ongeveer het meest haalbare en realistische.
 
Laatst bewerkt:
Dit PSV wint echt niet 'zomaar' van Vitesse en Twente, watch my words

Natuurlijk niet, maar om maar even niet het inkoppertje te maken dat PSV gewoon alles wat niet ADO is verliest deze maand. 2-1 is ook een krappe uitslag. Dat zie ik nog wel lukken, maar je kunt ook zomaar punten morsen tegen beiden ja.
 
En na 4 maanden Jonk huilen we weer om een ander. PSV is ziek van binnen. Dit kan niet alleen maar aan de trainers liggen.

Sorry maar kijk nu een half seizoen wat die zgn. toptrainer aan het doen is maar die snapt er werkelijk niets van. Wim Jonk houdt van onze club en is gewoon een realistische trainer.
 
Sorry maar kijk nu een half seizoen wat die zgn. toptrainer aan het doen is maar die snap er werkelijk niets van. Wim Jonk houdt van onze club en is gewoon een realistische trainer.
Cocu ook, maar die heeft me teletekst doen herontdekken.
 
PSV - Twente: 2-1
Ajax - PSV: 3-1
Ado - PSV: 1-4
Olympiakos - PSV: 3-1
PSV Vitesse: 2-1
PSV - Olympiakos: 2-1 (uitgeschakeld op doelpunten)
PSV - Ajax: 1-1

Dit is mijn realistische verwachting, alle blessures en de huidige vorm meegenomen. Het gaat niet veel worden. PSV is kwetsbaar, uit balans en de betere spelers zijn om de havenklap geblesseerd. Twente versla je wellicht nog wel. Van Vitesse thuis winnen, nu die wat terugvallen, kan ook wel en ik zie het PSV op wilskracht nog wel lukken om niet te verliezen thuis van Ajax. De betere resultaten later in de maand zullen wellicht ook tot stond komen omdat er dan weer wat spelers terugkeren van blessures. Ajax en Olympiakos (14 punten los op plek 1 in Griekenland) draaien allebei echter prima en zeker in de uitwedstrijden ga je er waarschijnlijk gewoon af en mag je nog blij zijn als het geen grote nederlaag wordt. Verwacht een PAOK verhaal. Dat tweeluik heb je in feite verloren als het een knock-out ronde was geweest (4-1 nederlaag en 3-2 winst = 6-4 nederlaag op doelpunten). Aan het einde van de rit ben je klaar in de beker en Europa en doe je nog mee voor plaats 2. Dat is wel ongeveer het meest haalbare en realistische.
Mijn verwachting:

PSV - Twente: 1-2
Ajax - PSV: 4-0
Ado - PSV: 0-2
Olympiakos - PSV: 3-0
PSV Vitesse: 1-3
PSV - Olympiakos: 1-1
PSV - Ajax: 1-5
 
Databedrijf Opta houdt bij elke profwedstrijd de kansenverhouding bij. En als je bij PSV alleen al inzoomt op de schoten voor en tegen, dan zitten er duels met pijnlijke verhoudingen bij (zie kader hieronder). En het verontrustende vanuit Eindhovens perspectief bekeken: dat was begin oktober zo. Dat was zo in december. En zo is het eind januari nog steeds.
Schoten vóór en tégen
• PSV - Fortuna 9-16
• PSV - FC Utrecht 6-15
• RKC - PSV 14-17
• FC Volendam - PSV 18-14

JDJ out.

En dan zijn er nog mensen die aanknopingspunten zien :ROFL: :ROFL: :ROFL: :ROFL:
 
Nee, niet tevreden, maar het is ook niet de crisis die sommigen ons hier willen aanpraten.

Daarbij, een deel gilt om het hoofd van JDJ want die koopt verkeerd in, maar nemen het ondertussen Schmidt kwalijk dat ie met die verkeerde inkoop niet de pannen van het dak speelt. Lekker dubbel allemaal.

btw, van fluiten is maar zelden een ploeg beter gaan presteren.

Zijn de meningen over verdeelt. Ik vind dat we zwaar in een crisis zitten en Schmidt is mede verantwoordelijk voor de aankopen of denk je dat JdJ, Götze had kunnen halen en Fein had gehaald? Dat komt door Schmidt Fein halen en niet laten spelen wat een trieste constatering. Mij verbaast het dat mensen er nog in geloven in dit zinkende schip zowel sportief als financieel (en dat is het ergste, zonder geld nog veel meer van dit soort seizoenen). Maar Jaufe wij zijn het zelden eens maar respecteer je mening wel! Blij dat ik de tachtiger jaren uit en thuis er altijd bij was en toen meestal een erg goed PSV zag.
 
Een wedstrijd meer gespeeld dan PSV, 3 gelijke spelen meer en 2 verliespartijen meer. Geen ervaring behoudens Volendam. Goede argumenten waarom hij beter zou doen dan Schmidt.

Heel veel ervaring opgedaan bij Ajax als trainer enne.... Cocu, en v Bommel hadden veel ervaring wilde je zeggen. Wim Jonk speelt verzorgd voetbal en is een realistische trainer zonder poespas en ik kan hem verstaan :D
 
Zijn de meningen over verdeelt. Ik vind dat we zwaar in een crisis zitten en Schmidt is mede verantwoordelijk voor de aankopen of denk je dat JdJ, Götze had kunnen halen en Fein had gehaald? Dat komt door Schmidt Fein halen en niet laten spelen wat een trieste constatering. Mij verbaast het dat mensen er nog in geloven in dit zinkende schip zowel sportief als financieel (en dat is het ergste, zonder geld nog veel meer van dit soort seizoenen). Maar Jaufe wij zijn het zelden eens maar respecteer je mening wel! Blij dat ik de tachtiger jaren uit en thuis er altijd bij was en toen meestal een erg goed PSV zag.
Ah, vermoedt dat wij een jaartje of 15 verschillen, vanaf half jaren negentig kan ik mij wel wat herinneren, laatste 10 jaar nagenoeg alles in de EL bezocht.

Ik vraag mij af wie achter het halen van Fein zit btw

Vraag mij af of de tijd uit de jaren 80 überhaupt nog terug komt, zou mooi zijn als t gebeurt maar heb er een hard hoofd in.
 
We staan 2e achter een ploeg die qua begroting gewoon alles had moeten winnen. We staan op een plek die ons de kans geeft ons te mengen in het miljardenbal. Laten we het niet slechter maken dan het is. We gaan zeker nog punten verspelen, maar dat zal de rest ook doen.

Respecteer je positieve gedachten maar dit was het begin van de ondergang. Wij staan tweede omdat we heel veel geluk hebben gehad potjes gewonnen terwijl de tegenstander beter was, dat houdt een keer op.
 
Ah, vermoedt dat wij een jaartje of 15 verschillen, vanaf half jaren negentig kan ik mij wel wat herinneren, laatste 10 jaar nagenoeg alles in de EL bezocht.

Ik vraag mij af wie achter het halen van Fein zit btw

Vraag mij af of de tijd uit de jaren 80 überhaupt nog terug komt, zou mooi zijn als t gebeurt maar heb er een hard hoofd in.
Toen wonnen we ook alleen maar omdat de helft van de eredivisie er nog een krantenwijk bij had. Tuurlijk heerlijke uitslagen en de EC1 toen je die nog kon winnen als Nederlandse ploeg toen het Bosman arrest nog geboren moest worden en je maar 3 buitenlanders mocht opstellen, waardoor je een finale kon halen door ploegen als Galatasaray, Rapid Wien, Bordeaux en Madrid op uitgoals kon verslaan en daarna een saaie finale met penalties naar je toe kon trekken.
PSV-Steaua 5-1, en PSV-Porto 5-0 waren wel wedstrijden die bijblijven.
 
Toen wonnen we ook alleen maar omdat de helft van de eredivisie er nog een krantenwijk bij had. Tuurlijk heerlijke uitslagen en de EC1 toen je die nog kon winnen als Nederlandse ploeg toen het Bosman arrest nog geboren moest worden en je maar 3 buitenlanders mocht opstellen, waardoor je een finale kon halen door ploegen als Galatasaray, Rapid Wien, Bordeaux en Madrid op uitgoals kon verslaan en daarna een saaie finale met penalties naar je toe kon trekken.
PSV-Steaua 5-1, en PSV-Porto 5-0 waren wel werstrijden die bijblijven.
Daarom verwacht ik dat die tijd niet meer terug komt. Ach, de goede oude tijd had ook minder leuke kanten, na een gelijkspel in Europa er uit liggen omdat je de toss verliest bijvoorbeeld.
 
Respecteer je positieve gedachten maar dit was het begin van de ondergang. Wij staan tweede omdat we heel veel geluk hebben gehad potjes gewonnen terwijl de tegenstander beter was, dat houdt een keer op.
We verliezen ieder jaar in de kuip. Wanneer we ook de wedstrijden tegen VVV en ADO gaan verliezen ga ik mee in jouw ondergang gedachte. Met Rosario is die kans groot, maar ik vertrouw er nog steeds op dat het witte kruisje op teletekst vaker bij PSV staat dan bij de tegenstander.
 
Daarom verwacht ik dat die tijd niet meer terug komt. Ach, de goede oude tijd had ook minder leuke kanten, na een gelijkspel in Europa er uit liggen omdat je de toss verliest bijvoorbeeld.
Haha ja of na de poulewedstrijden op het EK al meteen in de halve finale staan.
 
Toen wonnen we ook alleen maar omdat de helft van de eredivisie er nog een krantenwijk bij had. Tuurlijk heerlijke uitslagen en de EC1 toen je die nog kon winnen als Nederlandse ploeg toen het Bosman arrest nog geboren moest worden en je maar 3 buitenlanders mocht opstellen, waardoor je een finale kon halen door ploegen als Galatasaray, Rapid Wien, Bordeaux en Madrid op uitgoals kon verslaan en daarna een saaie finale met penalties naar je toe kon trekken.
PSV-Steaua 5-1, en PSV-Porto 5-0 waren wel werstrijden die bijblijven.

Verhoudingen zoals ze toen waren zijn er nu net zo wat denk je dat je begroting is van PSV vergeleken met het rechterrijtje. Wij hebben in de jaren tachtig Ajax en Feijenoord vaak overklast met grote uitslagen volgens mij hadden die geen krantenwijk.
 
Status
Je kunt niet meer reageren.
Terug
Bovenaan Onderaan