Feyenoord - PSV | Zondag 31 januari | Eindstand 3-1

Status
Je kunt niet meer reageren.
Ja maar die kunnen er ook invliegen.
Zegt al genoeg dat 3 van die 4 ploegen die echt niet goed zijn zoveel pogingen überhaupt hebben ondernomen.
Betekent dat PSV er gewoon niet kort genoeg op zit. Ze laten ze komen tot 20 meter. Tsjah en Berghuis schiet die er dan wel in.

Schokkend....al maanden.
Dat wel,

Echter, ik zie hier ook de besluiteloosheid bij onszelf voorin in terug, zat mogelijkheden om te schieten, maar men legt m liever nog een keer breed.
 
Databedrijf Opta houdt bij elke profwedstrijd de kansenverhouding bij. En als je bij PSV alleen al inzoomt op de schoten voor en tegen, dan zitten er duels met pijnlijke verhoudingen bij (zie kader hieronder). En het verontrustende vanuit Eindhovens perspectief bekeken: dat was begin oktober zo. Dat was zo in december. En zo is het eind januari nog steeds.
Schoten vóór en tégen
• PSV - Fortuna 9-16
• PSV - FC Utrecht 6-15
• RKC - PSV 14-17
• FC Volendam - PSV 18-14

JDJ out.
Leuke statistieken, maar hoeveel punten heeft PSV uit deze 4 wedstrijden gehaald?
 
Leuke statistieken, maar hoeveel punten heeft PSV uit deze 4 wedstrijden gehaald?
Ach kennelijk zijn jullie tevreden met de prestaties en het voetbal. Ik in iedergeval niet! cijfers vertellen genoeg. toen ik nog een seizoen kaart had weet ik wel wat de reactie was fluitconcerten en afkeur. De norm is wel gezakt zeg.
 
Ach kennelijk zijn jullie tevreden met de prestaties en het voetbal. Ik in iedergeval niet! cijfers vertellen genoeg. toen ik nog een seizoen kaart had weet ik wel wat de reactie was fluitconcerten en afkeur. De norm is wel gezakt zeg.
Nee, niet tevreden, maar het is ook niet de crisis die sommigen ons hier willen aanpraten.

Daarbij, een deel gilt om het hoofd van JDJ want die koopt verkeerd in, maar nemen het ondertussen Schmidt kwalijk dat ie met die verkeerde inkoop niet de pannen van het dak speelt. Lekker dubbel allemaal.

btw, van fluiten is maar zelden een ploeg beter gaan presteren.
 
Ook Schmidt is dus besmet met de Hollandse ziekte van balletjes breed. Frank de Boer boekte iig daar wel resultaten mee, met niet zo’n echt goed materiaal. PSV hinkt echter op twee gedachten: de zogenaamde gegenpressung en/of balletjes breed en besluiteloosheid.
De eerste minuten waren idd goed maar PSV stort wel vaker als een kaartenhuis in elkaar. Men zegt in de media dat die jongens bij AZ allemaal zo vrijblijvend en plichtmatig spelen. Ze zouden eens moeten kijken naar onze spelers... En als trainer het tot nu toe wel een goed seizoen vindt, dan ga je als speler ook niet echt harder lopen. Het mag allemaal bij PSV en niets moet. En dat zie je terug op het veld.
Dat zou bij mij echt alle alarmbellen doen rinkelen als ik gerbrands of RvC was. We hebben tientallen miljoenen geinvesteerd, zonder resultaat, en de man die verantwoordelijk is vindt dat het goed gaat. Ik zou hem mandagmorgen ter verantwoording roepen.
 
Dat zou bij mij echt alle alarmbellen doen rinkelen als ik gerbrands of RvC was. We hebben tientallen miljoenen geinvesteerd, zonder resultaat, en de man die verantwoordelijk is vindt dat het goed gaat. Ik zou hem mandagmorgen ter verantwoording roepen.
Ja, of hij valt zijn spelers niet af voor de camera.
 
Nee, niet tevreden, maar het is ook niet de crisis die sommigen ons hier willen aanpraten.

Daarbij, een deel gilt om het hoofd van JDJ want die koopt verkeerd in, maar nemen het ondertussen Schmidt kwalijk dat ie met die verkeerde inkoop niet de pannen van het dak speelt. Lekker dubbel allemaal.

btw, van fluiten is maar zelden een ploeg beter gaan presteren.
Ik persoonlijk zou wel voor een grote schoonmaak zijn, hoewel dat natuurlijk niet realistisch is. Te beginnen met Toon en JdJ, en er iemand voor terug zetten met de opdracht om van PSV weer een landelijke topclub te maken die weer structureel meedoet om hetb landskampioenschap. En zonder excuses, we hebben zo'n 50-60m geinvesteerd de afgelopen 2 jaar en zijn nooit in de buurt geweest van het landskampioenschap.
 
Het zou wat zijn als de rollen omdraaien in februari tussen ons en Ajax. Maar eigenlijk verdien ik een ban als ik dat ook maar hoop..
 
Status
Je kunt niet meer reageren.
Terug
Bovenaan Onderaan