Cody Gakpo (A)

Wat heeft Cody precies? Is wel te vaak uit de roulatie en ook nog telkens te lang.
Kreeg een trap van Anthony, al was dat niet met opzet. Daarna - denk ik - te veel risico door Schmidt door hem tegen Sparta op te stellen en daar door Beugelsdijk geschopt te worden.
 
Overigens is dit mijn schuld. Bij mijn Scorito Topcoach selecteer ik altijd een speler (of het na na de zomerstop of na de winterstop is) een speler die binnen 2 wedstrijden voor de rest van het seizoen geblesseerd raakt. Ik zal het boetekleed aantrekken.
 
Dit zou zomaar het hele seizoen kunnen kosten en het zou echt zonde zijn als Gakpo het EK mist. Hij is vrij under-the-radar en dan was het EK het perfecte moment om zich in de kijker te spelen bij grotere clubs. Waarom was dit eigenlijk niet eerder bekend? Ik weet niet hoe het precies gaat, maar krijgt een speler geen MRI-scan direct na zo'n blessure?
 

Medische staf klopt voor mijn gevoel van geen kanten..
Wat een gedoe constant met die blessures etc. Ik dacht dat Schmidt en z'n staf alle data van spelers bijhield tijdens de trainingen om zo fitheid te kunnen zien etc. Gakpo's blessure opeens viel erger dan eerst gedacht werd, Mo constant ziek, Obispo nu weer niet bij de selectie tegen Olympiakos gisteren, Gotze en Viergever die op de training (?) geblesseerd raken op onbekende wijze, het zit niet mee.
 
Wat een gedoe constant met die blessures etc. Ik dacht dat Schmidt en z'n staf alle data van spelers bijhield tijdens de trainingen om zo fitheid te kunnen zien etc. Gakpo's blessure opeens viel erger dan eerst gedacht werd, Mo constant ziek, Obispo nu weer niet bij de selectie tegen Olympiakos gisteren, Gotze en Viergever die op de training (?) geblesseerd raken op onbekende wijze, het zit niet mee.
Iedereen kan natuurlijk geblesseerd raken, zelfs de meest fitte mensen van deze planeet. Bij Gakpo denk ik dat hij een aantal terugvallen heeft gehad en dat het maar niet beter wil worden.

Al met al denk ik dat we qua blessures dit jaar gewoon heel erg veel pech hebben en dat er niemand echt wat aan kan/kon doen..

Behalve Nijhuis!!!
 
Iedereen kan natuurlijk geblesseerd raken, zelfs de meest fitte mensen van deze planeet. Bij Gakpo denk ik dat hij een aantal terugvallen heeft gehad en dat het maar niet beter wil worden.

Al met al denk ik dat we qua blessures dit jaar gewoon heel erg veel pech hebben en dat er niemand echt wat aan kan/kon doen..

Behalve Nijhuis!!!

Zeker. Al kun je natuurlijk ook aan verwachtingmanagement doen. Heel belangrijk. Dat Gakpo er misschien het hele seizoen uit ligt, komt als donderslag bij heldere hemel. Communicatie doet ertoe voor wat betreft hoe het nieuws ontvangen wordt. Verder geloof ik wel dat Schmidt en consorten juist strak bovenop fitheid zitten. Misschien zelfs wat teveel, als je kijkt naar het wisselen en rouleren. Je wil uiteindelijk toch dat je beste spelers starten. Als de fitheid van dat elftal niet toereikend is, kun je je afvragen of we ergens niet iets fout doen, als zoveel rouleren noodzakelijk is.
 
Dit zou zomaar het hele seizoen kunnen kosten en het zou echt zonde zijn als Gakpo het EK mist. Hij is vrij under-the-radar en dan was het EK het perfecte moment om zich in de kijker te spelen bij grotere clubs. Waarom was dit eigenlijk niet eerder bekend? Ik weet niet hoe het precies gaat, maar krijgt een speler geen MRI-scan direct na zo'n blessure?
Hij zat niet eens bij de voorselectie. FdB zou hem nooit meenemen, die neemt ‘gewoon’ Babel en Promes mee
 
Terug
Bovenaan Onderaan